'Real reserveert 300 miljoen voor Neymar: PSG mogelijk noodgedwongen akkoord'

    'Real reserveert 300 miljoen voor Neymar: PSG mogelijk noodgedwongen akkoord'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08

    Real Madrid heeft liefst driehonderd miljoen euro te besteden, maar houdt het geld vooralsnog op zak. Dat heeft volgens Marca alles te maken met de situatie van Neymar. Het is niet uitgesloten dat de Braziliaanse ster alsnog naar Real verkast.

    Real-voorzitter Florentino Perez weigert exorbitante bedragen te betalen voor spelers, behalve als het om Neymar gaat. Paris Saint-Germain wil vooralsnog niets van een transfer weten, maar een beslissing van de UEFA zou dat standpunt wel eens kunnen veranderen. De Europese voetbalbond komt deze maand namelijk nog met een update van de Financial Fair Play-regels.

    Dat betekent dat PSG op hete kolen zit. De UEFA onderzoekt onder meer de sponsordeals van de Fransen, die liefst twee tot drie keer hoger liggen dan bij andere clubs. Ook zouden er vraagtekens zijn bij betalingen uit Qatar. Marca rept van undercover sponsorships.  Daarnaast rijst het salarishuis van PSG de pan uit en dat wekt eveneens verbazing bij de voetbalbond.

    Real, dat zelf de financiën op orde heeft en daardoor niet hoeft te vrezen, houdt de situatie scherp in de gaten en is bereid om te wachten. De Koninklijke vindt de prijzen voor alternatieven als Robert Lewandowski, Timo Werner en Rodrigo bovendien veel te gortig.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:15
    omg. 300.. Ik dacht dat het niet erger kon dan nu al het geval was.
    Niets tegen die financial fair play, maar ze zullen altijd achterpoortjes vinden. Triestig de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Maar real kan da wel uitgeve hebbe de laatste 3 jaar niemand gekocht en die hebbe toch wel Wa prijzengeld binne enzo sponsors en shit
    Vind ik leuk
    camargue +1592
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:18
    Ik denk nu toch wel echt dat een club als PSG over voldoende advocaten, fiscalisten en andere bobo's beschikt om hun zaakskes te regelen zeker hé
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:25
    bullshit
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4394
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:42
    Wat heeft de heer Perez toch met Neymar!? Zijn er nu echt geen betere spelers??
    Wat betreft de 300 miljoen... heel simpel: ze huren hem 2 jaar voor 120 miljoen per jaar en kopen hem dan voor 60 miljoen! Mooi binnen de grenzen van de fair Play!
    Vind ik leuk
    GBB +87
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:10
    Eerlijk? Ik denk dat er maar 2 beter zijn dan hem, eentje bij Barca & 1 bij Juventus. Als Neymar zn hoofd bij het spel houdt is hij onhoudbaar. Alleen dat zn arrogantie hem soms de kop op steekt
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:48
    Da denk ik ook
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1563
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:30
    Te gortig en zeker spanje is zeker het rijkste land ter wereld ???? De 300mlj eur dat is tegenwoordig maar een buideltje centen die daar ergens in een schuif liggen och god wat is madrid mooi met al die rijke burgers 8jaar geleden stond er ne spanjaard in alikante naast mij voor 5eur naft te tanken die vent zal nu ook blij zijn met dit te lezen en dansend ole ole te roepen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:36]
    Vind ik leuk
    FL +152
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    Neymar is 300 miljoen waard... Zo iemand is onmisbaar als uithangbord , hazard is eigenlijk beter in mijn ogen maar Neymar is een magneet van sponsers en media aandacht , kassa !
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:50
    Ik vind neymar die er me zijn hoofd bij is beter dan hazard ni veel beter als ge hazard kunt kope voor “maar “ 220 milj kunt ge da toch beter doen dan 80 milj meer geven voor en speler die ni zoveel beter is
    Vind ik leuk
    ElieBo +50
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:09
    Mocht je nu eens leestekens gebruiken, dan zouden we misschien begrijpen wat je eigenlijk wil zeggen
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:21
    In zie bij op het einde van de zin ook geen punt hoor .
    Vind ik leuk
    ElieBo +50
    maandag 20 augustus 2018 om 14:24
    Hier heb je een punt.
    :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Dan geef ik liever 300mil aan mbappe zen hij is nog heel jong maar heeft al veel talent hij kan mss nog beter worden dan Ronaldo of Messi of neymar of hazard zelfs waarom geld uitgeven aan een speler die veel meer op het gras ligt dan hij zelf voetbalt waar zit de logica
    Vind ik leuk
    Amongoth +133
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:00
    Die jongen is gewoon een egotripper, zelfs Ronaldo kan aan die kerel niet tippen, dit zijn nu eenmaal de resultaten die media aandacht teweegbrengen , is het een slechte voetballer, helemaal niet, maar hij kan wel twee bakstenen laten vechten.
    En net zoals Pogba is hij meer media bezig dan met voetbal. Ik zou deze rolmops niet in mij team willen. Heeft trouwens heel PSG op stelten gezet.
    Vind ik leuk
    FL +152
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:13
    Rolmops haha... Zalig 😉
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real reserveert 300 miljoen voor Neymar: PSG mogelijk noodgedwongen akkoord'