Coucke is makelaar niet vergeten, de post wel

Coucke is makelaar niet vergeten, de post wel

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 13:48vr 16-11-2018 om 13:48

Marc Coucke was de voorbije dagen druk bezig om makelaars brieven te sturen. In Het Nieuwsblad stelde Stijn Francis dat hij nota van de voorzitter van RSC Anderlecht had ontvangen. Dat kwam blijkbaar door de post.

Een paar dagen na zijn collega's kreeg ook Francis een brief van paars-wit in de bus. 'Een kleine rechtzetting', zette de makelaar op Twitter. 'Vandaag toch bij de post …' met daaraan gekoppeld een foto van de brief.

Naar aanleiding van de zaak Propere Handen wil Coucke voorlopig geen makelaars meer betalen. De voorzitter wil eerst de rotte appels uit het systeem krijgen alvorens de geldkraan weer open te draaien. Francis vindt dat eigenlijk niet kunnen.

Plaats een reactie

strat2 +1071
vrijdag 16 november 2018 om 13:59
Ik vrees dat hier geen wettelijk kader voor is? In ieder geval waar het contractueel vastgelegde betalingen betreft? Indien ja, dan hoor ik het hier graag!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 14:00]
Vind ik leuk
jericho666 +3050
vrijdag 16 november 2018 om 14:32
Nee een wettelijk kader is er niet maar het enige wat hij riskeert volgens mij is verwijlinteresten op achterstallige betalingen. En miss wat imagoschade bij de betreffende makelaars. Maar die mannen gaan, volgens de bedragen die afgelopen weken circuleerden, zeker geen boterham minder moeten eten nu.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 14:33]
Vind ik leuk
strat2 +1071
vrijdag 16 november 2018 om 15:01
Ooh...Ok! Bedankt voor de info. Ik dacht al aan contractbreuk. Operatie propere handen kan bij wijze van spreken nog een eeuwigheid duren he!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 15:13]
Vind ik leuk
Rebel +1811
vrijdag 16 november 2018 om 14:01
Als dat ne foto is van vandaag ziet onze voorzitter er heel moe uit,hard gewerkt,zware job blijkbaar een topclub runnen
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:26
Aan zijn gezicht te zien zou ik eerder denken dat hij een blowjbke gehad heeft
Vind ik leuk
Frefke +1269
vrijdag 16 november 2018 om 14:11
Ja, MC denkt dat hij alles mag zeker. Hierdoor geeft hij RSCA wat verse lucht want ik vrees dat we grote oogjes zouden trekken indien we de financiële situatie eens zouden vernemen.
Wacht tot de boomerang gaat terug komen... Gaat pijn doen zenne !
Vind ik leuk
Bart Joos +2131
vrijdag 16 november 2018 om 14:25
Normaal kan je dit toch niet meer noemen. Elke dag opnieuw, keer op keer, lezen we berichten omtrent spanningen bij onze rivalen uit Anderlecht. Welke agenda hier achter schuilgaat is mij een raadsel. Het moet een plezier zijn te werken en/of spelen in die omstandigheden.
Vind ik leuk
AzEz86 +7062
vrijdag 16 november 2018 om 14:30
Ik ben blij dat supporters van onze rivalen het ook stillaan beu zijn om de vuile was van RSCA te lezen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 14:41
En waarom nier alle betalingen aan advocaten die voor Anderlecht hebben gewerkt on hold zetten???? IS et ook geen advocaat in het schandaal betrokken???1 die vroeger in de zaak ye Al is veroordeelt!!!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 15:25
Ik vrees dat Coucke niet weet waaraan hij begint
Vind ik leuk
Freddyploiks +14066
vrijdag 16 november 2018 om 16:41
Coucke zou beter een krant uitbrengen, “het laatste Coucke nieuws”. Het wordt belachelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 19:27
Pure broodroof dat tot een boycot zal leiden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws