Van kwaad naar erger: El Ghanassy krijgt celstraf van één jaar

    Van kwaad naar erger: El Ghanassy krijgt celstraf van één jaar

    dinsdag 18 september 2018 om 12:00

    Yassine El Ghanassy is nog maar eens tegen de lamp gelopen. Deze keer had dat niets met overdreven snelheid te maken, maar wel met het gebruik van zijn telefoon.

    Op 5 mei werd El Ghanassy (28) betrapt toen hij achter het stuur van zijn Porsche aan het bellen was, zo weet Het Laatste Nieuws. Opvallend genoeg deed hij dat net op de straat waar ook het politiekantoor gelegen is. Toen hij aan de kant werd gezet bleek ook nog dat hij met een ongeldig rijbewijs reed.

    Aangezien El Ghanassy al een resem verkeersovertredingen op zijn palmares heeft werd er een zware straf uitgesproken. Het gaat om een geldboete van 8.400 euro, een jaar rijverbod en een jaar celstraf. Celstraffen onder de drie jaar worden in België evenwel vrijwel nooit uitgevoerd. 

    Eerder dit jaar moest El Ghanassy zijn Porsche afgeven vanwege een snelheidsovertreding. De ex-Rode Duivel hoeft echter niet op een Porsche meer of minder te kijken. Hij speelt nu namelijk bij een club uit Saoedi-Arabië.

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 12:11
    El Paljassy.
    Vind ik leuk
    Don John +83
    dinsdag 18 september 2018 om 12:13
    celstraffen
    Vind ik leuk
    BS90 +4553
    dinsdag 18 september 2018 om 12:13
    Te hard rijden moet je niet doen, maar... wie kan eerlijk zeggen dat hij NOOIT belt achter het stuur?
    Vind ik leuk
    Patfey +5080
    dinsdag 18 september 2018 om 12:14
    Vlak bij het politiekantoor😃?
    Vind ik leuk
    BS90 +4553
    dinsdag 18 september 2018 om 12:20
    Dat inderdaad niet nee :)
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    dinsdag 18 september 2018 om 12:34
    Dàt is de vraag niet... Wie heeft er een strafblad van hier tot Tokyo en gaat vervolgens - zonder rijbewijs - rondrijden èn telefoneren achter het stuur, in de buurt van het politiekantoor? Dàt is de vraag.... Deze jongen waant zich werkelijk onaantastbaar, en veegt zijn voeten aan de wet.... Ik hoop oprecht dat hij tot inzicht komt in de cel, en dat hij niet probeert daar onder uit te komen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2526
    dinsdag 18 september 2018 om 12:58
    Zal moeilijk zijn, want hij gaat de cel niet in.
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    dinsdag 18 september 2018 om 13:02
    Celstraffen onder de twee jaar worden niet uitgevoerd he... Enkel enkelbanden voorzover er genoeg enkelbanden zijn er er genoeg personeel is om die personen te monitoren.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2526
    dinsdag 18 september 2018 om 12:58
    Ik, tenzij handsfree...
    Vind ik leuk
    Minunten +221
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    Tuurlijk kan ik dat. Met het geld dat hij aan auto's geeft heb je sowieso bluetooth-verbinding met je telefoon... dan ben je een idioot als je alsnog gewoon belt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:11
    Voor de 50ste keer te hard rijden met een GSM in zijn hand , als hij morgen Uwe kleine zo dood rijdt dan moet men hem levenslang geven waarschijnlijk .
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 18 september 2018 om 22:30
    Vroeger mss, maar ondertss zou je toch beter moeten weten...
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    dinsdag 18 september 2018 om 12:31
    Het zou goed zijn voor deze hardleerse jongeman om zijn straf uit te zitten... Geen achterpoortjes zoeken, gewoon toegeven dat het fout was... Maar mag je dat verwachten van iemand die eerder miljonair werd, dan volwassen???
    Vind ik leuk
    SD +8667
    dinsdag 18 september 2018 om 12:58
    Nog ééntje waarvan de schoemaat groter is dan de IQ
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:45
    Het feit dat zijn Porsche verbeurd verklaard is gaat hij ook niet wakker van liggen. Oliedollars genoeg om een andere te kopen, een Porsche minder wat is dat voor el paljasie. Ik wil morgen ook in die olielanden een beetje shotten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:55
    Geld voor een Porsche maar de carkit was te duur?
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 18 september 2018 om 22:27
    El Geefgassy, beter een werkstraf geven, leert em is wa echt werken is...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van kwaad naar erger: El Ghanassy krijgt celstraf van één jaar