Anderlecht heeft belangrijke handtekening bijna beet: Snel meer nieuws

Anderlecht heeft belangrijke handtekening bijna beet: "Snel meer nieuws"

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:01di 19-03-2019 om 11:01

RSC Anderlecht is op toerental de laatste weken. Heel wat spelers verkeren in goeden doen, maar de meest opvallende pion is zonder twijfel Yari Verschaeren. Paars-wit hoopt dat de 17-jarige groeibriljant snel een nieuwe verbintenis ondertekent.

De gesprekken tussen beide partijen gingen enkele weken geleden van start, maar tot een akkoord kwam het vooralsnog niet. Anderlecht verwacht echter dat daar snel verandering in komt. "We zitten in de laatste rechte lijn. Ik heb er vertrouwen in dat we snel nieuws zullen hebben", aldus Michael Verschueren tegenover Het Laatste Nieuws.

Buitenlandse interesse
Dat paars-wit maar beter snel is, moge duidelijk zijn. De buitenlandse interesse in Verschaeren neemt steeds meer toe, waardoor Anderlecht er maar beter goed aan doet haar jeugdproduct zo lang mogelijk vast te leggen.

Ook Pär Zetterberg sprak zijn geloof in Verschaeren al uit. Volgens de Zweed moet de 17-jarige middenvelder de toekomstige leider worden van Anderlecht.

Plaats een reactie

Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:05
Hij zou sowieso niks dommer kunnen doen dan nu vertrekken.
Moet zeker nog een jaar of 2 bevestigen en beter worden.
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:10
ja vooral niet doen zoals zijn illustere voorgangers welke ergens zitten weg te kwijnen in het verre buitenland :)
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:14
Inderdaad. Denk wel dat het doorheeft en nog wel zal blijven.
Nu hoop ik dat ook Saelemaekers snel terug boven water komt.
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
dat zou inderdaad toch ook al wat meer snelheid op de flanken brengen want nu is het toch allemaal zo traaaaaaaag in de opbouw!
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:20
Ben ik blij dat jij het ook is zegt, die traagheid in de opbouw, dacht echt dat het mij alleen was opgevallen.
Heb ik zondag nog verschillende keren tegen mijne maat gezegd, aan dit tempo gaat Oostende nooit in de problemen komen. Gelukkig was er Verschaeren met zijn geweldige voorzetten.
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:22
ja en dan weten dat ze de mogelijkheden gehad hebben hé, maar liever de bal tot vervelens toe terug naar achter spelen, heeft dat met vertrouwen te maken of wat ik weet het echt niet ...
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:28
Denk dat die geduldige opbouw en alles risico's vermijden wel een opdracht van Rutten is.
Wat je in crisistijd wel ergens kan plaatsen, alleen zal dat vanaf nu hopelijk toch wat sneller moeten.
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:30
laat het ons hopen hé T, want anders gaan we nog veel triestige matchen zien.
Vind ik leuk
Boerken +8544
dinsdag 19 maart 2019 om 11:57
En Vandenberghe met zijn geweldige misser😜
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 12:06
Speler van Club zeker ? 😊😊
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
serieuze misser, dat is begot die dat de witte lijnen scheef heeft getrokken :)
Vind ik leuk
Boerken +8544
dinsdag 19 maart 2019 om 12:45
Ja, scoren tegen club maar tegen Anderlecht. Noppes😨
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:19
Anderlechtfobie Boerken ? Bij welke ploeg speelt Vandenberghe ?
Vind ik leuk
MadMigi +33
dinsdag 19 maart 2019 om 12:41
Wie is Vandenberghe? Heb die niet zien staan op het blad? :)
Vind ik leuk
Boerken +8544
dinsdag 19 maart 2019 om 12:47
Vanlerberghe schoolmeesters moetje ook zijn geboortedag weten?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:43
dat coucke eens een doos Duracell batterijen koopt om in hun kont te steken, miss da ze dan rapper lopen !!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:51
Toca,ik heb de indruk dat Saelemaekers niet in bovenste schuif ligt bij Rutten,hopelijk is het slechts een indruk.
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 13:15
Hij ziet momenteel geen reden om hem te brengen denken ik. Maar hij is zeker geen fan van hem en dat is heel jammer.
Vind ik leuk
Makke53 +424
dinsdag 19 maart 2019 om 12:57
Juist en blijf ook fan van Saelemaekers!
Vind ik leuk
JeffPaeter +147
dinsdag 19 maart 2019 om 11:22
Denk maar aan Musonda Jr.
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:24
die vooral + vele anderen dat ze te jong hebben doorgestuurd wegens niet goed genoeg welke nu in het buitenland het mooie weer maken !
Vind ik leuk
Quizmaster +1124
dinsdag 19 maart 2019 om 11:26
Mss met Genk de CL in? 😛
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:28
Denk dat dat prijskaartje niet mals zal zijn..
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:29
ben jij daar zo zeker van?

Ze hebben een prachtig seizoen achter de rug maar hebben de laatste weken toch enorm veel steken laten vallen hé :)

Voor mij mogen ze alleszins kampioen spelen hoor, het is hun gegund !
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:24
Hij zou anders niet misstaan als de opvolger van Pozuelo :-)
Vind ik leuk
FcRazor +1660
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
Nu dacht ik door die titel dat er een grote transfer aan zat te komen...
Het is echter wel goed nieuws, en niet meer dan normaal, dat ze verschaeren zijn contract willen verlengen
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
dat is voor ons al een grote transfer hé, pak die weg en wat schiet er dan nog over?
Vind ik leuk
FcRazor +1660
dinsdag 19 maart 2019 om 11:27
Het is een contract verlengen. Begrijp me niet verkeerd, die jongen moet gewoon blijven en daar mag wel wat moeite voor gedaan worden. Ik hoop gewoon op 2 a 3 echt goede inkomende transfers. Liefst al eat ervaren mannen, 25 of ouder. Dat aanvullen met goed jong talent. Nu dat hoopt iedereen natuurlijk☺
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 11:31
ik denk dat er inderdaad niet meer nodig is dan een goeie mix van ervaring en jong geweld :)
Vind ik leuk
ScheveStek +2271
dinsdag 19 maart 2019 om 11:19
Ik had gedacht dat ze Ollie en Anthony terug binnengehaald hadden!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
vp : dit is bijtekennieuws; geen transfernieuws !
Sommige paarswitte zouden een attaque krijgen als ze het misbegrijpen.
Proficiat Toca en co, z'n ontwikkeling zal een mooie troostprijs zijn. 😁😁
Vind ik leuk
FcRazor +1660
dinsdag 19 maart 2019 om 11:39
Had het idd mis begrepen...
Vind ik leuk
Toca +52256
dinsdag 19 maart 2019 om 12:04
Mijn troostprijs zal zijn dat Brugge niet komt winnen in Brussel als we verloren hebben in Genk 😉
Vind ik leuk
Figaro +352
dinsdag 19 maart 2019 om 12:19
Maar we blijven toch hopen hoor, ooit komt die dag......
Vind ik leuk
camargue +6554
dinsdag 19 maart 2019 om 15:25
neem dan de bus eens naar Lourdes hé, daar gebeuren elke dag mirakels :)
Vind ik leuk
Figaro +352
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
Ik geef het niet graag toe, maar is inderdaad een talentje dat ze best nog wat langer proberen aan zich te binden.
Hopelijk kan hij zelf het hoofd koel houden, en gaat hij niet naast zijn schoenen lopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws