VIER gaat pijnlijk de mist in tijdens Club-Dortmund: Waar is de goede oude VRT?

VIER gaat pijnlijk de mist in tijdens Club-Dortmund: "Waar is de goede oude VRT?"

Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 09:15wo 19-09-2018 om 09:15

De dinsdagwedstrijden in de Champions League werden voor het eerst uitgezonden door VIER. Tijdens de wedstrijd viel de commentaarlijn weg, wat meteen voor heel wat kritiek en hoongelach zorgde.

Op Twitter lachen heel wat voetbalfans met de commerciële TV-zenden. Sommigen spotten met het wegvallen van de commentaar, anderen vinden het dan weer niet kunnen. Wanneer 'Ja? Zeg jij wanneer ik weer op antenne ben?' klonk, was het hek helemaal van de dam.

Poll

Waar kijk jij het liefst naar Champions League?

(669 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 19 september 2018 om 09:19
Op de Nederlandse tv. Er is geen enkele zender in België die het commentaar zo leuk kan doen als de Nederlanders
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
woensdag 19 september 2018 om 09:24
Ik vind Joos de meest degelijke, maar dat mag je niet zeggen omdat het merendeel hem een ettertje van een analist vindt. Je kan er toch moeilijk om heen dat hij Ă©n eloquent is Ă©n over de nodige voetbalkennis beschikt.
Peter is de beste op de radio.

Al de rest hinkt een drietal klassen achterop!

En dat de klank bij vier wegviel...is overal al eens gebeurd!
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 09:25]
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
woensdag 19 september 2018 om 10:44
Ik back you up on the Joos-part, compadre!
(en over de rest heb je ook gelijk!)
Vind ik leuk
jericho666 +3039
woensdag 19 september 2018 om 12:06
Joos is goed al wil hij te vaak zijn "gelijk" door de strot duwen.
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
woensdag 19 september 2018 om 12:25
Liever dat dan ene die het voetbal niet ziet, zal zelf wel bepalen of ik zijn gelijk wil slikken ;)
Vind ik leuk
jericho666 +3039
woensdag 19 september 2018 om 13:25
Ok, mr op 90 min wedstrijd 1/3 lullen over het feit da uw mening over een fase toch wel de enige juiste is, gaat er vlotjes over
Vind ik leuk
ROBSON +3827
woensdag 19 september 2018 om 15:44
Idd. Joos vindt ik een goede commentator alsook Peter.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 09:20
Maakt mij eigenlijk niks uit zo lang de beeld en klank niet weg valt is het voor mij om het even.
Vind ik leuk
TageMeister +7081
woensdag 19 september 2018 om 09:20
zoiets kom je op elke zender tegen !
Vind ik leuk
JanB +6590
woensdag 19 september 2018 om 09:24
Zet de klank van de TV af en luister naar Peter Vandenbempt
Da's pas een geslaagde combinatie !
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
woensdag 19 september 2018 om 09:26
Ja maar de timing klopt niet en dan erger ik mij daar aan! Al geprobeerd ;)
Vind ik leuk
TageMeister +7081
woensdag 19 september 2018 om 09:30
Naar Peter Luisteren, dan beleef je vaak een betere match als mét beeld !
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
woensdag 19 september 2018 om 09:41
Echt waar, soms denk ik: ammai wat een match is me dat...blijkt het best mee te vallen ;)
Vind ik leuk
hoekschop +3644
donderdag 20 september 2018 om 18:13
Ik heb eens naar Joos geluisterd terwijl ik naar de radio keek.
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
donderdag 20 september 2018 om 18:17
Dat loopt dan weer wel gelijk ;)
Vind ik leuk
Freddyploiks +14058
woensdag 19 september 2018 om 10:51
Dat lukt niet Jan, radio en tv lopen nooit gelijk. Als je een hint geeft, probeer het dan eerst zelf. Ben jij soms politieker?
Vind ik leuk
JanB +6590
woensdag 19 september 2018 om 11:03
In de opgegeven combinatie zal de otologische waarneming primeren op het oftalmologische
Hierdoor zal het lichaamsgevoel een uitzonderlijk ervaring gewaarworden.
Een neurologische vreugde uitbarsting zal zich eerder manifesteren dan bij gelijk welke empirische waarneming
Vind ik leuk
Freddyploiks +14058
woensdag 19 september 2018 om 12:33
Zo intelligent en toch zulke dwaze praat verkopen. Doe uw woordenboek dicht en ga eens wandelen Jan.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14058
woensdag 19 september 2018 om 16:01
En Jantje, interview van Rits gelezen?! Ook een man van provinciaal niveau?? Betweterke van mijn voetjes
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 13:51
Jan, deden wij ook als het op TV niet Rik DS was. Klank TV uit en radio aan met commentaar van Jan Wauters. Was geweldig in zijn commentaar. Van een niet kans, maakte hij een bijna gemaakte goal. Geweldig. Al vind ik nu Peter VDB ook wel goed. Analytisch, degelijk maar met iets minder emotie. Maar het zijn andere tijden zeker.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 09:34
Als ik een zender zou kunnen vinden zonder commentaarstem maar met stadiongeluiden , zou dit mijn absolute voorkeur hebben . Dan kan je tenminste zelf een mening vormen van de wedstrijd .
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
woensdag 19 september 2018 om 10:45
Dat kan je heel snel bekomen door een abonnement te kopen!
Vind ik leuk
Freddyploiks +14058
woensdag 19 september 2018 om 10:53
Soms is het zo logisch hĂ© 😂
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
woensdag 19 september 2018 om 15:15
Bwa, met een goede geurverstuiver die naar gras ruikt en uw vrouw die bier in uw nekt gooit bij een doelpunt...bijna helemaal echt! ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 09:55
Bijna 40 jaar abonnee geweest op RSCA , ook alle verplaatsingen meegemaakt , alle Europese finales meegemaakt , nu ga ik nog regelmatig kijken maar niet meer naar uitmatchen ...
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
donderdag 20 september 2018 om 16:14
In dat geval is er al meer dan genoeg stadiongeluid in je leven 😎.
Veel plezier met de wedstrijd vanavond!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 20:14
Bedankt Geert . Komt goed 😈
Vind ik leuk
Zelfkweek +1299
woensdag 19 september 2018 om 13:10
die zijn er goatdee.net bijvoorbeeld , meestal zonder commentaar ;)
Vind ik leuk
Vlaming +1635
woensdag 19 september 2018 om 09:46
bij de vrt valt de klank ook soms uit. Ik vind in ieder geval de commentaar beter dan op de vrt
Vind ik leuk
Freddyploiks +14058
woensdag 19 september 2018 om 10:53
Probeer RTBF eens Vlaming
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 10:42
Al doen ze nog hun best, een tweede Rik De Saedeleer vinden ze nooit meer. En sommigen kunnen zelfs beter stoppen.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 12:13
Gewoon de uitzendingen doen gelijk vorig jaar toen waren er geen problemen!!
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 12:57
Live Ch.league match beleven in de tribune's moet altijd voorrang krijgen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:58]
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:09
Waar het beste beeld is, luister nooit naar de commentaar of naar analisten.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 16:27
Vrt last dat uit ze saai en geen deftige commentatoren moesten die vuil maffiapost allang van kabel gesmeten hebben enige wat die gedaan hebben is in ons zakken gezeten en nog
Vind ik leuk