Domper voor Club Brugge: 'Kampioenenmaker weigert nieuw contract'

    Domper voor Club Brugge: 'Kampioenenmaker weigert nieuw contract'

    vrijdag 14 september 2018 om 07:00

    Club Brugge heeft met de contractverlengingen van Ruud Vormer en Hans Vanaken een stap in de goede richting gezet. Trainer Ivan Leko kreeg ook een voorstel, maar hij houdt de boot nog af.

    Blauw-Zwart deed de Kroaat al een voorstel, maar die bedankte voorlopig voor een nieuw contract. "Op dit moment ben ik dagelijks bezig met mijn werk", citeerde Het Laatste Nieuws Leko op zijn wekelijkse persconferentie.

    Leko weet als geen ander dat de toekomst onvoorspelbaar is, maar: "Ik geloof dat wat moet gebeuren, ook zal gebeuren", klinkt het. "En momenteel ben ik de meest gelukkige trainer in de Belgische competitie."

    Afwachten of de Club-trainer ook volgend seizoen nog op de bank zal zitten in het Jan Breydelstadion. De kans bestaat dat Leko pas op het einde van het seizoen een beslissing neemt.

    Poll

    Wordt dit het laatste seizoen bij Club voor Leko?

    (1326 stemmen)

    Plaats een reactie

    RD +797
    vrijdag 14 september 2018 om 07:03
    Als Club eventueel weer kampioen speelt, kunnen de contractvoorwaarden omhoog. Ik denk dat Ivan eerder daar op wacht.
    Vind ik leuk
    Toca +36717
    vrijdag 14 september 2018 om 07:06
    Of een mooie kans in t buitenland. Maar ik vermoed dat mijn sympathieke buurman hier wel bij Club zal blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:15
    Denk niet dat al dan niet kampioen spelen hierin een rol zal spelen want dat is met een simpele clausule in het contract mogelijk.
    Vind ik leuk
    RD +797
    vrijdag 14 september 2018 om 12:37
    Ook waar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:09
    Denk dat er geen enkele speler, stafflid of god-weet-wie is waarvan de supporters zo hard zullen hopen dat hij blijft als Leko.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2783
    vrijdag 14 september 2018 om 10:41
    Leko is op termijn een top coach in wording.
    En zal dus moeilijk te houden zijn voor club
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    vrijdag 14 september 2018 om 14:15
    Leko is een zeer gedreven trainer die alles uit de kern haalt wat erin zit. Misschien dat er best geen derde jaar komt als de chemie tussen spelers en trainer uitgewerkt raakt. Dit zie je heel vaak als een gedreven trainer ergens langer dan 2 jaar is. Je kan wel een groot aantal spelers vervangen om de drive erin te houden. Maar misschien werkt een nieuwe bezeten trainer (Clement) ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    als je alles bereikt heb wat je kan bereikenis het gewoon weg de motivatie verdwijnt en heb je een nieuwe uitdaging nodig. Hij is ambitieus en bij Brugge kan hij alleen nog iets verliezen. Wachten tot er een oppurtuniteit komt anders tekent hij bij
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws