Guardiola onthult: 'De Bruyne mag Man City verlaten voor vastgelegd bedrag'

    Guardiola onthult: 'De Bruyne mag Man City verlaten voor vastgelegd bedrag'

    vrijdag 14 september 2018 om 12:30

    Kevin De Bruyne is momenteel out met een blessure, en dat is een gemis voor Manchester City. Coach Pep Guardiola looft zijn middenvelder en onthult in één adem ook zijn opstapclausule.

    De Bruyne kan namelijk enkel weg voor een enorme transfersom. "Kevin is niet te koop. Maar hij heeft wel een afkoopclausule van 250 miljoen euro", zo bekent de Catalaan op de Spaanse televisie.

    Guardiola wil de Rode Duivel absoluut niet missen in zijn team. "Hij is zeer goed. Een enorm dynamische speler. Hij kan en doet alles. Hij is een geweldige jongen. Onlangs ontmoette ik zijn ouders. Je begrijpt snel hoe kinderen zijn als je de ouders kent", geeft hij aan.

    De vraag is wel of iemand bereid is 250 miljoen euro op tafel te leggen. Het zou hem de duurste transfer aller tijden maken. Nu is dat Neymar met een prijs van 222 miljoen euro.

    Plaats een reactie

    Patfey +4857
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Vooruit PSG😃
    Vind ik leuk
    Vlad +1584
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    PSG, please don.t, laat het
    Vind ik leuk
    Jupke +40
    vrijdag 14 september 2018 om 13:55
    Kan me er wel iets bij voorstellen dat het een leuke kerel is als hij lijkt op zijn papa. Papa Herwig is een topkerel.
    Vind ik leuk
    Amongoth +116
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Voor geen geld ter wereld laat City of Guardiola de Bruyne gaan.
    Ik denk dat Kevin trouwens zelf niet zou weg willen, hij weet dat hij daar enorm in de watten wordt gelegd .
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +662
    vrijdag 14 september 2018 om 14:17
    Een koopje voor de topteams.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:45
    Hoop dat hij zijn laatste jaar in Genk speeld. Dat zou pas top zijn
    Vind ik leuk
    buck +2418
    vrijdag 14 september 2018 om 17:29
    Eigenlijk grappig e.Grootste kind is de duurste transfer van de wereld
    Vind ik leuk
    Amongoth +116
    vrijdag 14 september 2018 om 18:07
    De transferwaarde van de Bruyne, was verleden jaar al vastgesteld door CIES, deze lag 25 a 30 miljoen boven de waarde van Hazard. Toen was het 210 en 180 miljoen.
    Vind ik leuk
    Amongoth +116
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    Je moet je dag, en blaadje volkrijgen, volgens City heeft de Bruyne geen release clausule, dus we hebben hier maar weer wat neergepend .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Guardiola onthult: 'De Bruyne mag Man City verlaten voor vastgelegd bedrag'