Speculatie over toekomst Arnesen bij Anderlecht: Zou me niet verbazen

Speculatie over toekomst Arnesen bij Anderlecht: "Zou me niet verbazen"

Gepubliceerd: maandag 22 april 2019 om 15:00ma 22-04-2019 om 15:00

RSC Anderlecht besloot afgelopen winter om Frank Arnesen aan te trekken. De Deen moest voor de scouting en transfers gaan zorgen. Al lijkt Arnesen en Anderlecht niet meteen een match made in heaven te zijn

Eén van de keuzes van Arnesen was naar verluidt de aanstelling van Fred Rutten. Een groot succes werd dat niet. De tussenpaus stopte al voor het seizoen bij paars-wit. Daarnaast zou er ook wrevel zijn bij paars-wit nadat een voorgestelde speler van Arnesen werd geweigerd door Anderlecht.

De Vlieger stelt zich vragen bij al dat nieuws. "Ik denk dat dit aanduidt dat de puinhoop binnenin nog groter is dan het lijkt. Als je dan op een bepaald moment gaat samenzitten en denk je als Rutten ook van ‘jongens, wat moet ik hier nog mee", zei de Vlieger bij Play Sports

De analist gist ook over de toekomst van Arnesen bij Anderlecht. "Het zou mij niet verbazen als Arnesen binnen enkele dagen zegt: 'Jongens, bekijk het maar.'"

Plaats een reactie

maandag 22 april 2019 om 15:29
Tis toch te zot e.. alles word in een slecht daglicht gebracht bij rsca..
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:25
En den Ollie is er nu niet meer , zou men dan toch abuis geweest zijn ?
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 15:49
Als het loon van Arnesen effectief is wat er gezegd is dan zal hij denk ik toch niet super snel vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:28
Geert stop ermee om onrust te stoken dat sert u niet
Vind ik leuk
E.V +3169
maandag 22 april 2019 om 16:49
"De analist gist"....Dit zegt toch genoeg!
Vind ik leuk
TheLord +480
maandag 22 april 2019 om 17:41
Arnesen toch niet zeker? Die zit vol DNA zeiden ze.

Tja. Met een clown als baas heb je personeel als McDonald's.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:26
Deze man heeft Hamburg bijna failliet gemaakt met foute transfers! Zou hij dan plotseling verstand van voetbal krijgen?
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:43
De Vlieger weet toch alles,twijfelen jullie soms?.
Vind ik leuk
polle1 +519
maandag 22 april 2019 om 19:09
rutten had zelf beslist van niet te blijvende de vlieger heeft er nu zin in om te kunnen stoken ,den achterlijke snul
Vind ik leuk
Julien +1430
maandag 22 april 2019 om 19:57
Indien Coucke niet met vers geld over de brug komt zal Arnesen nog lang technisch werkloos blijven.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 20:54
Laat Arnesen zijn bloed trekken en kijk als er Anderlecht DNA inzit, zo niet dan moet hij weg.
Vind ik leuk
Heppen1J +1005
maandag 22 april 2019 om 21:25
geert als je toch zo bekwaam bent
kom dan soliciteren
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 22:46
De vlieger zou beter zen bakkes is beginnen te houden... Ook wnnr bornauw iets verkeerd over zou brengen in de pers na een match dan vindt dieje paljas nog wel iets om te zagen. Gewoon mediageil manneke davvolgens mij een dik contractje probeert te versieren door vaak in de belangstelling te staan. Samen met degryse 2 retards.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws