Mulder vol lof over revelatie: Ja, dat is een echte Anderlecht-speler

    Mulder vol lof over revelatie: "Ja, dat is een echte Anderlecht-speler"

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:03

    In La Dernière Heure wikt en weegt Jan Mulder het elftal van Anderlecht. De troepen van Hein Vanhaezebrouck scheren nog geen hoge toppen, maar van Alexis Saelemaekers geniet Mulder wel elke week.

    Het jeugdproduct is nu al één van de sterkhouders van Anderlecht. "Een uitstekende speler. Weet je wanneer hij me het eerst gecharmeerd heeft? In februari tijdens zijn eerste match tegen STVV toen niemand hem al kende. Vanaf zijn eerste baltoets zei ik al: 'Ja, dit is een echte Anderlecht-speler'", vertelt hij in La Dernière Heure.

    Mulder vraagt zich wel af waarom Saelemaekers in de defensie moet spelen. "Tegelijkertijd vraag ik me af: waarom zetten ze hem rechtsachter? Hij moet op een veel offensievere positie gebruikt worden! Inmiddels speelt hij ook al een beetje hoger."

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:13
    Gelijk heeft hij..

    Enige lichtpunt in een modderbrij..

    Doet me terugdenken aan jaren 60/70 toen de beste linksbuiten die belgie gehad heeft alswel stopper - beiden van Oostende - samen met jurion, Vanhimst, mulder, heylens,,Trappeniers, plaskie, poep Hanon..het mooie weer maakten

    Het is nooit meer zo mooi geweest..spijtig..

    En nu doet het pijn aan de ogen..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:26
    het volgende modderbrij clubje is club....
    1 op 6 ,een schandelijke vertoning van een bekakte omhoog gevallen hypocriete advocaat ,die het nodig vindt om wesley vrij te pleitten, wat niet geapprecieerd wordt door de andere ploegen.
    volgende week verlies tegen het zwakke monaco,en dan lekker naar stvv....
    volgende week gaan we nog eens praten over jullie zwaar overroepen ploegske,met uitblinkers als vormer,mitrovic en rezai....en een keeper die al eens een bal goed pakt maar och zo zwak is....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:42
    Urbanus zou zeggen : al dat je zegt..
    Vind ik leuk
    Frefke +614
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:05
    Gaby, mooie ploeg dat je daar aanhaalt maar geen internationale prijzen gepakt. De periode van Rensenbrink, Van Binst, Haan en andere Vercauteren... Dat was genieten. Daar waren we DE topploeg !
    Al wat we nu moeten doorslikken is afgrijselijk... We are ANDERLECHT maar momenteel is het huilen met de pet op...
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:13
    ja en als ik de opstelling zo bekijk morgen ,man man man....
    daar kan je toch niks mee!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:47
    Het is te ver in het verleden maar toch mooie prijzen gepakt dacht ik ider jef jurion?

    Madrid dacht ik afgetroefd.

    Was toen nog beker der jaarbeurssteden..
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:59
    Rensenbrink kwam van club. Puis is er naar toe gegaan, De beste twee linksbuitens ooit..

    Alhoewel dat Ulli Lefevre er ook iets van kon..

    En Laurent Verbist zijn leven gelaten op de autostrade terug naar oostende..

    Droeg nog korte broek.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:22
    Ik ben geen supporter van paarswit maar ik vond de ploeg van jullie met friman, arnesen, Olsen, vercauteren, de jonge scifo gewoon wereldtop. Jaren 80 dus. Als ik nu spelers als gerkens, santini, kums zie doet dat toch pijn aan de ogen. Zouden toen nog niet op de bank mogen zitten.
    Vind ik leuk
    Hierulf +1072
    zondag 21 oktober 2018 om 01:02
    En toch is Gerkens een stijl Frimann...
    Vind ik leuk
    firedwarf +3141