Kleedkamerzorgen voor Leko: Sommige spelers zijn met iets anders bezig

    Kleedkamerzorgen voor Leko: "Sommige spelers zijn met iets anders bezig"

    Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 20:20za 08-12-2018 om 20:20

    Club Brugge beleefde vrijdag een dramatische avond. Het kwam op een 0-1 voorsprong tegen Waasland-Beveren, maar ging toch met 2-1 onderuit. Wéér puntenverlies voor aanvang van een CL-wedstrijd.

    Hier en daar klinkt het dat de spelers van Club niet gemotiveerd zouden zijn. Ivan Leko laat zich uit over die beweringen. "De voorbereiding was in elk geval dezelfde als die op Dortmund of Atlético Madrid'", zegt hij.

    "Iedereen wist perfect wat-ie moest doen of wie van hen gevaarlijk was. Natuurlijk is de motivatie groter voor de Champions League. Da's menselijk", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

    Decompressie
    Maar de Kroaat is toch niet blij met de prestatie van zijn jongens. "En tegelijk mag dat niet bij een topclub. Decompressie is een woord dat voor mij niet bestaat", zucht hij.

    "80... 90% van mijn groep is fantastisch. Zij willen altijd en overal winnen. Maar sommige spelers zijn met iets anders bezig. Voor Beveren voelen ze zich niet honderd procent, maar spelen we tegen Dortmund, dan is iedereen driehonderd procent fit. Dat kan niet, maar is ook de realiteit", aldus Leko.

    Plaats een reactie

    zaterdag 8 december 2018 om 20:29
    Geen paniek. Na zo een verschrikkelijke periode MAAR 5 punten achterstand.
    Dit komt goed. 😌
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2274
    zaterdag 8 december 2018 om 20:48
    Idd zelfs genk kan niet meer winnen rare competitie ,alle ploegen uit top 7 verliezen zowaar ook van de mindere ploegen
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    zaterdag 8 december 2018 om 21:07
    Europees voetbal (champions league)
    Is voor geen enkele belgische .club een zegen .
    Dat sommige spelers het Europees voetbal zien als de transfer bij uitstek
    Is te begrijpen.
    Maar dan moet je wel werken aan je eigen marktwaarde
    De vloek van de makelaars blijft loeren om de hoek.
    Het is zeer eenvoudig het koppy er bij houden en dan knallen
    Voor een top transfeer

    Vind ik leuk
    Kris1 +902
    zaterdag 8 december 2018 om 21:41
    Als Leko dit wil oplossen dan maakt hij een statement door de ongemotiveerde spelers uit de wedstrijdselectie tegen Atletico te laten. Dan kunnen zij zich niet etaleren aan Europa. Als je als trainer toegeeft dat er spelers bijlopen die niet de nodige motivatie kunnen opbrengen dan moet je ingrijpen voor dit euvel zich uitbreidt.
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    zondag 9 december 2018 om 00:09
    Waar zit Schrijvers nu?De enige die nog scoorde,maar plots mag hij niet meer meespelen.We hebben al geen goalgetters en dan de enige nog eruitlaten.Raar van de trainer.
    Vind ik leuk
    Fie +226
    zondag 9 december 2018 om 02:38
    Dat vraag ik me ook af! Niet te snappen dat hij ‘in vorm’ niet op het plein staat.
    Vind ik leuk
    valere +372
    zondag 9 december 2018 om 16:36
    Misschien denken ze wel na over uw domme ploegopstelling,en vragen ze zich af,of ze wel met jou verder WILLEN,
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws