'Entourage wil ex-publiekslieveling Club Brugge blijft van Anderlecht dromen'

    'Entourage wil ex-publiekslieveling Club Brugge blijft van Anderlecht dromen'

    donderdag 19 juli 2018 om 08:38

    Een opvallend gerucht uit Het Nieuwsblad. De entourage van Maxime Lestienne ziet Anderlecht nog altijd als de droombestemming voor de voormalige smaakmaker van Club Brugge.

    Lestienne is transfervrij nadat zijn contract bij Malaga afliep, waarmee hij degradeerde uit de Primera Divison. Onze landgenoot mikt volgens de krant na enkele mindere jaren op een terugkeer naar België. Zijn omkadering denkt dus aan Anderlecht, maar dat lijkt er niet in te zitten. Paars-wit is voor zijn positie al voldoende bezet en bovendien wil Anderlecht eerst nog de kern wat uitdunnen door duurdere krachten te laten gaan. Desondanks geeft men de hoop niet op.

    De inmiddels 26-jarige Lestienne kwam bij Malaga tot twaalf optredens, waarin hij slechts goed was voor één assist. Daarvoor was zijn passage bij het Russische Rubin Kazan ook al geen succes, terwijl zijn keuze voor Al-Arabi in Qatar helemaal de verkeerde beslissing bleek. Al-Arabi betaalde in 2014 ruim zeven miljoen euro aan Club Brugge, maar Lestienne zou geen enkel duel spelen voor de Qatarezen. Na vele omzwervingen en tegenslagen acht Lestienne naar verluidt nu de tijd rijp om zijn carrière in België te herlanceren.

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 08:45
    Ronald Vargas 2.0?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:07
    Vargas was anders, die was geblesseerd toen ze hem gekocht hadden.
    Vind ik leuk
    Toca +28719
    donderdag 19 juli 2018 om 09:20
    Allemaal zever in pakjes. Laat die maar weg.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1016
    donderdag 19 juli 2018 om 09:26
    Met het oog op belgen te halen ben ik bang dat hij een mogelijkheid is... hoop van niet want moet hem ni.
    Vind ik leuk
    WBs +1137
    donderdag 19 juli 2018 om 09:27
    Zou hem ook niet moeten hebben ! Etterje op en naast het veld ! slechte invloed in de groep !
    Vind ik leuk
    Dirk H +2576
    donderdag 19 juli 2018 om 10:37
    Zou ne goei maat kunnen worden van Bakkali
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12766
    donderdag 19 juli 2018 om 09:44
    Geen prioriteit voor RSCA, lijkt me. Veelbelovend begonnen, maar ondertussen toch al een hele poos op de dool.
    Vind ik leuk
    JanB +4791
    donderdag 19 juli 2018 om 09:53
    Een combinatie Lestienne - Bakkali lijkt me een gedroomd huwelijk om in de kortste keren de boel serieus in brand te laten vliegen in de Stade Émile Versé !
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:09
    dat gerucht wisten ze vorige maand (19/06) al te melden, maar een overgang naar Anderlecht blijft wishful thinking: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180618_03569191
    Vind ik leuk
    Smuuw +499