Twitter ontploft na rode kaart Ronaldo: 'Idiote misser. UEFA hobbelt erachteraan'

Twitter ontploft na rode kaart Ronaldo: 'Idiote misser. UEFA hobbelt erachteraan'

Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 22:00wo 19-09-2018 om 22:00

Het is het meest besproken moment van deze Champions League-avond: de rode kaart die Cristiano Ronaldo ontving tegen Valencia. Het incident zorgt voor heel wat onbegrip op Twitter. Een greep uit de reacties:

Lees ook: Consternatie: Ronaldo krijgt rode kaart en verlaat veld in tranen

Plaats een reactie

Marcus_A +1933
woensdag 19 september 2018 om 22:18
Arbiter heeft zijn gezag doen gelden....kan nu fier zijn dat hij de man van 100 miljoen euro heeft gekleineerd...proficiat
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:20]
Vind ik leuk
Lord Wenger +16966
woensdag 19 september 2018 om 22:19
UEFA zijn zakkenvullende, volgevreten, semi-gepensioneerde potvissen in een maatpak die meer liefde hebben voor het geld dat deze sport met zich meebrengt dan effectief voor de sport zelf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:22]
Vind ik leuk
Amongoth +279
woensdag 19 september 2018 om 23:31
Die jongen heeft een groot ego, neemt niet weg dat hij een zeer goede voetballer is.
De wedstrijden die ik hem heb zien spelen, kan ik niet zeggen dat hij gemene fouten maakt.
Niet echt Ă©Ă©n van mijn favorite voetballers, laat dat duidelijk zijn.
Vind ik leuk
Mckenzie +4521
donderdag 20 september 2018 om 01:08
Onnozel rood. Anderzijds heeft hij zelf ook al menige kaarten en penalty's aangesmeerd. Geen leedvermaak, maar ook geen m medelijden.
Vind ik leuk
GT8 +675
donderdag 20 september 2018 om 09:24
Dit is geen rood, maar hij is zo vaak in bescherming genomen door de status van Real Madrid (lees: reacties naar scheidsrechter, natrappen,..). Vind het niet erg dat hij aan de lijve mag ondervinden dat zijn bescherming is weggevallen bij Juve (een ploeg die trouwens enorm benadeeld werd door de scheidsrechter tegen Real in de vorige campagne). Nu leert hij misschien eindelijk een beetje normaal te doen op het veld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws