Zeven spelers moeten schorsing vrezen voor Club Brugge - Anderlecht

    Zeven spelers moeten schorsing vrezen voor Club Brugge - Anderlecht

    zondag 10 december 2017 om 08:00

    Voor zowel Club Brugge als Anderlecht kan het zondag spannend worden: met de clash van volgende week in zicht moeten beide clubs schorsingen vermijden, maar makkelijk wordt dat niet. Zeven spelers staan in de gevarenzone.

    Club Brugge komt er nog het makkelijkst van af. Bij Blauw-Zwart staan Abdoulay Diaby, Saulo Decarli en Marvelous Nakamba met vier gele kaarten. De kans bestaat echter dat geen van die drie spelers aan de aftrap komt tegen Sporting Lokeren. Coach Ivan Leko zou namelijk opteren voor Emmanuel Dennis, Stefano Denswil en Jordy Clasie in de basis.

    Anderlecht heeft meer te verliezen in de vaak potige wedstrijd tegen Sporting Charleroi. Dennis Appiah, Sofiane Hanni, Hamdi Harbaoui én Henry Onyekuru staan met geel gevaar. Harbaoui start waarschijnlijk op de bank tegen Charleroi, maar de andere drie zouden wel eens kunnen starten. Anderlecht moet hopen dat ze niet over de schreef gaan, al zit Hanni sowieso niet in de beste vorm.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +10413
    zondag 10 december 2017 om 08:10
    Hopelijk pakt Appiah geel!
    Vind ik leuk
    BS90 +4443
    zondag 10 december 2017 om 08:12
    En Hanni ook!
    Vind ik leuk
    zondag 10 december 2017 om 08:11
    Het zou me niet verbazen als geen van de 4 een kaart pakken.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10413
    zondag 10 december 2017 om 08:14
    3 bedoel je?
    Vind ik leuk
    Fly1978 +3
    zondag 10 december 2017 om 08:44
    We weten nu al dat onyekuru geel pakt
    Vind ik leuk
    zondag 10 december 2017 om 09:53
    Zevert niet jullie krijgen geen kaarten van de arbiter. De enige kaarten die jullie krijgen zijn speelkaarten. En dan vooral schuppe zot
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5772
    zondag 10 december 2017 om 09:58
    Er zit wel 1 groot gat in uw stelling. Als wij echt geen kaarten krijgen van de arbiter, hoe komt het dan dat we 4 spelers hebben met elks 4 gele kaarten?

    Tot daar aan toe dat je geen fan bent van een ploeg of dat je een ploeg haat, maar mss eerst eens nadenken alvorens een commentaar te posten?
    Vind ik leuk
    E.V +2451
    zondag 10 december 2017 om 12:30
    Het zijn hier niet allemaal van de slimste he...lol
    Vind ik leuk
    Boerken +6654