Leko kan opnieuw rekenen op pitbull voor wedstrijd tegen Antwerp

Leko kan opnieuw rekenen op pitbull voor wedstrijd tegen Antwerp

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 19:05zo 21-04-2019 om 19:05

Ivan Leko heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de verplaatsing naar Antwerp. Club Brugge recupereert Marvelous Nakamba, die voor het eerst kan aantreden in Play-Off 1.

De Zimbabwaan speelde zijn laatste minuten op 2 maart, toen tegen STVV. Hij kon nog geen enkele keer meespelen in Play-Off 1, maar was zijn plaats sowieso al kwijt aan Mats Rits. 

Dion Cools en Luan Peres zijn er niet bij, zij zijn geblesseerd. Ook Matej Mitrovic is nog out en mist mogelijk de rest van het seizoen. Verder is iedereen beschikbaar voor Leko.

Maandagmiddag wordt de wedstrijd al om 14u30 afgetrapt op de Bosuil. Bij een zege komt Club Brugge terug tot op vier punten van leider KRC Genk. 

Poll

Wie wint Antwerp - Club Brugge?

(531 stemmen)

Plaats een reactie

DirkRAFC1 +2980
zondag 21 april 2019 om 20:02
Morgen gewoon de drie punten pakken en onze vierde plaats is binnen.
De derde plaats pakken we volgende week wel en de tweede op de laatste speeldag. ;-)
Vind ik leuk
Blue army +138
zondag 21 april 2019 om 20:06
Word zeker niet gemakkelijk maar heb er vertrouwen in dat we de drie punten meenemen naar Brugge!
En dan doen we we weer mee!
COYB
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2980
zondag 21 april 2019 om 20:19
Op heilige grond en Paasmaandag...

Ik denk niet dat er morgen veel te rapen valt voor Club maar we zullen alle eieren die na de wedstrijd op het gras achterblijven in een zakje doen, dan moeten de spelers op de terugweg maar uitzoeken van wie ze zijn. ;-)
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 20:49
Schaap. Los op uw bakkes morgen. Dikke afgang. Zalige Pasen
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2980
zondag 21 april 2019 om 20:58
Leg maar extra pampers in de spelersbus van Club, je zal ze nodig hebben. :-)
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 23:21
Alles is groot in Antwerpen. Net zoals uw bakkes. Maar daarbij stopt het. Morgen ben je een piepkuikentje.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2980
maandag 22 april 2019 om 07:20
Er is geen speciale prijs voorzien voor het achterlijkste commentaar tijdens het Paasweekend dus doe verder geen moeite, het brengt toch niks op.


Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 11:39
Nog een paar jaar en we hebben de grootste ploeg van België. Das een economische wetmatigheid. Enkel door wanbeheer vroeger staan we daar nog niet
Vind ik leuk