'Pech voor Anderlecht, Teodorczyk brengt veel minder op dan gedacht'

    'Pech voor Anderlecht, Teodorczyk brengt veel minder op dan gedacht'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:00

    De kogel is door de kerk: Lukasz Teodorczyk is vanaf nu een speler van Udinese. De Pool zou volgens Italiaanse media zeven miljoen euro hebben gekost, maar Het Nieuwsblad vertelt iets heel anders.

    Anderlecht wilde absoluut af van de Pool, die vorig seizoen nochtans vijftien doelpunten maakte. Vooral zijn loon van twee miljoen euro was een groot probleem voor het budget. 

    Omdat Udinese moest voldoen aan zijn hoge salariseisen, dong het af op de transfersom. Teodorczyk zou dan ook maar tussen twee en vier miljoen euro hebben opgebracht voor Anderlecht. Niet bepaald een jackpot dus voor Anderlecht, maar het mag wel een zwaar contract wegstrepen.

    Na het vertrek van Teodorczyk kan Luc Devroe zich op andere uitgaande transfers storten. Ivan Obradovic, Kara Mbodji en Josué Sa moeten ook nog weg. Die laatste zou naar Kasimpasa gaan. 

    Plaats een reactie

    BS90 +4470
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:25
    Min het deel van Mogi. Ik denk dat RSCA moest betalen om hem te verkopen
    Vind ik leuk
    Riddlin +2175
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:34
    Nog 3 jaar contract zeker dis 3 x 2 miljoen kan je dan ook meetellen
    Vind ik leuk
    Diego A M +3209
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:10
    En dat hij Anderlecht kampioen gemaakt heeft met champions-league en daarbijhorende millioenen.
    Vind ik leuk
    Joewie +530
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:35
    Waar zitten ze met dat artikel, dat Luc goed werk ging leveren met minstens 50milj uitgaande transfers?
    Leander alleen al is een jaar verlaat, of gaan we die dit en volgend seizoen in het budget steken... 😁
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +782
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:07
    Dit is eerder de fout van Van Holsbeeck..
    Vind ik leuk
    maverick +165
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:36
    Vanwaar komt dat bedrag dan van 7 miljoen eerst? Wel triestig moest het 2miljoen zijn? Kan je hem beter houden en nog een loon van 2 mj geven, stel dat hij toch weer de pannen van het dak speelt kan je hem voor 8 a 10mj verkopen, je gaat sowieso extra spitsen nodig hebben voor beker europees en jpl te spelen. Voor 2 mj liet ik hem echt niet gaan .
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1310
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:31
    De mauve krijgen de boemerang weer eens terug in hun gezicht na al het hoon gelach dat diaby limbomby wesley op solden prijsjes weg moesten moeten ze nu kontent zijn met 80% korting en zelfs met verlies de pool nog verkopen
    Vind ik leuk
    buck +2445
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:01
    gij zijt zeker de slimsten thuis?80% korting en ZELFS met verlies de Pool nog verkopen!hahahahaha
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1310
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:41
    10 mlj was de etalage prijs verkocht voor 2mlj = 80% verlies
    Aankoop 5mlj min 2mlj =3 mlj verlies dan nog een wedde van 2mlj per jaar geweldige zaak gedaan gij bent zeker ni de slimste mens maar de domste zeker
    Vind ik leuk
    mani88 +941
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:46
    Loon Teo 3 jaar is 6 miljoen. Verkoopprijs 3,5 miljoen. Transfer zorgt voor 9,5 miljoen ruimte in budget RSCA. Top!
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:33
    Daar kan je al een deel van de schulden mee afbetalen....
    Vind ik leuk
    buck +2445