Speler is kritiek van De Mos beu: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'

Speler is kritiek van De Mos beu: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'

dinsdag 22 augustus 2017 om 12:58

Aad De Mos neemt zelden een blad voor de mond. Regelmatig geeft de Nederlander een kritische opmerking. Blijkbaar moest onlangs ook Paul-José Mpoku kritiek slikken van De Mos. De speler van Standard was daar niet zo blij mee en had op Twitter een boodschap voor de analist. 

Volgens Mpoku is het niet erg dat De Mos kritiek uit en show verkoopt, maar de trainer moet volgens de aanvallende middenvelder niet uitgaan van veronderstellingen.

Opvallend, de bovenstaande tweet kwam er enkele minuten nadat Mpoku eerst iets anders de wereld had ingestuurd. Toen was hij iets minder zacht voor De Mos. In zijn eerste Tweet daagde Mpoku De Mos uit om naar Sclessin te komen en dat de Nederlander zijn mening in het gezicht van de Standard-speler mocht komen zeggen.

Poll

Vind je De Mos een goede analist?

(833 stemmen)

Plaats een reactie

buck +937
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:04
Strik rond en doorsturen!
Vind ik leuk
Bacco +1227
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:44
Hij is wel goed. Hij heeft de Europacup II gewonnen en is kampioen geworden met Anderlecht en Ajax. Zo iemand heeft wel recht van spreken. Heeft het vaak bij het rechte eind.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:48
bij mijn weten verwerf je recht van spreken door de dingen die je zegt, en niet door je palmares als speler of trainer. success als trainer of als analist zijn twee andere zaken. Het een volgt niet per definite uit het ander.
Vind ik leuk
freeman +1324
dinsdag 22 augustus 2017 om 14:28
Sommige van die eertijdse " vedetten " eigenen zich wel het recht toe fors uit de hoek te komen bij hun commentaren . Veelal zit er waarheid in, en soms is het wel er over ......! Dus ook af en toe met een korreltje zout te nemen .....
Vind ik leuk
Bacco +1227
dinsdag 22 augustus 2017 om 15:31
Een goede trainer zal best ook wel een goede analist zijn denk ik. Omgekeerd is een ander verhaal. Want bij trainer zijn hoef je niet alleen het spelletje te kennen, je moet ook een groep kunnen managen.
Vind ik leuk
CL +21
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:14
Daar heeft De Mos het lef niet voor.
Vind ik leuk
Boerken +1173
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:14
Ik denk zelf dat hij daarvoor betaald wordt om grof te bekken, kijkcijfers he!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Speler is kritiek van De Mos beu: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'