Dat is zeer kwalijk gedrag, Martinez zou hem moeten aanpakken!

    "Dat is zeer kwalijk gedrag, Martinez zou hem moeten aanpakken!"

    zondag 17 juni 2018 om 12:30

    De Rode Duivels willen in alle rust naar de match tegen Panama toeleven, maar dat blijkt moeilijk. Zo kreeg Kevin De Bruyne de wind van voor na een drieste tackle. Jan Mulder kan er niet mee lachen.

    In Villa Sporza legt hij uit dat zoiets bijzonder schadelijk kan zijn. "Als hij mij zo zou tackelen... Ik zou hem naar België trappen als ik Januzaj was. Als hij dat mij zou flikken hé, ik zou het niet pikken, écht niet! Daar zou ik een enorme heibel over maken, over zo’n actie van een medespeler. Dit is zeer kwalijk! De bondscoach zou hem zwaar moeten kapittelen."

    Het argument dat hij Januzaj op scherp wou zetten, vindt Mulder onzin. "Hem op scherp zetten door hem een ongeluk te schoppen?  Dat is toch onzin! En ook die taal, die psychologische prietpraat van je moet scherp trainen. Helemaal niet, je moet elkaar gewoon niet doodschoppen op training"

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    Riddlin +1472
    zondag 17 juni 2018 om 12:37
    Da is toch allemaal uitgelegd. Anders een no touch regel instellen
    Vind ik leuk
    DDT +2616
    zondag 17 juni 2018 om 12:40
    De Bruyne roept hé snotneus, springen. Die doet dat de Bruyne zet zijn ingestuurd nummer in, en we lachen verder bende zeiksmoelen is me dat zeg. Gaan ze wat onrust stoken voor niks. Laat die gasten gewoon trainen.
    Vind ik leuk
    WBs +791
    zondag 17 juni 2018 om 12:46
    Volledig akkoord met Mulderke ! Maar De Bruyne zal denken dat HIJ dat mag zeker ! Dat hij boven de groep staat ! Die loopt al weken gefrustreerd rond ! Zelfs in zijn interviews komt dat tot uiting ! Dat maar rap maandag 17 uur is !








    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1333
    zondag 17 juni 2018 om 13:16
    ik denk dat je gelijk hebt. Januzaj zal het ook wel ingepeperd hebben gekregen dat KDB onaantastbaar is en dus houd hij zijn mond.
    Vind ik leuk
    Toca +28058
    zondag 17 juni 2018 om 12:48
    Oud afgezaagd verhaal ondertussen.
    Vind ik leuk
    SD +5898
    zondag 17 juni 2018 om 12:52
    Mulder is weer een oorlog achter
    Vind ik leuk
    Lunam +992
    zondag 17 juni 2018 om 13:30
    Hiervoor had hij zijn redenen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:06
    word het niet tijd dat we stoppen met Nederlandse analisten hun zegje te laten doen , de Belgen zijn in Rusland en op de Nederlandse tv worden er nooit Belgische analisten uitgenodigd als de Hollanders in de verre toekomst zich nog eens plaatsen
    Vind ik leuk
    Vlaming +950
    zondag 17 juni 2018 om 13:11
    Ik heb geen interesse voor wat mulder denkt
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11400
    zondag 17 juni 2018 om 13:21
    Wat een gezaag om een tackle.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 16:26
    En daarna mekkeren dat er niet meer mag gefilmd worden tijdens een training en die hollandse seniele gek moet achterlijk gaan doen bij Van der Gijp en Derksen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Dat is zeer kwalijk gedrag, Martinez zou hem moeten aanpakken!"