Vanhaezebrouck grijpt in: nieuwkomer op één week tijd van basis naar tribune

    Vanhaezebrouck grijpt in: nieuwkomer op één week tijd van basis naar tribune

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 10:15ma 24-09-2018 om 10:15

    RSC Anderlecht won tegen Standard nipt met 2-1. Voor de topper koos Hein Vanhaezebrouck voor Ryota Morioka in de basis. Daarnaast viel in de selectie de afwezigheid van Knowledge Musona op.

    De Zimbabwaan was niet geblesseerd, hij viel gewoon naast de selectie van Vanhaezebrouck. Tegen Spartak Trnava stond Musona nog aan de aftrap, tegen Standard was er voor de aanvaller zelfs geen plaats bij de achttien.

    Afgelopen zomer betaalde paars-wit circa twee miljoen euro om hem bij KV Oostende weg te plukken. Overtuigen kon Musona allerminst. Sinds zijn komst bij Anderlecht stond de aanvaller slechts driemaal aan de aftrap.

    Plaats een reactie

    JanB +6133
    maandag 24 september 2018 om 10:30
    Gaan ze er een gewoonte van maken aan de Theo Verbeecklaan ?
    Op het ene moment wordt je naar de hel verdoemd om 5 minuten laten als een heilige aanzien te worden
    Zie maar naar Sanneh
    Is Musona de volgende ?
    Vind ik leuk
    Toca +39738
    maandag 24 september 2018 om 10:44
    Sanneh werd verdoemd door twitterzeikerds. Dan kan je Anderlecht niet verwijten jan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:43
    En terecht, Musona was gewoon niet goed genoeg en dat wisten we al voor dat hij naar Anderlecht kwam.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    maandag 24 september 2018 om 11:51
    Musonda speelt bij vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 15:28
    Excuses typfoutje :)
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    vrijdag 5 oktober 2018 om 13:03
    zeer begrijpelijk foutje :p
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:29
    Toch beweerden hier veel collega paarswitte supps het tegendeel over die aankopen.
    Vind ik leuk
    Kettos +2242
    maandag 24 september 2018 om 12:04
    De voorlopig slechtste transfers komen voor mij uit Oostende: Musona en Milic tonen voorlopig dat ze beide in de tribune thuishoren, en reken Devroe daar dan meteen ook maar bij...
    Vind ik leuk
    t757498 +621
    maandag 24 september 2018 om 14:32
    Het zijn niet alleen Musona en Milic die te weinig tonen, en dat ze beide in de tribune thuishoren Milic kan geen deftige pas geven hoewel ik geen fan was van OLLIE maar die was stukken beter. Makarenko en Gerkens zijn ook veel te slap, en over Dimata heb ik ook mijn twijfels .Hebben wij niets anders om die linkse back Milic te vervangen en ook ons middenveld heeft nood aan een creatieve speler. Man namen hebben we wel maar als het op voetballen aankomt komen die veel te kort. Op een diefje gewonnen van Standard in de 92min is het enige plus punt,
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:27
    denk dat Devroe sowieso in de tribune zit.
    Vind ik leuk
    Kettos +2242
    maandag 24 september 2018 om 19:37
    Sterk Jeffy, en ik dacht da diene vantijd meedoet zeg, gelukkig ben jij er om ma daarop te wijzen!
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    dinsdag 25 september 2018 om 12:54
    Musona had beter in Oostende gebleven, veel minder druk en meer speelminuten. Geldt ook voor Milic
    Dat geld had Anderlecht beter mee gebruikt om een 10 te halen van niveau.
    Didillion Vranjes-Bornauw-Sanneh Saelemaecker- Najar - Trebel - Kums - *10* - Santini - Dimata
    Met voorlopig Morioka op *10*.....

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws