'Doorbraak in Milinkovic-Savic-soap: Lazio akkoord met huurdeal van 40 miljoen'

'Doorbraak in Milinkovic-Savic-soap: Lazio akkoord met huurdeal van 40 miljoen'

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 09:47vr 17-08-2018 om 09:47

Een doorbraak in de situatie rond Sergej Milinkovic-Savic: het Italiaanse medium Il Sole 24 Ore weet dat de Servische international voor een huurtransfer naar AC Milan staat.

Het is de bedoeling dat Milinkovic-Savic voor de duur van één seizoen gehuurd wordt van Lazio. Daar betaalt Milan veertig miljoen euro voor. De club heeft dan echter wel een optie tot koop, wat betekent dat de middenvelder na dit seizoen definitief overgenomen mag worden. Duidelijk is niet wat Milan na dit seizoen voor hem moet betalen. Milinkovic-Savic wordt in de media 'de man van 100 miljoen' genoemd.

De Italiaanse transfermarkt sluit vrijdagavond om 23.59 uur. Beide clubs hebben dus niet alle tijd van de wereld om de deal rond te maken. Naar verluidt ligt er echter al een akkoord op tafel en moet de voormalige Genkenaar alleen nog medisch gekeurd worden.

Milinkovic-Savic is deze zomer in verband gebracht met een groot aantal clubs, maar zijn naam werd het meeste genoemd bij Real Madrid. 

Plaats een reactie

vrijdag 17 augustus 2018 om 10:23
Wat een constructies allemaal. man man, huur voor € 40 mj voor een jaar.
Degoutant
Vind ik leuk
Reagens +3530
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:36
Bedankt aan de financial fair play!
Vind ik leuk
WouterB +534
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:02
Lijkt me nu ook niet zo'n grote verbetering qua club...
Vind ik leuk
Prpldynmt +8065
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:18
De wereld is om zeep en het wordt alleen maar erger. Clubs zullen altijd wel een achterpoortje vinden om de regels te omzeilen en de FIFA laat het gebeuren want ze strijken per transfer een commissie op en zijn even corrupt.
Vind ik leuk
Daydreamer +7016
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:32
De nieuwe trend binnen de (FFP) voetbaltransfers: De gespreide koop onder het mom van huren...
Kunnen we, Belgische club zijnde, misschien ook weer mee! Een speler van 100 miljoen 10 jaar huren aan 10 miljoen :)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:33
Sky Sport Italia en Sportitalia spreken die geruchten tegen :) er wordt niet eens onderhandeld tussen AC Milan en SS Lazio over SMS
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:22]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:28
Voila Leonardo bevestigt dat allemaal:
Milan technical director Leonardo confirms “there was never a negotiation” for Lazio midfielder Sergej Milinkovic-Savic.
Despite the director making it clear that the Rossoneri couldn’t afford the Serbian, he was nonetheless repeatedly linked with a move.
Some outlets speculated on a €40m loan with an option to buy next summer, but there were never any real talks.
“There was never a negotiation,” Leonardo said in today’s Press conference.
“I talked to his agent, [Mateja] Kerman, but we’ve had a relationship for many years. There was never a negotiation, partly because we knew it was something that isn’t feasible right now.
“He costs a lot and doesn’t fit with our parameters. Our operations were all linked to exits and it wasn’t easy.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws