OFFICIEEL: Technisch directeur en Bayat kondigen transfer Teodorczyk aan

    OFFICIEEL: Technisch directeur en Bayat kondigen transfer Teodorczyk aan

    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:57

    RSC Anderlecht heeft dan toch een oplossing gevonden voor Lukasz Teodorczyk. De Poolse spits trekt naar Italië, waar hij aan de slag gaat bij Udinese.

      Tegenover Het Laatste Nieuws kon technisch directeur Daniele Pradè van Udinese het nieuws bevestigen. "Ik bekrachtig dat we hem hebben. Dit is een belangrijke investering", klonk het.

    De interesse van Udinese raakte eerder deze week nog maar pas bekend. Een deal leek moeilijk te gaan worden, maar Udinese en Anderlecht bereikten in laatste instantie toch een akkoord. Anderlecht zou uiteindelijk toch nog een bedrag van rond de zeven miljoen euro hebben kunnen incasseren voor de overbodige spits.

    Door de komst van Landry Dimata en Ivan Santini was er geen plaats meer voor Teodorczyk. Anderlecht was de spits door zijn hoog loon (rond de twee miljoen euro per jaar) ook liever kwijt dan rijk.

    Enkele minuten later heeft ook Mogi Bayat de transfer officieel aangekondigd.

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1099
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:01
    Zonde! Mocht echt blijven voor mijn part!
    Vind ik leuk
    Kettos +1911
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:12
    Aja gij moet zijn loon ni betalen!
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1099
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:01
    Ik wil dat wel doen hoor
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5777
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:31
    Lol, een stukske dan vermoed ik? Als jij zijn €2 miljoen jaarloon kan betalen denk ik dat ik dringend is met mijn baas moet gaan praten...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1099
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:26
    Willen is iets anders dan effectief doen he maat ;) ik wil ook spelen in 1ste klasse maar ik doe dat niet :p
    Vind ik leuk
    E.V +2451
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:03
    Iedereen mag van Coucke en Devroe zeggen wat ze willen, maar ze zijn de rommel ( lees onbekwaamheid) van Van Holsbeeck stilaan aan het opkuisen.....
    Vind ik leuk
    Toca +30467
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:05
    Bedankt voor de 34e titel Teo.
    Vind ik leuk
    hoekschop +1633
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:07
    Bedankt Teo. Succes bij Udinese!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13373
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:13
    Is er dan nog een spits op komst bij Anderlecht? Of krijgt ook daar een jonge gast zijn kans?
    Vind ik leuk
    Kettos +1911
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:21
    Dauda. En Musona kan ook in de spits. Dus laat maar zo, al zal Hein wel zagen voor een extra spits wrschlk...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:25
    En we zwaaien met zen allen naar den Theo
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:29
    We zullen Teo nog missen.
    Va bene Teo ! Thanks for the mahy goals !
    Vind ik leuk
    Hhti +1404
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:11
    Ze hadden minimum 10 tot 15 miljoen gewild voor Teo, nu krijgt RSCA toch nog een aardige som volgens deze reporter. Moest het een speler geweest van FCB dan was het van FCB doet terug verlies aan tarnsfer.!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:31
    Ik zal vooral zijn gemiste kansen herinneren, vooral die match tegen Bayern vergeet ik nooit. Toch hoop ik dat hij er volgend jaar 20 inschiet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Technisch directeur en Bayat kondigen transfer Teodorczyk aan