Hoefkens geeft WK-analisten Mulder en Boeckx flinke veeg uit de pan

    Hoefkens geeft WK-analisten Mulder en Boeckx flinke veeg uit de pan

    Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 21:30di 19-06-2018 om 21:30

    Carl Hoefkens gaat dit seizoen aan de slag bij de U18 van Club Brugge, maar hij geniet voorlopig nog even van het WK. Van de analyses geniet hij minder...

    Bij Sporza zijn Jan Mulder en Frank Boeckx te gast om Rusland - Egypte te bespreken. Hoefkens is duidelijk niet onder de indruk van wat zij te vertellen hebben. Hij blijft een beetje op zijn honger zitten en deelt dat ook via zijn Twitter-account. Moeten de analyses scherper?

    Plaats een reactie

    Dirk H +3116
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
    Hoefkens gij moogt Mulder zijn schoenen nog niet poetsen
    Vind ik leuk
    Vlaming +1536
    woensdag 20 juni 2018 om 00:28
    Ik heb geen last meer van mulder, want ik kijk naar NPO1/NOS en daar hebben zij hem buiten gegooid.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 05:15
    Ga er anders wonen he in Nederland, en begint voor de Nederlandse ploeg te supporteren. Dan hebben wij gene last van u meer.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12426
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:44
    Zorg dat de siliconen in de tieten blijven en solliciteer zelf hé zeveraar
    Vind ik leuk
    blondel +2781
    woensdag 20 juni 2018 om 00:33
    Hoe laag kun je vallen ,om over die siliconen te praten.Wat heeft dat ermee te maken.Waarom altijd andere mensen erbij betrekken.Heel zielig hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 04:25
    Watttee Siliconen tieteeeee wa heb ik gemist vertel ? Lol hahaha
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:45
    Het is dat Hoefkens zo'n zinnige praat verkoopt. Ik weet nog één mooie analyse: 'Anderlecht wordt over mijn lijk kampioen op Jan Breydel'. Heb het doodsprentje nooit gekregen
    Vind ik leuk
    Zero123 +724
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:08
    Kampioeneuuuuhh!!!!
    Slaapwel he wankertjes hierboven ;-)
    Vind ik leuk
    Toca +40345
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:12
    Hoefkens heeft thuis heel diepgaande gesprekken met zijn bimbo :-)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12426
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:20
    Heeft inderdaad een pop die past bij zijn IQ
    Vind ik leuk
    woutersca +134
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:01
    Op basis van uiterlijk kan je nooit iemand's IQ inschatten.. Blond + borstvergroting = automatisch dom?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:10
    We hebben dat dom wicht toch ook al tv gehoord ...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12426
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
    Nou ja...toen ik de eerste keer Eddy Wally zag...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874
    woensdag 20 juni 2018 om 13:17
    toch wel vaak ja , sorry maar het is gewoon zo :P en als je geen inschatting van mensen kan maken zegt dat ook veel
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:59
    Wat zouden de onderwerpen zijn, waar die 2 het thuis over hebben?
    Vind ik leuk
    woutersca +134
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:03
    En hij heeft wel een punt natuurlijk onafhankelijk van ploegen, corners en scheidsrechters ziet iedereen, analisten zouden met hun 'expertise' gerust iets meer mogen zeggen over de veldtactiek (of zoals ik het noem een Verheyen'tje doen)
    Vind ik leuk
    Vlaming +1536
    woensdag 20 juni 2018 om 00:26
    Groot gelijk Carl.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 04:29
    Carl ..... die moet gewoon luisteren naar de grote meneer Mulder en ja knike en af en toe ademen meer niet
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 04:33
    Ahhh ik weet al wat ik gemist had of eigenlijk ook niet gemist ze maar oke ging over hoefkens dus ook automatisch over vanessa haar 400cc aan humor haha laat maar ik geil ni op plastic .
    Vind ik leuk
    Boerken +7064
    woensdag 20 juni 2018 om 12:33
    Ge zou er zo graag eens tussen zitten in die 400cc 🍼
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 03:39
    Ik zit daar al genoeg tussen heb daar geen vanessa plastic voor nodig !,
    boerke
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 21:37