Verschueren senior gelooft nog in RSCA: 'Kijk naar Ajax en Manchester United'

Verschueren senior gelooft nog in RSCA: 'Kijk naar Ajax en Manchester United'

Gepubliceerd: donderdag 7 maart 2019 om 15:09do 07-03-2019 om 15:09

Terwijl Anderlecht nog volop strijdt om een plaatsje in Play-Off 1 ziet Michel Verschueren het zelfs iets groter. Dat blijkt uit een tweet die de ex-manager van paars-wit donderdag de wereld instuurde.

Volgens Verschueren moet paars-wit zich spiegelen aan de stunts van Ajax en Manchester United in de Champions League. "Als Anderlecht zich kan kwalificeren voor Play-Off 1, dan is alles nog mogelijk. Look Ajax en Manchester United", schreef de vader van Michael Verschueren in een tweet.

Als Anderlecht wil stunten in Play-Off 1, zal het toch eerst een ticket moeten zien te bemachtigen. Momenteel staat het op de zesde plaats met een punt meer dan KAA Gent en een punt minder dan Sint-Truiden. Dit weekend krijgt Anderlecht KV Kortrijk over de vloer, op de slotspeeldag trekt het naar Oostende.  

Plaats een reactie

Toca +50317
donderdag 7 maart 2019 om 15:14
Laten we eerst play off 1 halen en een beetje bescheiden blijven.
ALS we erbij zijn kan alles nog tot en met de 3e plaats.
Hoger zeker niet.
Vind ik leuk
Mr. +59
donderdag 7 maart 2019 om 15:22
Die 3e plaats zou meer zijn dan dat ik durf dromen dit seizoen
Vind ik leuk
Toca +50317
donderdag 7 maart 2019 om 15:24
bij mij ook zene. Maar dat zou in principe nog moeten kunnen.
Over de manier waarop denk ik nu eff niet na
Vind ik leuk
jericho666 +3540
donderdag 7 maart 2019 om 15:28
Elk jaar is er wel 1 ploeg die stunt in PO1. En eenmaal de druk van "moeten" weg is, kan er veel gebeuren.
Vind ik leuk
Toca +50317
donderdag 7 maart 2019 om 15:37
Ik hoop nu al 28 matchen op beterschap dat ik niet meer durf hopen. Eerst zien..
Vind ik leuk
jericho666 +3540
donderdag 7 maart 2019 om 15:43
Zolang je elke match nog bekijkt, is er onbewust een sprankeltje hoop :-)
Vind ik leuk
Bart Joos +2658
donderdag 7 maart 2019 om 15:52
Een klein ogenblikje- wat wordt op dit forum nu reeds maanden gezegd over personen die actief zijn op Twitter???
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 16:00
Natuurlijk dat het kan, maar dat is een werk van jaren en van goed beleid. En wat hebben we de laatste 15 jaar gemist....een goed beleid.
Vind ik leuk
JDP +664
donderdag 7 maart 2019 om 16:12
De Zilveren Vos heeft gelijk : “It is better to aim high and miss than to aim low and hit.”
Vind ik leuk
ScheveStek +2020
donderdag 7 maart 2019 om 16:15
Look, Ajax en Manchester United?

Snap niet wat die look met die 2 voetbalploegen te maken heeft? 🤔
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 17:31
Look is een voetbalploeg he slimme 😜
Vind ik leuk
ScheveStek +2020
vrijdag 8 maart 2019 om 05:54
Een Turkse dan waarschijnlijk? 😁
Vind ik leuk
Brubru +5309
donderdag 7 maart 2019 om 16:25
Als Anderlecht speelt als Ajax kan alles natuurlijk.
Man U leek me eerder een match waar alles meezat, twee flaters (een van verdediger, een van keeper) en een penalty die zelden gefloten wordt en voor mij ook geen penalty is (ik zag vandaag pas de beelden). Hoog tijd om het begrip aangeschoten bal uit de reglementen te schrappen.
Vind ik leuk
Toca +50317
donderdag 7 maart 2019 om 18:18
Uw wens gaat in vervulling. Vanaf volgend seizoen is elke handsbal penalty, aangeschoten bal of niet.
Vind ik leuk
Brubru +5309
donderdag 7 maart 2019 om 19:04
Als de voorgestelde wijzigingen goedgekeurd worden.
Niet alle wijzigingen zijn een succes hé, zie maar dat nieuwe reglement over buitenspel. Ik vind dat maar niets maar wie ben ik.
Dus vanaf volgend seizoen een pak strafschoppen meer .... onze penaltynemers kunnen alvast beginnen trainen-:)
Vind ik leuk
woutersca +174
donderdag 7 maart 2019 om 21:13
ik dacht dat dit vooralsnog enkel voor aanvallers geldde (doelpunt afgekeurd) maar nog niet voor verdedigers zoals ze het nu uitlegden?
Vind ik leuk
Steppe +24
donderdag 7 maart 2019 om 18:42
PO1 zou eigenlijk al een half wonder zijn maar 1 maal erin kan (bijna)alles:
Geblesseerden terug,vertrouwen en een beetje geluk en veel is mogelijk.
Het is niet zo dat de rest onklopbaar is...
Vind ik leuk
woutersca +174
donderdag 7 maart 2019 om 21:12
Manchester en Ajax deden het op 1 match, wij moeten het op 10 matchen doen. Ik zie er ons geen enkele vlotjes winnen hoor! Ik dacht dat het ging over eigen talent, jeugdwerking en doorstroming.. dat is zeker mogelijk!
Vind ik leuk
skippie +436
vrijdag 8 maart 2019 om 01:00
ALS ze PO1 halen zal het zijn als meeloper, 5de of 6de plaats. Met deze ploeg verwacht ik geen goeie wedstrijden/uitslagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws