Onthuld: 'Daarom kon Rezaei nog niet presteren bij Club Brugge'

Onthuld: 'Daarom kon Rezaei nog niet presteren bij Club Brugge'

Gepubliceerd: dinsdag 1 januari 2019 om 17:45di 01-01-2019 om 17:45

Kaveh Rezaei is voor Club Brugge nog geen hoogvlieger. Voor vijf miljoen euro mag de Iraniër beter presteren, maar Sport/Voetbalmagazine weet dat er verzachtende omstandigheden zijn.

Rezaei zou namelijk al van bij het begin met een lichte blessure spelen bij Club Brugge. Dat werd pas later opgemerkt.

'Uit onderzoek blijkt ook dat de Iraniër, die wel in de voorselectie zat van de Azië Cup maar niet de eindselectie haalde, met een klein barstje in de heup sukkelde. Dat belemmerde hem in zijn bewegingen', zo staat te lezen.

Er wordt dus zeker nog geen vervanger voor hem gehaald. 'Wellicht mist de oud-speler van Charleroi nog het begin van de stage. Maar verwacht wordt dat hij fit raakt voor de competitiehervatting. Met vier fitte centrumaanvallers acht Club zich daar voldoende gewapend.'

Plaats een reactie

Starke +96
dinsdag 1 januari 2019 om 17:53
Er is tevens een groot verschil in structuur en speelstijl bij Brugge. Niet vergelijkbaar met de wijze dat ze spelen bij Charleroi. Persoonlijk geloof ik er niet in dat hij het gaat maken bij Club. Maar laten we hopen dat ik het fout heb.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 18:24
Time will tell. Heb er alle vertrouwen in.
Vind ik leuk
Boerken +8326
dinsdag 1 januari 2019 om 17:58
Hij kan allesinds beter. Of hij nu past of niet in Brugge . We hebben de beste rezaei nog niet gezien
Vind ik leuk
RSCA 35 +411
dinsdag 1 januari 2019 om 18:50
één officiele reden
hij kan nog niet met een traktor rijden

lol mannen , lachen allemaal voor niet serieus nemen en een gelukkig nieuwjaar
Ik zie jullie allemaal in het station
Vind ik leuk
Vlad +4204
dinsdag 1 januari 2019 om 22:55
Weer een gans jaartje tsjoeke tsjoek met het treintje doen? 😂
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 20:03
Ja maar neem Wesley weg, en indien voldoende dollars is die zeker weg, is dat maar een ploeg met Belgisch niveau en niet veel meer he!!!!!!!
Vind ik leuk
blondel +3518
dinsdag 1 januari 2019 om 22:17
Gelukkig dat wij met dat Belgisch niveau ook maar in Belgie spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 20:04
Zoals ik al zei is stilstaan = achteruit boeren he
Vind ik leuk
blondel +3518
dinsdag 1 januari 2019 om 22:18
Als iedereen stilstaat ,blijft het status quo.
Vind ik leuk
vampire81 +1340
dinsdag 1 januari 2019 om 23:05
had bij zijn komst toch wel redelijke verwachtingen van hem, dat is er nu min of meer niet meer zo, ik hoop dat ze er nog een minimum iets gaan van terug krijgen maar ik betwijfel het vrij sterk, naar alle waarschijnlijkheid gewoon weggesmeten geld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws