Club Brugge-fans zijn het kotsbeu en geven duidelijke boodschap

Club Brugge-fans zijn het kotsbeu en geven duidelijke boodschap

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 10:00vr 14-09-2018 om 10:00

Onlangs werd door enkele fans van Club Brugge de groep 'FC Bruges Taskforce 5 na 12' opgericht. Die groep maakt duidelijk dat het een nieuw stadion wil voor Club en heeft het niet moeilijk om leden te vinden.

De groep heeft namelijk de kaap van 2.000 leden al gerond. Het vierde die mijlpaal met een sfeerfilmpje. Vrijdagavond zal er voor de match tegen Sporting Lokeren ook actie gevoerd worden. Vooral het gebrekkige comfort voor de fans in het Jan Breydelstadion is al jaren een probleem.

De plannen voor een nieuw stadion staan nu al meer dan tien jaar in de startblokken, maar voorlopig is er nog geen steen gelegd van dat nieuwe stadion. De fans nemen het recht nu in eigen handen voor een nieuwe voetbaltempel.

Plaats een reactie

Peed +556
vrijdag 14 september 2018 om 10:11
Tja lovenswaardig, maar verloren moeite vrees ik.
Vind ik leuk
JanB +6590
vrijdag 14 september 2018 om 11:21
De manier waarop dit dossier al jarenlang verprutst wordt, spreekt boekdelen
2007: locatie Loppem
2009: locatie Chartreusegebied
2013: locatie Blankenbergse Steenweg met twee stadions (Club & Cercle)
2015: locatie Blankenbergse Steenweg met één stadion (Club)
2018: dossier naar de raad van state, met eerste uitspraak (misschien) tegen de zomer van 2019, waarna nog beroep mogelijk is
enz enz
Mijn prognose is dat men tegen 2025 het wachten beu zal zijn en het huidige Jan Breydel stadion zal willen verbouwen zodat tegen 2030 het dossier afgerond zal zijn (aanbesteding / openbaar onderzoek / enz) en men aan de verbouwing zal kunnen beginnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
Blue-Blanc +638
vrijdag 14 september 2018 om 11:49
Optimist ;).
Vind ik leuk
Smuuw +1226
vrijdag 14 september 2018 om 12:16
Wat een naam ... Ik vraag ook af waarom in het Engels als dit een een fiere Vlaamse club is 🙄 veel succes ermee
Vind ik leuk
Patfey +6172
vrijdag 14 september 2018 om 13:17
Nemen het recht in eigen handen? Beginnen ze dan zelf ergens te bouwen?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:36
uitkijken naar een alternatieve lokatie dicht bij het nieuwe oefencomplex
Vind ik leuk
Julien +1234
vrijdag 14 september 2018 om 19:13
Graaf Lippens heeft nog een plaatsje op het droog zand … ter hoogte van de Beach Club van de gebroeders Fellaini.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws