'Anderlecht kan overbodige verdediger slijten zonder verlies'

'Anderlecht kan overbodige verdediger slijten zonder verlies'

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 07:45vr 17-08-2018 om 07:45

Anderlecht lijkt een doorbraak te hebben in het dossier van verdediger Josué Sa. De Portugese verdediger past niet meer in de plannen van paars-wit, maar wél in die van Kasimpasa.

Zowel Sudinfo als Het Laatste Nieuws geven aan dat die Turkse club zijn nieuwe bestemming zal worden. Het wordt een huur met aankoopoptie zodra de laatste details geregeld zijn.

Anderlecht heeft al eerder zaken gedaan met Kasimpasa. Het liet eerder al de Egyptenaar Trezeguet vertrekken naar die club. Ook daar ging om een huur met aankoopoptie.

Update 17/08 om 07u45: Het Nieuwsblad geeft meer details prijs over de transfer van Josue Sa. De Portugees trekt voor één seizoen op huurbasis naar Kasimpasa. Bovendien is er ook een aankooptie. Die bedraagt twee miljoen euro, het bedrag dat paars-wit zelf investeerde in Sa.

Plaats een reactie

Mario_ +1830
donderdag 16 augustus 2018 om 15:58
spijtig, want zag toch mooie dingen van hem.
Gelukkig, dan zien we toch meer en meer eigen jeugd......
Of halen ze toch nog bv Sanneh ?
Vind ik leuk
Jasper55 +395
donderdag 16 augustus 2018 om 18:08
Ja vond Sa veel beter dan bijvoorbeeld Spajic vorig seizoen maar ging vaak beetje te ver mee in de aanval en dan kon het ongemakkelijk op de counter aankomen
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
donderdag 16 augustus 2018 om 19:17
Meent ge dat? Sa vond gij degelijk spelen? Positioneel stond hij vaak slecht opgesteld, voor een mandekker was zijn rechtstreekse tegenstander vaak de doelpuntenmaker en alle ploegen lieten hem aan de bal omdat hij er toch niks goed mee zou doen. Naar mijn gevoel geen verlies.
Het enige is dat de spoeling wel dun wordt..
Vranjes, Milic, Bornauw, Delcroix, Dante... dat zijn er 5 waarvan 3 jongelingen.
Kara is er nog maar zou sukkelen met zijn knie, Appiah daar begin ik nog niet over en Obradovic zou absoluut weg moeten van Heintje.
Vind ik leuk
camargue +5263
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:02
Volledig met u eens. Ik denk nog wel dat ze er een en ander gaan bijhalen de komende 2 weken, want het wordt weer kritisch achteraan.
Vind ik leuk
Patfey +6199
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:12
En dan vooral de linkerkant van de drie achteraan.
Vind ik leuk
camargue +5263
donderdag 16 augustus 2018 om 16:47
Ik vond hem toch zeker geen stabiele factor in de verdediging + dat uitverdedigen was ook al een ramp ...
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 18:44
t was de nieuwe Pareja zeiden ze,als ze hem haalden
Vind ik leuk
sirxel +32
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:06
Hein heeft gelijk
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:31
Ook één van die types die vlugvlug gehaald zijn en waarvan je denkt ofwel in eigen jeugd of in lagere afdeling loopt dat ook rond als je een beetje zoekt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws