Opvallende transferoptie voor Vossen onthuld: Bel binnen een jaar nog eens terug

    Opvallende transferoptie voor Vossen onthuld: "Bel binnen een jaar nog eens terug"

    zondag 20 mei 2018 om 10:01

    Jelle Vossen kon de wrange smaak van een matig seizoen doorspoelen in de beslissende wedstrijden van Play-Off 1. Met enkele belangrijke doelpunten en assists loodste hij Club Brugge naar haar vijftiende landstitel. Nochtans had de aanvaller ook op heel andere plaatsen kunnen vertoeven.

    In Het Belang van Limburg onthult de vader van Vossen een opmerkelijke kandidaat-overnemer. "Jelle heeft ooit een aanbod uit Tsjetsjenië gekregen. Iemand van Terek Grozny belde met de vraag of hij een transfer zag zitten. 'Bel binnen een jaartje nog maar eens terug', wimpelde ik het af. Belde die man een jaar later toch wel niet terug zeker!", doet Vossen senior het verhaal.

    Als zijn zoon nog een stap naar het buitenland zet, zal het een weloverwogen keuze zijn. In het verleden liep dat immers niet altijd goed af. "We hebben het meegemaakt toen Jelle bij Burnley ging voetballen", blikt de papa terug. "Dat bleek een foute keuze. Ze presenteerden het sportieve plaatje alsof hij een geweldige aanvoer ging krijgen, maar na twee weken had hij bij wijze van spreken al pijn in zijn nek van naar al die hoge ballen te kijken."

    Poll

    Moet Vossen het nog eens proberen in het buitenland?

    (1013 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +27470
    zondag 20 mei 2018 om 10:20
    Nu zeker niet meer. En terek grozny is nu niet echt een sexy ploeg he. Meer iets voor een zatte aap als legear vroeger.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +694
    zondag 20 mei 2018 om 11:45
    Als de dame niet sexy is kan ze maar beter rijk zijn...
    Vind ik leuk
    ekakia +319
    zondag 20 mei 2018 om 11:01
    Ik denk dat Vossen op zijn manier perfect de plaats van Diaby kan innemen volgend seizoen.
    Hij zal nooit 40 miljoen waard zijn, maar zal altijd zijn potten maken als de rest van de ploeg draait.
    Het zou me zelfs niet verwonderen als hij topschutter wordt volgend seizoen als hij een basisplaats krijgt.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Terug gebruiken zoals in zijn succesperiode bij Genk. Misschien ook wel eens een goaltje slikken als hij niet verdedigt. Maar ik vind het bijna neurotisch dat een spits duels staat uit te vechten op de 6, en dan afgerekend wordt op zijn doeltreffendheid. Geeft in principe ook een flink aantal assists. En is grotendeels fit.
    Vind ik leuk
    dakcota +3906
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    kheb 'ja' gezegd, liefst ergens in china of midden-oosten, ergens waar we zijn gezicht niet te vaak moeten zien
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:10
    Zeg.... zoiets zeg je toch niet... elke speler heeft iets. En in elke team. Bij het ene team is hij top en andere flop. Kijk vb kums.
    Vind ik leuk
    Crusader +1391
    zondag 20 mei 2018 om 14:59
    Hahaha wat een gefrustreerde opmerking is me dat.... Het begint toch serieus zielig te worden hoor...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ivo +2
    zondag 20 mei 2018 om 11:48
    Hij is een meerwaarde voor Toch, tenminste als hij de kans krijgt om te spelen!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:12
    Idd Jelle fit en in gespeeld is een top speler... hij heeft na een lange blessure van zijn rug ook geen echte kans meer gehad. En wanneer het moet is het Jelle die het doet... hij heeft de kampioen goal gescoord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallende transferoptie voor Vossen onthuld: "Bel binnen een jaar nog eens terug"