'We komen van ver, maar Anderlecht moet altijd ambitie hebben de beste te zijn'

'We komen van ver, maar Anderlecht moet altijd ambitie hebben de beste te zijn'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 10:14di 26-03-2019 om 10:14

RSC Anderlecht heeft er een lastig seizoen opzitten, maar toch kon paars-wit zich plaatsen voor Play-Off 1. Dennis Appiah vindt echter niet dat de Brusselaars nu al op hun lauweren mogen gaan rusten, integendeel.

"We komen van heel ver", geeft de rechtsachter toe tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik hoor soms vertellen dat we daardoor zonder druk aan de Play-Offs kunnen beginnen. Dat is zever: hier moet het altijd. En terecht: Anderlecht moet de ambitie hebben om de beste te zijn", mikt Appiah op een mooi seizoenseinde.

Appiah kreeg vaak veel kritiek over zich heen. De Ghanees geeft toe dat de druk hoog ligt. "Die heb ik ook. Vandaar de keuze om met een mental coach in zee te gaan. Het heeft me beter gemaakt."

Sterke Play-Offs
De rechtsachter waarschuwt net voor de start van Play-Off 1 alvast de concurrentie. "Ik ben er zeker van: we gaan sterke Play-Offs afwerken. Anderlecht blijft Anderlecht. Houd maar rekening met ons", besluit Appiah.

Poll

Waar zie je RSCA te eindigen?

(217 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +20236
dinsdag 26 maart 2019 om 10:37
Ambitieus zijn is mooi, maar realisme is zeker op zijn plaats. Met een Europees ticket mogen ze nu zeker van een geslaagd seizoen spreken.
Vind ik leuk
K1908 +3005
dinsdag 26 maart 2019 om 11:42
Dat die plaat blijft draaien ongelofelijk, moet echt topmateriaal zijn!
Met een Europees ticket zullen ze ook tevreden zijn, maar je mag toch niet aan zo'n eindspurt beginnen door te zeggen dat het allemaal al in orde is?
Vind ik leuk
TageMeister +9325
dinsdag 26 maart 2019 om 11:11
Dom, dom , dom !

Waarom steeds al die woorden... kheb liever da ze zwijgen, maar het tonen opt veld !
Vind ik leuk
K1908 +3005
dinsdag 26 maart 2019 om 11:43
Ik denk dat je weinig keuze hebt als je de vraag onnoemenlijk veel keren voorgeschoteld krijgt. Ik, als supporter, zou het erger vinden als ze zeggen dat het allemaal al geregeld is....
Vind ik leuk
Freddyploiks +15343
dinsdag 26 maart 2019 om 11:44
Eens 3 goede voorzetten achter elkaar bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 12:51
Klopt gewoon wat die zegt : in RSCA ben je altijd titelkandidaat :)
In 2019 Staan wij gewoon boven Brugge Genk Standard enzo qua punten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 12:51]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:59
Als supporter zeg ik 3de plaats,en rechtrstreeks naar Europa zou na dit snertseizoen een grote prestatie zijn,en geen Europees is zonder twijfel het einde van Rutten,als het nu al niet zo is,twee dagen voor het ontslag van H.V.H. bevestigde Verscheuren nog zijn grenzeloos vertrouwen in hem,na 40 jaar moet je ze mij niet meer leren kennen.
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 17:19
Rekening houden ja, maar het zal toch niet om de titel zijn. Uiteindelijk zal rsca gewoon bepalen wie uiteindelijk kampioen wordt. Mits ze zelf een aardige PO spelen, schat ik een 3de plaats als haalbaar, maar al lastig genoeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws