Boskamp geeft Leko advies: ''Laat het nou gewoon zo staan''

    Boskamp geeft Leko advies: ''Laat het nou gewoon zo staan''

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 09:48di 04-12-2018 om 09:48

    Laatste update: dinsdag 4 december 2018 om 09:54di 04-12-2018 om 09:54

    Sofyan Amrabat is de nieuwste ontdekking in de basis van Club Brugge. Johan Boskamp, die Amrabat nog kent van zijn periode in Nederland, vindt dat trainer Ivan Leko al niet meer om hem heen kan.

    Boskamp vindt echter niet dat een basisplaats van Amrabat in de toekomst ten koste van Ruud Vormer moet gaan, hoewel de Gouden Schoen onder zijn niveau blijft. "Ruudje staat toch nog een stapje verder, hoor. Hij is technisch minder, maar heeft wel meer scorend vermogen en blijft gewoon heel belangrijk voor de ploeg. Amrabat zal hem er heus nog niet uit spelen'', oordeelt Boskamp in Het Nieuwsblad.

    De Nederlandse analist maakt dan ook geen keuze tussen beide middenvelders. "Laat het nou gewoon zo staan. Leko hoeft niet te kiezen, ik dus ook niet. Om Amrabat kan je nu niet heen, maar hetzelfde geldt voor Ruudje'', luidt het advies richting Leko.

    Lees ook: Club heeft nieuwe held: "Hij doet me denken aan de beste Vormer van vorig jaar"

    Plaats een reactie

    HalloDaar +67
    dinsdag 4 december 2018 om 09:57
    Bossie kan beter zijn bamischijfjes eten en in z'n zetel genieten van zijn 'zuurverdiende' oliedollars.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:00
    En jij kan beter die bamischijven eten wanneer ze er terug uit komen, terwijl je in je doos ligt.
    Belachelijk ventje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    HalloDaar +67
    dinsdag 4 december 2018 om 13:52
    Aan je reactie te zien, ben jij de persoon die ze eet wanneer ze er terug uitkomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:26
    Klein kinderen zeggen de andere ook steeds na...
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +999
    dinsdag 4 december 2018 om 20:09
    En die zeggen dan" alle apen apen apen na....en nu beide terug in uw bedje en braaf zijn morgen he....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:14
    Gewoon door jouw naam wil ik je niet tegenspreken 🤔
    Vind ik leuk
    BST83 +849
    dinsdag 4 december 2018 om 09:59
    Lijkt me ook het beste, dan heb je Rits nog op de bank.

    Vormer is echt niet minder dan anders. Vorig seizoen had hij wel meer rendement maar dat was echt uitzonderlijk.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2276
    dinsdag 4 december 2018 om 10:10
    Roteren met deze 3 middenvelders denk ik zal nog het beste rendement geven, zo kunt ge met frisse en gezonde rivaliteit een match aanvangen