Pijnlijke zaak voor Anderlecht: 'Dan toch geen deal met Markovic'

    Pijnlijke zaak voor Anderlecht: 'Dan toch geen deal met Markovic'

    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:53

    Lazar Markovic keert dan toch niet terug naar het Astridpark. De Serviër leek op weg naar paars-wit, maar beide partijen raakten er in laatste instantie dan toch niet uit.

    Dat meldt Het Laatste Nieuws en La Dernière Heure. RSC Anderlecht deed er alles aan om de Serviër aan te trekken, maar een akkoord werd er uiteindelijk niet gevonden.

    Waar het uiteindelijk fout is afgelopen, is nog onduidelijk. Anderlecht leek al een akkoord te hebben met Liverpool en Markovic werd ook al gespot in Brussel. Toch lijken de Serviër en de Brusselaars er niet uitgekomen te zijn. Een deal komt er deze zomer dan ook niet aan.

    Plaats een reactie

    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:57
    lol
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:57
    Zag je weer zo aankomen. Prutsers. Mitrovic all over again...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zaterdag 1 september 2018 om 00:10
    Inderdaad. Het zal waarschijnlijk weer over punten en komma's gegaan zijn in verband met zijn loon. Voor 3,5 miljoen met 50% doorverkoopercentage (als het waar is) konden ze de gok toch wagen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:58
    Laatste tweet van Coucke: Beste RSCA-fans, dit was de mercato.
    Ikzelf ben super content, veel gedaan op 3 maand.
    Laatste transfer niet gelukt, maar toch sterke en evenwichtige kern!
    Tot zondag, Marc 💜💜💜
    Vind ik leuk
    maverick +202
    zaterdag 1 september 2018 om 00:01
    Marcovic kan zelf ook geen kant meer op want de transfer periode sluit nu . Er zal dan toch een serieuze haar in de boter gezeten hebben. Hij was gesignaleerd in neerpede vanavond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:03
    k begrijp er niets van .... bizarre ontknoping ...om 22h07 was er volgens een up date wel een akkoord ...details nog te regelen volgens Anderlecht online ...en plots ...NIETS ...conclusie : spijtige communicatie en dus een werkpunt...voor de rest goeie aankopen en tevreden
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    Hitpower +15
    zaterdag 1 september 2018 om 00:04
    De beste transfer is niet afgerond. Waarmee zijn we bezig ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:08
    Het oude spreekwoord "op z'n Hermans gedaan" is dus terug terzake...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 00:14
    GVD 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
    Vind ik leuk
    Knightofh +522
    zaterdag 1 september 2018 om 05:59
    Dit doet me vooral wijzen dat men tegenwoordig niet graag meer hoge lonen betaalt bij rsca.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 06:36
    Ik vrees dat Markovic een loon eiste zoals Trebel... en dat heeft of wou Coucke niet meer betalen... ?!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws