Vanhaezebrouck met kopzorgen naar Club Brugge: Het is vervelend

    Vanhaezebrouck met kopzorgen naar Club Brugge: "Het is vervelend"

    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:00

    Anderlecht won vrijdagavond met 2-0 van Moeskroen. Hein Vanhaezebrouck zag wel Ognjen Vranjes rood pakken na een drieste tackle met twee benen vooruit. De Anderlecht-coach geeft bij Het Nieuwsblad aan dat hij er stilaan genoeg van heeft.

    De potige Bosniër moet het van zijn stevigheid hebben, maar vaak gaat hij over het randje. "Hij houdt van duels, maar op bepaalde momenten verliest Ognjen de controle over zichzelf. Het was dan nog op de middellijn, aan de zijkant en bij een 2-0-voorsprong. Hij moet dat gewoon niet doen."

    Anderlecht dreigt zo één van zijn sterkhouders achterin te moeten missen, terwijl het al geen verdedigers te over heeft. "Ach, het is vervelend dat we zo'n belangrijke speler als Vranjes zullen moeten missen tegen Club Brugge. Hoe we het oplossen? We zien wel", besluit Vanhaezebrouck.

    Poll

    Hoelang moet Vranjes geschorst worden?

    (495 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bonanza +688
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:09
    Howhow, rustig aan, 1 speeldag is genoeg, zeker als je bedenkt dat er een andere belangrijke kaart niet gevallen is bij Moeskroen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14942
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:14
    Dus omdat die fase verkeerd beoordeeld werd, moet Vranjes slechts een match geschorst worden? Dat is geen argument hoor ;) Zo ga je niet naar een bal, dat mag 3 wedstrijden zijn. Anders doet hij het over twee weken opnieuw, wat een gek.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    CobraX +500
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:22
    Ben zelf Anderlecht supporter, maar 1 speeldag is lachwekkend voor zo'n degoutante tackle.
    Vind ik leuk
    SjaakBoy +19
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
    3 weken is volgens mij voldoende
    Zo erg was het nu ook weer niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:52
    Moord en brand schreeuwen als een speler van de concurrentie rood krijgt. 6 weken is te weinig, voor een speler van Club Brugge maar bij een drieste tackle van een speler van je eigen ploeg is het natuurlijk zo dat het maar een maximum van 3 weken mag zijn. Objectiviteit is ver zoek. Spijtige zaak.
    Vind ik leuk
    SjaakBoy +19
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:45
    Ik ben supporter van Zulte - Waregem,
    Ok ik begrijp dat het frustrerend is dat bv. Wesley dan 6 weken krijgt maar er is noch steeds een verschil tussen een gemene elleboog en een tackle, maar ik begrijp ook zeker jouw punt.
    Vind ik leuk
    blondel +2576
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:09
    En dit was een gemene tackle.Als jij 2 voeten vooruit een gewone tackle noemt.Awel,dan was Wesley een wrijfje in het gezicht.Man toch,dit zijn de gemeenste tackles dat er zijn in het voetbal,met 2 voeten vooruit.
    Vind ik leuk
    SjaakBoy +19
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    Tja daar kan ik je wel gelijk in geven
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:35
    Zowel Club als Anderlecht missen een sterkhouder . Beiden verdienden donkerrood ! Gein kopzorgen ? Leko evenzeer !
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:51
    Kopzorgen??? FCB speelt zelfs zonder voorlinie...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws