'Anderlecht slaat toe en haalt Belgisch toptalent naar Brussel'

'Anderlecht slaat toe en haalt Belgisch toptalent naar Brussel'

Gepubliceerd: donderdag 21 juni 2018 om 10:57do 21-06-2018 om 10:57

Volgens Het Nieuwsblad heeft Anderlecht Ilias Moutha-Sebtaoui aangetrokken. De jonge Belgische doelman komt over van Manchester United.

De jonge doelman lijkt in eerste instantie vooral een versterking voor de beloften te zijn. Toch mocht hij op de eerste training donderdag van paars-wit meteen meetrainen met de grote jongens. Sebtaoui komt transfervrij over van Manchester United. 

Voorlopig lijkt Sebtaoui de derde doelman van paars-wit, dat voorlopig enkel over Frank Boeckx en de nieuwe Thomas Didillon beschikt. Donderdag raakte bekend dat de overbodige Enzo D’Alberto naar Union trekt. Sebtaoui gold enkele jaren geleden in de jeugdopleiding van Standard als een toptalent, maar verkoos toen om naar Engeland te trekken. Daar had hij niet meteen uitzicht op speelminuten.

Plaats een reactie

donderdag 21 juni 2018 om 11:02
Weer een scheet in een fles... met toptalenten speel je geen rol in Europa !!

TOPTRANSFER ?! Géén enkele tot nu toe !!
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 11:05
al n geluk dat wij supporters het zoveel beter zouden kunnen...

#sarcasm.
Vind ik leuk
Geofpurple +6240
donderdag 21 juni 2018 om 11:05
tijd da jij eens wakker wordt in de realiteit van het voetbal van vandaag
Vind ik leuk
JanB +6633
donderdag 21 juni 2018 om 11:14
Coucke en Devroe lijken in hun nopjes met deze mega transfer !
Nu nog een goeie backup voor de linkerback van de U 17 en een aanvallende middenvelder voor de U 12 en het werk is af voor deze zomer
Misschien opnieuw den Herman inschakelen ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 11:15]
Vind ik leuk
dakcota +4524
donderdag 21 juni 2018 om 17:17
wat een gezever is dit weer. inzetten in jeugd, hoe durven ze..


Zucht
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 11:19
Geweldige toptransfer, nog niet 1 minuut gespeeld in een A-kern. De joden bluvn goan!
Vind ik leuk
Johnmor +676
donderdag 21 juni 2018 om 11:33
Kukenojuneigeploegtje...
Vind ik leuk
Xytox +2387
donderdag 21 juni 2018 om 12:19
Is natuurlijk geen toptransfer zoals Schrijvers, die bankzitter was bij Genk, of Rits, die al pakken ervaring in degradatievoetbal heeft...
Vind ik leuk
Geofpurple +6240
donderdag 21 juni 2018 om 12:26
sinds wanneer gebeuren er toptransfers in de jpl?
Vind ik leuk
freeman +13435
donderdag 21 juni 2018 om 11:24
Voor het komende seizoen is de kampioen al op voorhand gekend ?
Met al deze toptalenten worden het " de mauves " , had nochtans tot nog toe op Standard getipt . We zien wel ...... :-)
Vind ik leuk
Geofpurple +6240
donderdag 21 juni 2018 om 12:22
lijkt mij een verstandige weddenschap.
Vind ik leuk
Xytox +2387
donderdag 21 juni 2018 om 12:23
Zolang Bartje Verhaeghe op post blijft zal het wel goed komen voor FCB, want hoewel ze altijd de eerste zijn om te janken over de scheids, spelen ze (zeker thuis) altijd met 12...
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 12:56
Allé, als BV even lang op post blijft als de mauve voor hem gaan we ook ok zijn wat scheidsrechters betreft.
Vind ik leuk
freeman +13435
donderdag 21 juni 2018 om 13:52
idd weinig ploegen hebben zo'n twaalfde man . Clubsupporters zijn MEGA !
Vind ik leuk
Bonanza +1006
donderdag 21 juni 2018 om 22:02
Voilà, vanaf nu is Anderlecht geen team meer maar een bedrijf, welke jonge gasten gaan we goedkoop halen om de volgende jaren met wat winst te verkopen. Heeft toch niets te maken met ploeg bouwen?
Vind ik leuk
FL +259
vrijdag 22 juni 2018 om 17:52
wat een zever, het is nooit goed he, of ze kopen te veel buitenlanders, of ze kopen te veel snotneuzen die nog niets bewezen hebben...beetje minder zagen aub , en het feit dat ze geen toppers in huis halen : dat gaat al 10 jaar niet meer oké, niet voor rsca, net zo min als voor bv club b en standard... zoals iemand hier al eens aangehaald heeft : wilhelmsson en aruna waren ook nobele onbekenden en dat zijn toppers gebleken... beetje geduld dus ! bij club hebben ze bv meerder jaren naar de titel toe gewerkt, dat was niet in één jaar, probeer eens te tellen hoeveel spelers er daar zijn gekocht de laatste jaren! ik wil maar zeggen... en coucke moet maar direct zijn geld wegsmijten ofwat? zelf draai je wrs ook elke euro om of geef je alles weg?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws