Bevestiging: De Bruyne maandenlang buiten strijd bij Manchester City

    Bevestiging: De Bruyne maandenlang buiten strijd bij Manchester City

    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:00

    Kevin De Bruyne zal een tijdje niet te zien zijn bij Manchester City. De Rode Duivel viel woensdagochtend al uit op training. Manchester City heeft nu zelf bevestigd wat de fans al vreesden.

    Eén lichtpunt: er zal geen operatie nodig zijn om de laterale ligamenten van zijn rechterknie te herstellen. Ook zonder die operatie is De Bruyne echter drie maanden out. Dat heeft zo zijn gevolgen voor de nationale ploeg: hij zal de wedstrijden tegen Schotland en Nederland moeten missen.

    Dat er iets serieus aan de hand was bleek al op woensdagmiddag, toen De Bruyne op krukken afzakte naar een event van de club. De regerend landskampioen moet dus een tijdje spelen zonder zijn draaischijf.

    Plaats een reactie

    Daydreamer +4761
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:06
    Niet mijn favoriete speler maar een zware blessure wens je niemand toe...
    Neem de tijd, geniet van je gezin, laat je lichaam rusten en kom binnen 3 maanden terug om opnieuw uit te blinken in de Premier League!
    Veel beterschap!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:06
    Spijtig dat we U moeten missen, je wordt wat onder gewaardeerd door de vlaamse pers, er blijkt maar een speler te zijn en dat is hazard
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:58
    Hazard is een dribbelaar en een goeie, maar zo lopen er vele rond, echt een overzicht op het spel, en een hele ploeg orchestreren zo zijn er maar enkele, en dat heeft de Bruyne, voor mij, tien keer beter dan Hazard.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4761
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:17
    Elke statistiek zal hetzelfde zeggen: Hazard is de beste dribbelaar ter wereld! Om dus te zeggen dat er zo velen rondlopen: Klopt, maar niet op dat niveau!
    Net zoals ik van De Bruyne kan zeggen: Iemand die het spel verdeelt, zo lopen er veel rond! Ook hier: klopt, maar niet op zijn niveau!
    Zijn beiden wereldtop in wat ze doen, we mogen blij zijn dat we ze beiden bij de rode duivels hebben!
    Wat betreft de persaandacht: Terwijl Hazard in zowel Frankrijk als Engeland de ene prijs (zowel persoonlijk als in clubverband) na de andere mocht ontvangen is net De Bruyne in de vlaamse pers steeds met de meeste aandacht gaan lopen!
    Eden werd in 2015 beste speler van Engeland, kampioen in Engeland,... Wie werd in de vlaamse pers bekroond als beste voetballer in het buitenland: De Bruyne!
    Het is pas sinds zijn prestaties in aanloop van en op het afgelopen WK dat Hazard blijkbaar als "vol" aanzien wordt in de Belgische pers!
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:12
    Eigenlijk zijn we ook een beetje zoals de Nederlanders, uiteraard moeten we enorm trots zijn op wat er in onze
    nationale ploeg rondloopt, voor zo een klein land, is het niet min wat we hebben samen gebracht. Wat de spelers betreft kijk ik meer naar de commentaren van Squawka en Cies, die zitten er echt nooit ver naast. Het is niet altijd hoe je zelf speelt, maar wat je toevoegt aan het geheel. Kostprijs voor de Bruyne is momenteel een 180 miljoen, maar hun prijs voor Neymar is zeker geen 250 miljoen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9955
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Als 1 speler het hele seizoen de aandacht van de pers heeft gekregen is het wel Kevin, terecht ook! Evenals Hazard, beide toppers, ieder op hun manier!
    Vind ik leuk
    zapperboy +781
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Het brein van City moeten we 3 maanden gaan missen.
    Mizeri,mizeri,mizeri,mizeri.
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:05
    Gelukkig begint Bernardo beter mee te draaien in de groep, beetje spijtig dat Gündogan zoveel up en downs heeft.
    Hopelijk kunnen we het nog een beetje opvangen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws