Vanaken over vertrek bij Club Brugge: Zou dat iets voor mij zijn?

    Vanaken over vertrek bij Club Brugge: "Zou dat iets voor mij zijn?"

    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:45

    Club Brugge rekent ook dit seizoen weer volop op de flitsen van Hans Vanaken. De 25-jarige middenvelder heeft dan ook nog geen zin om te vertrekken, zo meldt hij ook aan Het Nieuwsblad.

    Vanaken denkt niet dat hij deze zomer nog zijn koffers pakt. "Mijn makelaar heeft veel contact met mijn vader. Als er iets concreets en interessants komt, luister ik wel. Ik vraag evenwel niet om op zoek te gaan naar de juiste club of om mij ergens binnen te werken, ik ben van het principe dat een club mij moet komen halen, daar spreekt veel meer vertrouwen uit."

    Nochtans wordt de Limburger regelmatig vergeleken met Kevin De Bruyne. "Dat zijn heel mooie complimenten. Maar ook al is zijn spel het mijne - ik kan er erg van genieten en de ballen die hij geeft, probeer ik ook te geven -, het is toch van een ander niveau. Laat mij eerst maar eens in de Champions League bewijzen dat ik een hoger niveau aankan. Na de loting op 30 augustus kunnen we daaraan beginnen te denken."

    Het moet gezegd: het is opvallend dat er zo weinig concrete interesse is voor Vanaken. Vincent Mannaert liet zich al ontvallen dat hij Schalke 04 perfect zou aankunnen. "Het is fijn om dat te horen en dan gaat het weleens door mijn hoofd: Zou ik dat kunnen? Zou dat iets voor mij zijn? In eerste instantie denk ik in elk geval sportief, maar als er ooit een aanbod zou komen uit Qatar of zo, dan is het logisch dat je daarover nadenkt. Het mag altijd komen, maar als ik bij manier van spreken nog tien jaar bij Club Brugge speel, is dat ook prima."

    Plaats een reactie

    Fcb for ever +2245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:48
    Hans mijne man
    Bluf nog mor ent wadde
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:01
    Ik heb het volste begrip voor de ambitie om eens een hele grote financiële klapper te maken, maar Qatar of China???? Hans zal toch ook wel heel goed verdienen bij Club?
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:44
    Ja maar ni zoals in China of Qatar
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1310
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:10
    Staat nog altijd met zijn 2 voeten op de grond en fcb altijd negatief op ne speler van brugge he die is niet zo verwaand als ge zijn tekst ni kunt of wilt begrijpen is dat uw probleem
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:28
    Ik snap deze reactie niet. Ik ben helemaal niet negatief over Hans. Integendeel!!! Ik waardeer deze speler meer dan wie ook. Maar ik mag toch luidop vragen stellen bij het voetbalplezier in Qatar of China???
    Vind ik leuk
    Kris1 +594
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:18
    Uit artikel blijkt dat Hans een echte Clubman is. Een beetje in de trend van Ceulemans en Van der Elst. Er bovenuit steken in België maar voetjes op de grond houden en tevreden zijn met de ploeg waar je speelt. Geen drie makelaars à la Limbombe op pad sturen. Super Hans
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
    niet eens top in belgie, waar gaat hij dan heen? china?
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:30
    Belachelijke bedenking. Hans Van Aken is WEL top in België!!! Uiteraard kan je hem niet vergelijken met landgenoten die succesvol zijn in de grote competities, maar in België vind je niet veel betere/waardevollere spelers dan Van Aken!!!
    Vind ik leuk
    Vlad +1627
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:45
    Er zijn er hier die hier alleen maar zitten om negatieve commentaren te geven op alles wat Club is, enkel met de bedoeling om de Club supporters te proberen op te jutten en niets waardevols toe dragen aan dit forum. Het beste dat je kunt doen is ze gewoon negeren en er medelijden mee hebben....
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    zondag 19 augustus 2018 om 02:37
    sure
    Vind ik leuk
    ROBSON +2415
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:23
    Prachtige speler die aan zijn 4de termijn bezig is. Brugse boy die weldra in het rijtje appel,verheyen,de caje,vdelst,......komt te staan net als Ruud. Zij vertegenwoordigen club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanaken over vertrek bij Club Brugge: "Zou dat iets voor mij zijn?"