VIER gaat pijnlijk de mist in tijdens Club-Dortmund: Waar is de goede oude VRT?

    VIER gaat pijnlijk de mist in tijdens Club-Dortmund: "Waar is de goede oude VRT?"

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 09:15wo 19-09-2018 om 09:15

    De dinsdagwedstrijden in de Champions League werden voor het eerst uitgezonden door VIER. Tijdens de wedstrijd viel de commentaarlijn weg, wat meteen voor heel wat kritiek en hoongelach zorgde.

    Op Twitter lachen heel wat voetbalfans met de commerciële TV-zenden. Sommigen spotten met het wegvallen van de commentaar, anderen vinden het dan weer niet kunnen. Wanneer 'Ja? Zeg jij wanneer ik weer op antenne ben?' klonk, was het hek helemaal van de dam.

    Poll

    Waar kijk jij het liefst naar Champions League?

    (669 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 09:19
    Op de Nederlandse tv. Er is geen enkele zender in België die het commentaar zo leuk kan doen als de Nederlanders
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    woensdag 19 september 2018 om 09:24
    Ik vind Joos de meest degelijke, maar dat mag je niet zeggen omdat het merendeel hem een ettertje van een analist vindt. Je kan er toch moeilijk om heen dat hij én eloquent is én over de nodige voetbalkennis beschikt.
    Peter is de beste op de radio.

    Al de rest hinkt een drietal klassen achterop!

    En dat de klank bij vier wegviel...is overal al eens gebeurd!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 09:25]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    woensdag 19 september 2018 om 10:44
    Ik back you up on the Joos-part, compadre!
    (en over de rest heb je ook gelijk!)
    Vind ik leuk
    jericho666 +2638
    woensdag 19 september 2018 om 12:06
    Joos is goed al wil hij te vaak zijn "gelijk" door de strot duwen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    woensdag 19 september 2018 om 12:25
    Liever dat dan ene die het voetbal niet ziet, zal zelf wel bepalen of ik zijn gelijk wil slikken ;)
    Vind ik leuk
    jericho666 +2638
    woensdag 19 september 2018 om 13:25
    Ok, mr op 90 min wedstrijd 1/3 lullen over het feit da uw mening over een fase toch wel de enige juiste is, gaat er vlotjes over
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    woensdag 19 september 2018 om 15:44
    Idd. Joos vindt ik een goede commentator alsook Peter.
    Vind ik leuk
    Roach +1990
    woensdag 19 september 2018 om 17:52
    In zijn beginperiode vond ik Joos geweldig, maar als ik hem nu hoor, draait mijn maag een beetje. Ik heb de pech dat ik geen matchen live in het stadion kan gaan kijken, dus zit ik bijna elk weekend opgescheept met Joos als commentator voor matchen van RSCA. Ik wil nog gerust geloven dat hij het allemaal mgoed bedoelt, maar ik heb er geen behoefte aan om 95% van de tijd te horen hoe slecht mijn ploeg wel is.
    Vandenbempt is op dat vlak een stuk genuanceerder in zijn uitspraken, bij Joos proef je het venijn erin zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:20
    Maakt mij eigenlijk niks uit zo lang de beeld en klank niet weg valt is het voor mij om het even.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5339
    woensdag 19 september 2018 om 09:20
    zoiets kom je op elke zender tegen !
    Vind ik leuk
    JanB +6164
    woensdag 19 september 2018 om 09:24
    Zet de klank van de TV af en luister naar Peter Vandenbempt
    Da's pas een geslaagde combinatie !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    woensdag 19 september 2018 om 09:26
    Ja maar de timing klopt niet en dan erger ik mij daar aan! Al geprobeerd ;)
    Vind ik leuk
    TageMeister +5339
    woensdag 19 september 2018 om 09:30
    Naar Peter Luisteren, dan beleef je vaak een betere match als mét beeld !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    woensdag 19 september 2018 om 09:41
    Echt waar, soms denk ik: ammai wat een match is me dat...blijkt het best mee te vallen ;)
    Vind ik leuk
    hoekschop +3091
    donderdag 20 september 2018 om 18:13
    Ik heb eens naar Joos geluisterd terwijl ik naar de radio keek.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    donderdag 20 september 2018 om 18:17
    Dat loopt dan weer wel gelijk ;)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    woensdag 19 september 2018 om 10:51
    Dat lukt niet Jan, radio en tv lopen nooit gelijk. Als je een hint geeft, probeer het dan eerst zelf. Ben jij soms politieker?
    Vind ik leuk
    JanB +6164
    woensdag 19 september 2018 om 11:03
    In de opgegeven combinatie zal de otologische waarneming primeren op het oftalmologische
    Hierdoor zal het lichaamsgevoel een uitzonderlijk ervaring gewaarworden.
    Een neurologische vreugde uitbarsting zal zich eerder manifesteren dan bij gelijk welke empirische waarneming
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    woensdag 19 september 2018 om 12:33
    Zo intelligent en toch zulke dwaze praat verkopen. Doe uw woordenboek dicht en ga eens wandelen Jan.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    woensdag 19 september 2018 om 16:01
    En Jantje, interview van Rits gelezen?! Ook een man van provinciaal niveau?? Betweterke van mijn voetjes
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:51
    Jan, deden wij ook als het op TV niet Rik DS was. Klank TV uit en radio aan met commentaar van Jan Wauters. Was geweldig in zijn commentaar. Van een niet kans, maakte hij een bijna gemaakte goal. Geweldig. Al vind ik nu Peter VDB ook wel goed. Analytisch, degelijk maar met iets minder emotie. Maar het zijn andere tijden zeker.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:34
    Als ik een zender zou kunnen vinden zonder commentaarstem maar met stadiongeluiden , zou dit mijn absolute voorkeur hebben . Dan kan je tenminste zelf een mening vormen van de wedstrijd .
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    woensdag 19 september 2018 om 10:45
    Dat kan je heel snel bekomen door een abonnement te kopen!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    woensdag 19 september 2018 om 10:53
    Soms is het zo logisch hé 😂
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    woensdag 19 september 2018 om 15:15
    Bwa, met een goede geurverstuiver die naar gras ruikt en uw vrouw die bier in uw nekt gooit bij een doelpunt...bijna helemaal echt! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:55
    Bijna 40 jaar abonnee geweest op RSCA , ook alle verplaatsingen meegemaakt , alle Europese finales meegemaakt , nu ga ik nog regelmatig kijken maar niet meer naar uitmatchen ...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    donderdag 20 september 2018 om 16:14
    In dat geval is er al meer dan genoeg stadiongeluid in je leven 😎.
    Veel plezier met de wedstrijd vanavond!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:14
    Bedankt Geert . Komt goed 😈
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +975
    woensdag 19 september 2018 om 13:10
    die zijn er goatdee.net bijvoorbeeld , meestal zonder commentaar ;)
    Vind ik leuk
    Vlaming +1536
    woensdag 19 september 2018 om 09:46
    bij de vrt valt de klank ook soms uit. Ik vind in ieder geval de commentaar beter dan op de vrt
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    woensdag 19 september 2018 om 10:53
    Probeer RTBF eens Vlaming
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:42
    Al doen ze nog hun best, een tweede Rik De Saedeleer vinden ze nooit meer. En sommigen kunnen zelfs beter stoppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:13
    Gewoon de uitzendingen doen gelijk vorig jaar toen waren er geen problemen!!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:57
    Live Ch.league match beleven in de tribune's moet altijd voorrang krijgen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 16:09
    Waar het beste beeld is, luister nooit naar de commentaar of naar analisten.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 16:27
    Vrt last dat uit ze saai en geen deftige commentatoren moesten die vuil maffiapost allang van kabel gesmeten hebben enige wat die gedaan hebben is in ons zakken gezeten en nog
    Vind ik leuk