OPSTELLING:  Leko kiest voor enorme verrassing in de basis

OPSTELLING: Leko kiest voor enorme verrassing in de basis

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 19:45di 18-09-2018 om 19:45

Met een thuiswedstrijd tegen Borussia Dortmund begint Club Brugge aan zijn Champions League-avontuur van dit seizoen. De elf basisspelers van Ivan Leko zijn ondertussen bekend.

Afgelopen weekend won Club Brugge met 2-1 van Lokeren. Ten opzichte van die partij was Leko verplicht om één verandering door te voeren. Kaveh Rezaei is immers geblesseerd. Jelle Vossen start daardoor in de basis.

Maar er zijn nog twee veranderingen. Thibault Vlietinck en Matej Mitrovic komen in de ploeg. Tegen Lokeren viel Vlietinck nog goed in. Het waren tot nu toe zijn enige 23 minuten van het seizoen. Mechele en Diatta verliezen hun basisplaats. 

Poll

Wat verwacht je van de wedstrijd?

(538 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18504
dinsdag 18 september 2018 om 19:52
Wat een vuurdoop voor Vlietinck. Geweldige ervaring wordt dat voor die jongen, mooi.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:09
Mitrovic voor Mechele kan ik inkomen pure snelheid Mechele te traag Vlietinck topverrassing klasse van Leko om hem in zo'n match te brengen
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:52
Hopen op het beste🤞
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:59
Wij dumen voor een gelijkspel he De Ref.
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
dinsdag 18 september 2018 om 20:21
Ik duim voor een overwinning :)
Vind ik leuk
kasper90 +257
dinsdag 18 september 2018 om 19:57
Veel te veel risico, zo'n onervaren speler als Vlietinck in de basis zetten voor
zo'n grote match... ik als Club supporter betreur dit...
Vind ik leuk
Lord Wenger +16984
dinsdag 18 september 2018 om 19:58
Succes Club!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:02
Zet die jongen aub een andere match in de basis.
Van mitrovic begrijp ik het nog
Vind ik leuk
ROBSON +3843
dinsdag 18 september 2018 om 20:05
Traint momenteel met het meeste zin en inzet. Leko is fan. Het moet er ooit van komen. Dennis niet 100% dus de enige keuze na de zwakke prestatie van diatta.
Vind ik leuk
ROBSON +3843
dinsdag 18 september 2018 om 20:02
Vossen ???? Van verrassing gesproken,die stamt geen deuk in een pakje boter.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:13
is in de ploeg voor zijn ervaring
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:03
Optimistisch blyven en erin blyven geloven. One team one family. Common FCB
Vind ik leuk
hoekschop +3690
dinsdag 18 september 2018 om 20:06
Dat is inderdaad een verrassing van formaat.
Vind ik leuk
VaSy +1164
dinsdag 18 september 2018 om 21:34
Komaan Brugge!

Of om mijne Mauve achtergrond niet helemaal te 'verloochenen' :
ALLEZ LES BRUGEOIS! :D
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws