Opluchting voor Musonda: diagnose van Chelsea valt positief uit

    Opluchting voor Musonda: diagnose van Chelsea valt positief uit

    donderdag 13 september 2018 om 15:40

    Vitesse moet vrezen voor de lange afwezigheid van Charly Musonda Jr.. De huurling van Chelsea werd op de slotdag van de transferperiode binnengehaald, maar is in zijn eerste wedstrijd voor de Arnhemmers geblesseerd geraakt.

    Volgens De Gelderlander liep Musonda afgelopen zaterdag een scheenbeenblessure op in de wedstrijd tegen Royal Antwerp FC. Hij is nu in Londen voor nader onderzoek.

    In het besloten oefenduel met Antwerp (0-0) kwam Musonda vlak voor rust in botsing, waarbij hij een tik op zijn scheen kreeg. De aanvallende middenvelder kon niet verder en deze week bleek de blessure ernstiger dan aanvankelijk gedacht. Daarop keerde Musonda terug naar Londen, waar Chelsea hem verder zal onderzoeken.

    Update 15.40: De medische staf van Chelsea heeft de blessure van Musonda Jr. nader onderzocht en concludeerde volgens Goal.com dat de kwetsuur niet zo erg is als eerder werd gevreesd. Naar verwachting zal Musonda Jr. iets meer dan een maand langs de kant staan. 

    Plaats een reactie

    Rebel +610
    donderdag 13 september 2018 om 11:47
    WTF,ofwel ben je voor het ongeluk geboren ofwel heb je die van hierboven met iets kwaad gekregen maar zoveel tegenslag is ni normaal
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 12:11
    Hij is dan ook een rebel.
    Vind ik leuk
    Frefke +150
    donderdag 13 september 2018 om 12:20
    Toch lachwekkend dat deze pseudo vedette en talentvolle speler bij (grootmacht in Nederland en Europa) Vitesse gaat spelen, van carriereplanning gesproken...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3197
    donderdag 13 september 2018 om 12:32
    Anderlecht was te min voor familie musonda.....
    Vind ik leuk
    Frefke +150
    donderdag 13 september 2018 om 13:19
    Nog zo’n familie geldwolven...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 13:58
    Al maar goed voor Anderlecht
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    donderdag 13 september 2018 om 17:36
    Oef.... Ben best wel blij met die update. Vooreerst gun ik geen enkele speler om te moeten revalideren van een beenbreuk. Tegelijkertijd kijk ik wel uit om hem te zien spelen in de Nederlandse competitie. Hij kan daar best wel een sensatie worden, gezien de ruimte die daar weggegeven wordt...
    Vind ik leuk
    zapperboy +604
    donderdag 13 september 2018 om 19:37
    Zou best kunnen.
    In Holland kunnen ze niet alleen ruimte weg geven maar daar hebben ze het verstand om een geboren recht-buiten op links te posteren.
    goe-bezig-daar.
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    vrijdag 14 september 2018 om 10:44
    Elk nateel hep s'n foorteel... Ik wil niet gaan discussiëren over de tactische speelwijze in Nederland. Waar ik op doel is, dat het Nederlandse voetbal veel ruimte biedt voor de ontplooiing van technische voetballers. Het is geen toeval dat Belgische topspelers zoals Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen, Dembele, Mertens, Chadli nooit in de JPL hebben gespeeld, èn wel in de Eredivisie!!! Het is geen toeval dat de afgelopen 10 jaar (terwijl het Nederlandse voetbal in een dip zat) in de grote Europese finales Nederlandse voetballers aanwezig waren (en nauwelijks Belgen)....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opluchting voor Musonda: diagnose van Chelsea valt positief uit