'Chelsea wist Hazard te behouden, maar relatie is nog steeds niet koek en ei'

    'Chelsea wist Hazard te behouden, maar relatie is nog steeds niet koek en ei'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:34

    Eden Hazard zal zijn zevende seizoen bij Chelsea FC volmaken, zoveel is nu wel zeker. Wekenlang gonsde het van de geruchten rond een overgang naar Real Madrid, maar dat gebeurde uiteindelijk niet.

    Desondanks kunnen The Blues nog niet op beide oren slapen. De Londenaren hopen Hazard met een gigantisch contract (330.000 euro op weekbasis) te overtuigen om zijn verbintenis op Stamford Bridge open te breken, maar voorlopig is de Rode Duivel daar niet happig op, weet Times.

    De dribbelkont ligt momenteel nog voor twee jaar onder contract in Londen en heeft deze zomer gemerkt hoe moeilijk het is om in die situatie andere oorden op te zoeken. Hazard zou daarom even wachten hoe alles loopt onder kersvers hoofdcoach Maurizio Sarri.

    Als successen uitblijven, zoals het missen van de Champions League, zou de ster van Chelsea definitief andere oorden willen opzoeken. Dat zal dan wel pas komende zomer gebeuren, wanneer Hazard zijn laatste contractjaar induikt. 

    Poll

    Moet Hazard zijn contract nog verlengen?

    (564 stemmen)

    Plaats een reactie

    SD +8033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:21
    Na zeven jaar zal het wel genoeg zijn en voor het geld moet hij het niet meer doen. Er is geen enkel grote tornooi of competitie op zijn palmares en dat zal hij vermoedelijk nu oog voor hebben. Alleen is de transferprijs aan de hoge kant, maar volgend jaar als er nog één jaar te doen blijft, kan veel veranderen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:34
    Geen enkel groot toernooi of competitie op zijn palmares? Titel en beker in Frankrijk, 2 keer titel en alle bekers in Engeland, Europa League, elke individuele titel die er te winnen valt...
    Alleen de Champions League en de gouden bal ontbreken maar er zijn wel meer grote spelers die deze 2 nooit gehaald hebben! Hij is trouwens nog maar 27 hè, die 2 kunnen nog volgen :)
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
    Bij Chelsea zal hij die 2 echter nooit winnen.
    Vind ik leuk
    Amongoth +117
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:47
    In januari gaat de transfermarkt terug open, we zullen een zien of Chelsea hem dan nog kan houden, voorlopig denk ik niet dat we kunnen zeggen dat ze de pannen van het dak spelen. Hazard past trouwens ook niet in de speelstijl van Sarri. En heeft Hazard nogsteeds kans op CL. Trouwens, bij de eerste vier eindigen in de PL, is niet simpel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    agdh +1319
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:54
    2 keer de premier league gewonnen, dat lijkt me toch een grote competitie ;) speler vh jaar zowel in de premier league als id ligue 1 waar hij ook nog de titel won, brons op het WK, EL gewonnen, enkel CL is hij nog niet ver geraakt
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1027
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:26
    7 weggesmeten jaren voor iemand als Hazard, die is blijven vaststeken in een subtopper.
    Vind ik leuk
    Amongoth +117
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:51
    Probleem is dat Abramovic gene gewone is, net zoals Levy van Tottenham, je ziet wel hoe ze Alderweireld behandelen, wil je niet blijven, gekloot zul je worden, probleem is niet alleen Pochetino.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea wist Hazard te behouden, maar relatie is nog steeds niet koek en ei'