'Supporter' gaat te ver, Nainggolan trakteert hem op middenvinger

    'Supporter' gaat te ver, Nainggolan trakteert hem op middenvinger

    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:00

    Radja Nainggolan gaat na zijn vertrek bij AS Roma een nieuwe start nemen bij Inter. Hij is er meteen begonnen met een blessure, maar werkt op de club wel aan zijn herstel. Afgelopen vrijdag liet hij zich echter niet van zijn professioneelste kant zien.

    Tijdens een feestje in een discotheek in Bergamo, waar Nainggolan de eregast was, heeft hij namelijk zijn middenvinger opgestoken naar een andere gast. Dat zorgde voor heel wat commotie. Bovendien moest hij de volgende ochtend verder trainen.

    Inter wil er echter niet meteen een zaak van maken. Nainggolan was de volgende ochtend gewoon aanwezig op de club. Corriere Dello Sport meldt dan ook dat er geen sprake is van een sanctie.

    Plaats een reactie

    RubenRSCL +214
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Ik kan geen Italiaans maar Wa die gast zei was toch ook ni da hij een goeie voetballer is
    Vind ik leuk
    TageMeister +4971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:42
    Top sport mentaliteit....
    Vind ik leuk
    TageMeister +4971
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:54
    Wek opmerkelijk dat hij meer extra sportief dan sportief de media haalt
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 03:45
    Omdat hij onder een vergrootglas staat, als iemand anders dit zou doen zal dit niet in de media verschijnen !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4971
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:45
    Ma hij doet wel constant al die diengen die een ander sporadisch doet....

    Hij kan zich niet gedragen, de fout ligt uiteraard niet bij iemand anders e
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:23
    Maar hij is een geweldige voetballer !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4971
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:26
    dat klopt !

    alleen geen geweldige prof
    Vind ik leuk
    bolclbr +831
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:57
    Goed dat hij niet in Groot-Brittannië speelt (3 maanden schorsing voor een middelvinger) of in Nederland (3 maanden de bak in). Zoek maar eens op Google.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2374
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:46
    Nu weten we waarom hij persé in Italië wil blijven voetballen
    Vind ik leuk
    Ku Ma +377
    woensdag 22 augustus 2018 om 04:48
    Zalig! Een man van men hart!
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:03
    Hij is toch een geweldig mens. Van alle voetballers is hij toch een van de meest echte karakters. Hij wilt niet in het keurslijf gestoken worden. En waarom zou hij dat ook doen? Zijn spel lijdt er toch niet onder.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2767
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:45
    Radja is en blijft een ongeleid projectiel
    Die aan alles en iedereen zijn gat veegd
    Maar bovenal een voetballer van wereldklasse