Harde uithaal naar Ronaldo: 'Hij zal nooit worden herinnerd als legende'

Harde uithaal naar Ronaldo: 'Hij zal nooit worden herinnerd als legende'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 10:43vr 15-03-2019 om 10:43

Voormalig Atlético Madrid-verdediger Alvaro Dominguez kan niets met het gedrag van Cristiano Ronaldo na de Champions League-wedstrijd tussen Juventus en Atlético van afgelopen dinsdag. Ronaldo besloot na de 3-0 overwinning om Diego Simeone te kopieren en zijn 'cojones' te tonen, waar de Argentijnse trainer voor is bestraft.

Ronaldo besloot om te reageren richting Simeone, die op precies dezelfde manier juichte na de 2-0 zege van Atlético drie weken geleden. Dominguez (29) kan er niets mee. "Het is precies vanwege dat gedrag dat hij nooit zal worden herinnerd als legende", vertelt Dominguez aan Tuttomercatoweb. "Xavi, Iniesta Zidane bijvoorbeeld, zij verdeden hun tijd nooit aan dit soort provocaties en hoorden applaus in ieder stadion, waar ze ook speelden."

Dominguez beëindigde zijn voetbalcarrière op 27-jarige leeftijd vanwege aanhoudende rugklachten. Inmiddels is hij analist én is hij zaakwaarnemer "Mijn nieuwe leven is anders. In 2016 hing ik mijn voetbalschoenen aan de wilgen. Ik werkte daarna als analist en ben soms zelfs zaakwaarnemer. Ik geniet van deze fase in mijn leven, zowel als mens als professional."

"Ik leer heel veel en wil zoveel mogelijk verleidingen wegnemen die ik had in mijn tijd als speler."

Plaats een reactie

TageMeister +7914
vrijdag 15 maart 2019 om 10:48
tja Zidane is een onbeschreven blad als voetballer....

en ik weet niet op welke planeet die man leeft of welke medicatie hij krijgt, maar Ronaldo is al een monument...
Vind ik leuk
Toca +50317
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Voor mij persoonlijk zal Ronaldo altijd een legende zijn en blijven.
Ik vind hem de beste ooit en denk niet dat hij zal overtroffen worden.
Vind ik leuk
DDT +3950
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Beste spits ooit, niet de beste voetballer 😉
Vind ik leuk
Riddlin +2603
vrijdag 15 maart 2019 om 10:51
selectief geheugen precies
Vind ik leuk
Lord Wenger +17710
vrijdag 15 maart 2019 om 10:53
Ik heb Ronaldo toch nog geen kopstoot weten te geven tijdens een finale.
Vind ik leuk
Daydreamer +6377
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Nee, da’s waar! Een kopstoot gegeven heeft hij nooit gedaan... Wel tussendoor een jongedame verkrachten, de zaak vervolgens even afkopen, ondertussen ook nog effe een fraudezaak van miljoenen afkopen,... 😉
Een legende zal hij wel degelijk worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
dakcota +4614
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Alsof die mens een wijf moet verkrachten, dat gedrocht zit gewoon achter zijn geld aan.

edit:begrijp me niet verkeerd, nen vent die fluit achter een vrouw vind ik al tever gaan he. hier is mijn mening zeer hard dat dat mens achter geld aan zit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:50]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:21
Ge kunt uw mening hebben.
Maar wie zijn wij om dat te bepalen?
Of tenzij jij Ronaldo of de dame in kwestie kent.
Hetgeen in de media is ook niet altijd even objectief.

Dat zijn dingen die we nooit te weten gaan komen
Vind ik leuk
Lord Wenger +17710
zondag 17 maart 2019 om 13:52
Het gaat in dit geval nu wel over de Ronaldo op een voetbalveld. Waar hij is al mens naast het voetbalveld schuldig aan gemaakt heeft, keur ik ook af. Voor zover dat we de context van de verhalen kennen natuurlijk.
Vind ik leuk
TageMeister +7914
vrijdag 15 maart 2019 om 10:55
Deze generatie zijn der 2 monumenten da zijn Messi & Ronaldo .
Vind ik leuk
LDN +260
vrijdag 15 maart 2019 om 16:52
Het meest treffende verschil is dat de ene voetbal er o zo gemakkelijk doet uitzien en de ander het doet onmogelijk lijken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:14
Ronaldo is een "showman" en dat mag ook ! Doet gewoon alles wat mogelijk is om te scoren waar hij ook speelt , is miljardair op de koop toe maar hij is gewoon fantastische speler !!!!
Vind ik leuk
Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 11:19
Had zidane geen kopstoot in een finale gegeven ?
Niemand spreekt er meer over :)
Diene verderdiger zou beter naar Brugge gaan met zijn mentaliteit , past goed bij de boeren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Picture perfect voor Alvaro El Calimero.
Vind ik leuk
CZNK +362
vrijdag 15 maart 2019 om 11:46
Ik ga akkoord dat hij die viering niet moest doen omdat hij een kampioen is, maar is pure bullshit dat CR7 geen legende is. We gaan voorlopig niemand beter aan het werk zien dan hem en Messi en dat is de realiteit.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:23
Ik vind ook niet dat het moest. Ze moeten er ook ni meer van maken dat het is...

Maar ik moet toegeven dat het leuk was dat hij Simeone lik op stuk heeft gegeven.
Vind ik leuk
CZNK +362
zaterdag 16 maart 2019 om 00:30
Zeker dat het leuk was, maar hij had Simeone al een lik op stuk gegeven met die hattrick.. hetzelfde met Khabib vs Mcgregor, Khabib had hem afgemaakt en wordt nu herrinerd als een krapul die iedereen bij elkaar heeft gepeerd ipv een wereldkampioen..
Vind ik leuk
Mario_ +1927
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Ik heb het ook niet zo voor Ronaldo, maar een legende zal hij zeker zijn.
Vind ik leuk
Vancamp +276
vrijdag 15 maart 2019 om 15:33
Reuze voetballer maar een schande als mens,zoontje zal binnenkort papa wel immiteren op het schoolplein.
Vind ik leuk
FcRazor +1629
vrijdag 15 maart 2019 om 23:18
Een schande als mens... die bvb wel dingen doet voor arme kinderen, de kosten van operaties en revalidaties betaalt van mensen die een ernstige aandoening hebben die veel geld kosten omdat ze het niet kunnen betalen. Niet zo slecht. Wat doe jij?
Kritiek geven is makkelijk en alles wat in de pers kont geloven is nog makkelijker.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws