Goed nieuws voor fans Club Brugge: 'tweetal klaar voor eerste minuten'

    Goed nieuws voor fans Club Brugge: 'tweetal klaar voor eerste minuten'

    maandag 24 september 2018 om 07:37

    Club Brugge neemt het woensdag in de Beker van België op tegen Deinze. Coach Ivan Leko kan naar verwachting ook voor het eerst een beroep doen op Clinton Mata en Marvelous Nakamba.

    Volgens Het Laatste Nieuws is het de bedoeling dat het tweetal speelminuten krijgt. Voor Mata zou het zelfs zijn debuut voor Blauw-Zwart betekenen, nadat hij deze zomer werd overgenomen van Charleroi. Mata werd in de voorbereiding echter geopereerd aan de buikspieren, waarna hij drie maanden nodig had om daarvan volledig te herstellen.

    Nakamba zat nog langer in de lappenmand. De verdedigende middenvelder liep een knieblessure op tijdens de titelmatch tegen Standard. Nakamba was vorig seizoen een sterkhouder in het kampioenselftal en nu hij terug fit is lijkt het een kwestie van tijd voordat de Zimbabwaan zijn vaste plaats terug zal innemen.

    Plaats een reactie

    maandag 24 september 2018 om 07:47
    Yes, eindelijk! Nu gaan we nog meer vlammen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 07:50
    Marvelous Nakamba....onlosmakelijk verbonden aan de wederopstanding van FCB...

    Timmy Simons en Franky Vander Elst in een zwarte uitgave...

    Heeft Brandon Mechele in een zetel laten spelen en Ruud en Hans vooruitgestuwd.

    De beste aankoop van de laatste jaren...

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:33
    Maar goed voor Gent dat die er gisteren nog niet bij was . Met hem erbij is club nog 25 procent sterker.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4659
    maandag 24 september 2018 om 09:36
    en gaan ze eindelijk zelf voetballen !
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:49
    Ja en dan Anderlecht nog en we zijn vertrokken
    Vind ik leuk
    TageMeister +4659
    maandag 24 september 2018 om 09:54
    wij weten dit van onszelf, gisteren wast al beter . Maar Brugge was toch niet TOP ? Vooral zéér efficiënt en zwak verdedigen van Gent . Ze verdedigden geweldig, want Gent heeft hen thuis nooit uit verband gespeeld, maar ze speelden toch vooral uit de omschakeling(op zen Frankrijks) . Pas op die 1ste 2 doelpunten waren pure klasse é ! daarvan kan niemand iets zeggen en de overwinning was ook oververdiend(iets anders zeggen na een 0-4 zou echt DOM zijn)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:56
    Ik vond club gisteren ronduit zwak maar wat gaat dat dan geven als club eens op toeren begint te komen...
    Vind ik leuk
    Kemphaan +125
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    Dan gaat FCB swingen, zoveel is zeker!
    Vind ik leuk
    blondel +2448
    maandag 24 september 2018 om 15:06
    Club zwak?Bravo jong.Echt ne kenner.En als ze verliezen zult ge ze mischien sterk vinden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:52
    Ik heb al beter voetbal gezien van Club ja. Ik wil daar ook niets verkeerd mee zeggen he . En ik begrijp dat ze na de sterke match van dinsdag meer op cruisecontrol gaan spelen. Ik weet gewoon dat er nog veel marge inzit.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    maandag 24 september 2018 om 10:37
    Lees de kranten en luister naar de analisten. Na een zware midweek wedstrijd haalde club 4 x de trekker over en speelde het op cruisesnelheid. Nu nakamba en mata fit die in de beker en tegen de vereniging kunnen minuten maken is club nog minstens 10% sterker.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:40
    Wat een domme reactie toch weer .Zijn maar 2 ploegen die voetballen voor het moment en dat zijn Genk en Club
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    maandag 24 september 2018 om 08:38
    Eindelijk raakt Club straks weer op volle toeren !
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:58
    Zo zal het zijn want Club Brugge speel nogmaar op 60% a 70 procent ok De Ref.
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    maandag 24 september 2018 om 09:52
    Als ze op 100% komen voor de playoffs , zit alles snor !
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    maandag 24 september 2018 om 10:40
    Overwintert club in Europa komen er nog twee directe versterkingen bij.
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    maandag 24 september 2018 om 10:48
    Laat ons dus maar hopen !
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    maandag 24 september 2018 om 10:56
    Dit heb ik uit zeer goede bron. Men houd er rekening mee met een vertrek van Wesley op het eind van het seizoen.en wil daarmee kort op de bal spelen en meteen iemand inpassen. Hierbij ligt dossier krnecik nog steeds bovenaan.
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    maandag 24 september 2018 om 11:35
    Wesley ligt nog onder kontrakt tot 2023 ! En die afkoopsom zal dan ook niet gering zijn ! Dus die blijft nog wel even , vooral als hij CL mag spelen kan zijn waarde nog gevoelig gaan stijgen ! Club zal dus hun goudhaantje niet zo vlug laten gaan ....
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Laat ons hopen. Maar een bod van 15 of meer miljoen zal club niet kunnen afslaan. Zeker als het uit een betere competitie komt.
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    maandag 24 september 2018 om 18:11
    Eerst nog wat " prijzen pakken " , zoals Vormer zegt !
    Vind ik leuk
    blondel +2448
    maandag 24 september 2018 om 15:10
    Hier zijn er terug al die dromen en zweven.Elke match moet gespeeld worden.Afwachten en ondertussen supporteren voor Club;
    Vind ik leuk
    tom1981 +338