Grote zorgen bij Club Brugge: 'Vormer hevig in discussie met Vanaken'

Grote zorgen bij Club Brugge: 'Vormer hevig in discussie met Vanaken'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 08:33za 08-12-2018 om 08:33

De nederlaag tegen Waasland-Beveren heeft hard toegeslagen bij Club Brugge. Dat werd na het laatste signaal ook pijnlijk duidelijk op de Freethiel.

Ruud Vormer was in zijn interview achteraf keihard voor Club Brugge. De Nederlander, die het enige doelpunt voor Club Brugge scoorde, vond het een schande dat er verloren werd van de laatste in de stand. Dat liet hij niet alleen in de pers, maar ook aan zijn ploegmaats blijken.

Zo zag men bij Het Laatste Nieuws hoe Vormer (met een gezicht dat op donderen stond) na de wedstrijd hevig in de discussie ging met Hans Vanaken. De spelmaker van Club Brugge was dit seizoen al meermaals de held van Blauw-Zwart, maar beleefde tegen Waasland-Beveren een echte off-day.

"Een halfuur bibberen tegen een ploeg die thuis nog niet gewonnen had. Een echte schande ... We verliezen van onszelf", was Vormer ook nog streng in een reactie bij het dagblad.

Plaats een reactie

Lunam +1858
zaterdag 8 december 2018 om 08:38
Dat typeert Vormer en daarvoor is hij ook Captain. Als hij nu niet mag uit zijn kot komen wanneer dan wel? Ik vind dat positief maar als je het zo leest is het weer negatief.
Vind ik leuk
Fre Stef +211
zaterdag 8 december 2018 om 12:19
Laat Hans maar de kapitein zijn.....1 offday van hem....Vormer al gans seizoen offday maar in zijn praten duidelijk niet
Vind ik leuk
Kris1 +1003
zaterdag 8 december 2018 om 08:45
Dat is het enige lichtpunt. Ze zijn woedend om de nederlaag. Misschien ligt hier de kiem voor een heropstanding. Als nu ook het bestuur zijn woede kanaliseert in een opruiming van de kern tijdens de winterperiode dan kan het nog goed komen. Verkoop of verhuur jongens als een Decarli en Mitrovic en zorg voor een voetballende verdediger. Dan kan Leko ze niet meer opstellen en zo de zaak verknoeien. Kijk ook al maar uit naar een nieuwe trainer want de kans is groot dat de magie over is. Als Leko zijn begeestering en geloof niet meer kan overbrengen op de groep dan blijft er niet veel meer over. Tactisch zal hij geen wedstrijd winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:01
Eindelijk iemand die de naam Leko verband brengt met de slechte resultaten .
Die heeft het veel te druk met andere zaken .
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:54
Wanneer gaan jullie eens inzien dat OOK Poulin stevig te kort komt ?
Vind ik leuk
Fie +257
zaterdag 8 december 2018 om 09:57
Poulain komt al lang te kort! Enige voordeel na deze match is dat hij volgende match niet mag meedoen.
Vind ik leuk
Philip R. +209
zaterdag 8 december 2018 om 13:15
Was ook absoluut GEEN rode kaart hé! Handspel en penalty ok maar rood? Echt schandalige arbitrage... je mag iemand half doormidden schoppen en krijgt amper geel! Maar doet niet af van het feit dat ze meer dan verdiend verloren hebben! Zelfs een goed Club moet in staat zijn om Beveren opzij te zetten met 10 man! Verwaande kwasten...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:16]
Vind ik leuk
blondel +3032
zaterdag 8 december 2018 om 13:42
Ni zeveren he,zeker rode kaart,trapt in het gezicht van de W-B speler.Als je voet zo hoog is altijd rood.
Vind ik leuk
Philip R. +209
zaterdag 8 december 2018 om 15:36
Heb geen trap in het gezicht gezien hoor! Of heb ik een andere match gezien? Voet was heel hoog en ook hand was daarbij... penalty en de rode kaart zijn gegeven voor handspel dus...
Vind ik leuk
Zetterberg +11760
zaterdag 8 december 2018 om 23:10
?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 08:46
Is dit het einde van het vrolijke duo Pepi en Koki?
Een maandje of 6 naar C kern en dat komt weer goed bij FC Knokke
Vind ik leuk
freeman +12747
zaterdag 8 december 2018 om 08:48
Je hoort ons nog wel " aan de meet " , Pepsi !
Vind ik leuk
Rantheman +91
zaterdag 8 december 2018 om 08:55
Deze Genkenaar2708 vindt zichzelf de beste, bekenste en slimste Genk supporter, NIET dus hij is een PIPO (van een bescheiden Genk- én voetbalsupporter)
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:14
Heb niet gezegd dat ik beste en slimste Genk supporter ben. Ik zei dat ik 1 vd bekendste was hier. Heb een reputatie hoog te houden als anti-establishment van het belgische voetbal.
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
zaterdag 8 december 2018 om 10:35
Reputatie? Eerder die van clown van VP vrees ik
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 10:45
Dacht eerder aan de reputatie van dorpsidioot maar clown kan er ook wel door
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
zaterdag 8 december 2018 om 10:48
gohja, dorpsidioot klinkt zo denigrerend, clown heeft nog een grappige ondertoon , vandaar :D
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:58
Dat is allemaal beter dan mezelf Brugse strontboer of Brusselse Louis Vuitton Jeannette te laten noemen. Dat zijn pas beledigingen.
Vind ik leuk
Philip R. +209
zaterdag 8 december 2018 om 13:17
Wat denk je van FOORAAP?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:23
Zelfde uitleg. Enige wat ik beledigend zou vinden is laffe schapenkut, want dat is hetzelfde als Club Brugge supporter zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
zaterdag 8 december 2018 om 13:48
Kerel der is niemand die u hier nog au serieux neemt of heb je dat nu nog niet door. Tot den dag dat je uw praat een beetje aanpast.
Vind ik leuk
BST83 +1026
zaterdag 8 december 2018 om 14:58
Edit
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 14:59]
Vind ik leuk
BST83 +1026
zaterdag 8 december 2018 om 15:00
Reputatie op een voetbalforum...

😂🤣😂🤣
Vind ik leuk
Geofpurple +5642
zaterdag 8 december 2018 om 15:29
Voor zover dat idd van belang is. Dan nog de enige die hier met recht en rede een degelijke reputatie heeft is Toca, zonder andere voor de borst te stoten, der zitten hier wel nog wel een aantal degelijke individuen.
Vind ik leuk
BST83 +1026
zaterdag 8 december 2018 om 16:30
Precies! Toca is ne goeie pé!

Echt jammer dat mensen denken hier een belang te hebben en dan nog overtuigd zijn van hun zelven.
Vind ik leuk
Vlad +3407
zaterdag 8 december 2018 om 19:54
Ge ziet dat toch, die kerel heeft niets anders in zijn leven, heeft die aandacht hier nodig en denkt nu dat hij BV is, grappig en zielig tegelijk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:39]
Vind ik leuk
Makke53 +366
zaterdag 8 december 2018 om 10:23
Ik zou Van Aken toch nog een paar jaar proberen te houden. Zoveel groot talent loopt er ook ni rond in Brugge. Wel een betere T. En waarom moeten die sjotterkes toch altijd zo hardhorig zijn?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17555
zaterdag 8 december 2018 om 10:39
Vormer moet echt niet veel zeggen. Wat een lamentabel niveau haalt die zeg..
Vind ik leuk
Vlad +3407
zaterdag 8 december 2018 om 11:10
Tenminste een spelersgroep die zichzelf in vraag durft stellen en de oorzaak bij zichzelf zoekt in plaats van de schuld bij anderen te zoeken. Het probleem erkennen is de eerste stap alvorens er wat kan aan gedaan worden. Spijtig van het verlies, nu werk aan de winkel, en hopen dat ze er vlug terug staan...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:27]
Vind ik leuk
w-b forever +1109
zaterdag 8 december 2018 om 12:02
Ja ruudje buiten uw goal was het ook niet veel soeps dus handje eens boven uw hoofd houden vooraleer ge tegen een ander van uw neus maakt.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:54
probleem ligt bij Leko tegen de laatste van 1A met 2 verdedigende middenvelders + een centrale verdediger op de flank waarom Schrijvers niet op de flank zetten en Openda ipv Nakamba of Amrabat zou al een groot verschil maken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws