'Gent aasde op JPL-trainer als opvolger van Vanderhaeghe'

    'Gent aasde op JPL-trainer als opvolger van Vanderhaeghe'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:51

    AA Gent ontsloeg vorige week Yves Vanderhaeghe na de 1-5 thuisnederlaag tegen KRC Genk. De Deen Jess Thorup werd gekozen als opvolger, maar oorspronkelijk dacht het bestuur van de Buffalo's aan een coach uit de Jupiler Pro League.

    Felice Mazzu stond namelijk hoog op het verlanglijstje bij de Gentenaren. Volgens Sport/Footmagazine heeft Gent contract opgenomen met makelaar Roger Henrotay. Die telefoneerde meteen naar Mazzu, die een overstap naar de Ghelamco Arena wel zag zitten.

    De Buffalo's waren zelf bereid om de afkoopsom voor Mazzu te betalen, maar uiteindelijk kreeg Mehdi Bayat lucht van de actie. Hij nam meteen contact op met Ivan De Witte en Michel Louwagie om zijn beklag te doen over de handelswijze van Gent.

    Bayat liet meteen weten dat er geen sprake kon zijn van een overstap in het midden van het seizoen. Uiteindelijk beslist Mazzu om gewoon bij Charleroi te blijven.

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:59
    Waarom bemoeit bayat zich daar weer meer
    Vind ik leuk
    tom1981 +524
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:06
    Waarom moeide Gent hen... eerst contact met de ploeg... uit respect. Zou eens omgekeerd moeten zijn...
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:17
    Dat is wel mehdi Bayat van Charleroi he. 😉
    Vind ik leuk
    Reagens +2190
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:09
    Ik hoop echt dat dat geen waar is.
    In ieder geval ben ik wel enthousiast over de coach die we wél hebben binnen gehaald.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:54
    Dat dat GEEN waar is, Haha knoddig, ik hoor het u zo zeggen in sappig Gents...vraag me wel af wat Statler & Waldorf in deze coach gezien hebben...is bekend bij Jan & Klein pierreke in Denemarken...vree wijs is datte, vree wijs ...maar denk eerder aan paniek reactie en zie dat toch niet goedkomen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    Reagens +2190
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:05
    Is ook bekend in Brugge hoor. Kansloos 1/6 tegen een ploeg met de helft van hun budget.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:00
    Idd toca en die wil niks te maken hebben met die andere naamgenoot.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:06
    Nochtans zijn broer die de Charleroi kas heeft helpen spijzen.. 2.5 miljoen voor Damien Marcq, Ndongala. Allebei na een half jaar al weer weg. Goed verdient dus voor Charleroi..
    Vind ik leuk
    freejazz +1168