Is Carcela een vergiftigd geschenk voor Standard? 'Te afhankelijk van hem'

    Is Carcela een vergiftigd geschenk voor Standard? 'Te afhankelijk van hem'

    donderdag 16 augustus 2018 om 20:48

    Standard moet de eigen wonden likken na de pijnlijke 3-0 nederlaag tegen Ajax. De Champiosn League zit er dit seizoen zeker niet in. Mede door een niet-presterende Medhi Carcela.

    In Luik was de Marokkaanse middenvelder nog de grote ster op het veld, maar in Amsterdam kwam hij er amper nog aan te pas. Volgens Ludo Vandewalle van Het Nieuwsblad is Standard veel te afhankelijk geraakt van Carcela.

    'Carcela is goud waard voor Standard. Maar de Rouches worden te afhankelijk van zijn flitsen. Carcela speelt op intuïtie en dat is voor Preud'homme, die van tactische discipline een hoeksteen van zijn trainerswerk maakte, niet evident', schrijft hij.

    'Zolang Carcela het verschil blijft maken, is er natuurlijk niets aan de hand. Maar als hij dat niet doet, zoals in Amsterdam en tijdens zijn buitenlandse avonturen, dan wordt het interessant te zien hoe de Standard-coach dat aanpakt', klinkt het.

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
    Gewoon op de bank laten zitten.
    Vind ik leuk
    Xytox +870
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
    Is een flitsenspeler en als het met zijn goesting is, kan hij heel goed spelen, maar de helft van de tijd heeft hij geen goesting om zich moe te maken, en heb je er niks aan.
    Dat heb je nu eenmaal met spelers die denken dat de wereld rond hun hol draait...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    Dan had hij vorig seizoen heel veel goesting.Nu 1 wedstrijd niet,dat valt nog mee he.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:07
    Verwend kind!!!!!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:14
    Zulke spelers kunnen zich wat meer permitteren zolang het goed gaat... Als zijn rendement minder wordt zal ook de spelersgroep zich gaan ergeren aan het gedrag van Carcela! Dan zit je, Preud'homme zijnde met een probleem vrees ik! Kan je hem (zeker in topmatchen) op de bank laten? Kan je zonder hem het kampioenschap winnen? Het seizoen zal het wel uitwijzen...
    Vind ik leuk
    hoekschop +1628
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:55
    Deze "kritiek" begrijp ik wel. Als je met Carcella speelt speel je niet echt een systeem. Dan ben je afhankelijk van zijn grillen. Als je een trainer als MPH haalt dan doe je dat toch om het systeem van MPH te spelen. Ik verwacht dat Carcela volgend jaar rond deze tijd niet meer bij Standard speelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Dat kan je van iedere speler met een actie zeggen.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +663
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    Ik krijg spontaan het gevoel dat onder sa pinto het wel gelukt zou zijn......
    Vind ik leuk
    hoekschop +1628
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:09
    De trukendoos van Sa Pinto is groter dan die van MPH. En vooral lachwekkender.
    Vind ik leuk
    DieterW +188
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Lijkt mij ook iemand die je liever niet in je kleedkamer hebt...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2330
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:09
    Mannaert had een mooi voorstel voor carcela.......leko wou hem er niet bij.
    Vind ik leuk
    taz +158
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:27
    daarom slaagt hij ook niet in buitenland bij topclub
    moch bij pinto doen wat hij wou
    ergens anders moet je dicipline hebben en dat is nu net
    wat hij mist !
    slecht karakter heb je en kan moeilijk veranderen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Is Carcela een vergiftigd geschenk voor Standard? 'Te afhankelijk van hem'