Pijnlijke zaak voor Anderlecht: 'Dan toch geen deal met Markovic'

    Pijnlijke zaak voor Anderlecht: 'Dan toch geen deal met Markovic'

    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:53

    Lazar Markovic keert dan toch niet terug naar het Astridpark. De Serviër leek op weg naar paars-wit, maar beide partijen raakten er in laatste instantie dan toch niet uit.

    Dat meldt Het Laatste Nieuws en La Dernière Heure. RSC Anderlecht deed er alles aan om de Serviër aan te trekken, maar een akkoord werd er uiteindelijk niet gevonden.

    Waar het uiteindelijk fout is afgelopen, is nog onduidelijk. Anderlecht leek al een akkoord te hebben met Liverpool en Markovic werd ook al gespot in Brussel. Toch lijken de Serviër en de Brusselaars er niet uitgekomen te zijn. Een deal komt er deze zomer dan ook niet aan.

    Plaats een reactie

    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:57
    lol
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:57
    Zag je weer zo aankomen. Prutsers. Mitrovic all over again...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4814
    zaterdag 1 september 2018 om 00:10
    Inderdaad. Het zal waarschijnlijk weer over punten en komma's gegaan zijn in verband met zijn loon. Voor 3,5 miljoen met 50% doorverkoopercentage (als het waar is) konden ze de gok toch wagen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Dirk H +2847
    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:58
    Laatste tweet van Coucke: Beste RSCA-fans, dit was de mercato.
    Ikzelf ben super content, veel gedaan op 3 maand.
    Laatste transfer niet gelukt, maar toch sterke en evenwichtige kern!
    Tot zondag, Marc 💜💜💜
    Vind ik leuk
    maverick +165
    zaterdag 1 september 2018 om 00:01
    Marcovic kan zelf ook geen kant meer op want de transfer periode sluit nu . Er zal dan toch een serieuze haar in de boter gezeten hebben. Hij was gesignaleerd in neerpede vanavond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:03
    k begrijp er niets van .... bizarre ontknoping ...om 22h07 was er volgens een up date wel een akkoord ...details nog te regelen volgens Anderlecht online ...en plots ...NIETS ...conclusie : spijtige communicatie en dus een werkpunt...voor de rest goeie aankopen en tevreden
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 01:11
    hij vroeg nog 2 paar voetbalschoenen van adidas maar coucke wou er 2 van joma geven ...
    tja niks deal dan he ,want welke topper speelt er nu met joma
    Vind ik leuk
    buck +2445
    zaterdag 1 september 2018 om 00:03
    geen woorden...
    Vind ik leuk
    Hitpower +17
    zaterdag 1 september 2018 om 00:04
    De beste transfer is niet afgerond. Waarmee zijn we bezig ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:06
    niks nada nul, ne verdediger van 8 miljoen, jongens toch amateurs.....
    dus dan heb je bornauw,milic,najar,cobaut,vranjes,dan doe je kara weg en neem je er nog een brit bij en nog eentje van mietjes land....
    maar een speler met een actie die neem je niet!!!
    maar je kan altijd gerkens nog opstellen he die zal er ook wel 20 maken.....
    lol
    Vind ik leuk
    Dirk H +2847
    zaterdag 1 september 2018 om 00:12
    Die van mietjesland hebben Brugge toch uitgeschakeld vorig seizoen, dus die mannen zullen wel meevallen :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:25
    jij mag het van mij ok vinden ...
    ik ben er slecht van, ik heb geen zin om nog elke week 85 km te rijden om een heel zwak anderlecht te zien!
    als jezelf miljardair bent dan duw je even door en markovic was hier....
    Vind ik leuk
    Dirk H +2847
    zaterdag 1 september 2018 om 00:29
    Om eerlijk te zijn vond ik ne spits belangrijker dan Markovic. Want van ons spitsenduo ben ik nog altijd niet overtuigd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:39
    en markovic kan niet in de spits spelen ofwa???
    nog zo ne kenner en het sneeuwt!!!
    Vind ik leuk
    Dirk H +2847
    zaterdag 1 september 2018 om 00:46
    "Kunnen" ... het werkwoord van een kenner?
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 01:08
    ja
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zaterdag 1 september 2018 om 09:14
    Jongens toch, ik lees hier de artikels over Markovic en overal verschijnen jouw negatieve commentaren... Ik snap de ontgoocheling, had zelf ook graag gezien dat Markovic bij RSCA zou tekenen! Dat geeft je echter geen vrijkaart om iedereen hier zomaar te beledigen of te kleineren!
    En wil je geen 85 km meer rijden om de match te gaan bekijken, best... Lever je abonnement maar in zodat iemand die wel achter de ploeg wil staan de kans krijgt om wekelijks naar de match te gaan.
    De jeugd van RSCA hoort in elke categorie bij de besten van Europa. Laten we deze jongens maar een kans geven, wie weet hoezeer ze ons niet zouden kunnen verrassen!
    Vind ik leuk
    Frefke +153
    zaterdag 1 september 2018 om 16:18
    Als de jeugd dan toch zo goed is dan zullen ze zichzelf wel in de eerste ploeg spelen. Zie Kompany, die was zo goed dat ze er hem niet meer uitkregen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:08
    Het oude spreekwoord "op z'n Hermans gedaan" is dus terug terzake...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:14
    GVD 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
    Vind ik leuk
    Knightofh +190
    zaterdag 1 september 2018 om 05:59
    Dit doet me vooral wijzen dat men tegenwoordig niet graag meer hoge lonen betaalt bij rsca.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 06:36
    Ik vrees dat Markovic een loon eiste zoals Trebel... en dat heeft of wou Coucke niet meer betalen... ?!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Pijnlijke zaak voor Anderlecht: 'Dan toch geen deal met Markovic'