OPSTELLING:  Leko kiest voor enorme verrassing in de basis

    OPSTELLING: Leko kiest voor enorme verrassing in de basis

    dinsdag 18 september 2018 om 19:45

    Met een thuiswedstrijd tegen Borussia Dortmund begint Club Brugge aan zijn Champions League-avontuur van dit seizoen. De elf basisspelers van Ivan Leko zijn ondertussen bekend.

    Afgelopen weekend won Club Brugge met 2-1 van Lokeren. Ten opzichte van die partij was Leko verplicht om één verandering door te voeren. Kaveh Rezaei is immers geblesseerd. Jelle Vossen start daardoor in de basis.

    Maar er zijn nog twee veranderingen. Thibault Vlietinck en Matej Mitrovic komen in de ploeg. Tegen Lokeren viel Vlietinck nog goed in. Het waren tot nu toe zijn enige 23 minuten van het seizoen. Mechele en Diatta verliezen hun basisplaats. 

    Poll

    Wat verwacht je van de wedstrijd?

    (538 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14329
    dinsdag 18 september 2018 om 19:52
    Wat een vuurdoop voor Vlietinck. Geweldige ervaring wordt dat voor die jongen, mooi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:09
    Mitrovic voor Mechele kan ik inkomen pure snelheid Mechele te traag Vlietinck topverrassing klasse van Leko om hem in zo'n match te brengen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:52
    Hopen op het beste🤞
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:59
    Wij dumen voor een gelijkspel he De Ref.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    dinsdag 18 september 2018 om 20:21
    Ik duim voor een overwinning :)
    Vind ik leuk
    kasper90 +215
    dinsdag 18 september 2018 om 19:57
    Veel te veel risico, zo'n onervaren speler als Vlietinck in de basis zetten voor
    zo'n grote match... ik als Club supporter betreur dit...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14054
    dinsdag 18 september 2018 om 19:58
    Succes Club!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:02
    Zet die jongen aub een andere match in de basis.
    Van mitrovic begrijp ik het nog
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    dinsdag 18 september 2018 om 20:05
    Traint momenteel met het meeste zin en inzet. Leko is fan. Het moet er ooit van komen. Dennis niet 100% dus de enige keuze na de zwakke prestatie van diatta.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    dinsdag 18 september 2018 om 20:02
    Vossen ???? Van verrassing gesproken,die stamt geen deuk in een pakje boter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:13
    is in de ploeg voor zijn ervaring
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:03
    Optimistisch blyven en erin blyven geloven. One team one family. Common FCB
    Vind ik leuk
    hoekschop +2155
    dinsdag 18 september 2018 om 20:06
    Dat is inderdaad een verrassing van formaat.
    Vind ik leuk
    VaSy +806
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    Komaan Brugge!

    Of om mijne Mauve achtergrond niet helemaal te 'verloochenen' :
    ALLEZ LES BRUGEOIS! :D
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OPSTELLING: Leko kiest voor enorme verrassing in de basis