'Makelaar linkt Roemeens goudhaantje van tien miljoen aan RSC Anderlecht'

    'Makelaar linkt Roemeens goudhaantje van tien miljoen aan RSC Anderlecht'

    donderdag 16 augustus 2018 om 11:45

    RSC Anderlecht hoopt in de laatste dagen van de zomermercato nog eens toe te slaan. Zowel achteraan als voorin mag er nog wat bijkomen. Dennis Man is nog steeds een naam die de ronde doet.

    De belangstelling in de Roemeen is niks nieuws. Het 19-jarige talent van Steau Boekarest wordt het hof gemaakt door een aantal buitenlandse clubs, waaronder Anderlecht. Ondanks het hoge prijskaartje, blijft paars-wit in de markt voor Man.

    Bij Fanatik verklaarde Gigi Becali, de makelaar van het Roemeense toptalent, dat Anderlecht concreet is voor zijn poulain. Toch ziet het er niet naar uit dat Man Steau komende zomer nog zal verlaten.

    Hoge transfersom
    De Roemeense topclub wil zijn kern samenhouden om zo mee te dingen naar de landstitel. Die ambitie heeft uiteraard gevolgen voor het prijskaartje van Man. De jonge aanvaller moet Steau tien à twaalf miljoen euro opleveren.

    Plaats een reactie

    DDT +3384
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:51
    Ja want we gaan voor een Roemeen zoveel betalen. Zouden beter bij Bob Peeters hun oor eens te luisteren leggen, die heeft ervaring in het zoeken naar een Roemeen
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2752
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:18
    Het zou niet de eerste keer zijn dat ze in Brussel veel geld betalen voor een roemeen
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
    Een Roemeen voor 10 miljoen, misschien moeten we dat eens proberen...
    Vind ik leuk
    Toca +36310
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:24
    Maar hem dan wel kansen geven he :-)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3822
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:49
    Anderlecht is in het Weiler.seizoen pas beter geworden toen er gestopt werd met Stanciu eindeloos kansen te geven en hem na een uur eraf te halen wegens geen deftige actie. Maar laat ons die discussie niet weer herstarten.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2246
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
    Nee
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:01
    😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:49
    Toca. Je weet evengoed dat die speler weinig kansen en weinig vertrouwen gekregen heeft. Moest jij in zijn situatie geweest zijn en een paar basisplaatsen gekregen hebben, laar niet op uw positie en dan voornamelijk ingebracht worden als het kalf al verdronken is. Het tweede seizoen speelden denk ik enkel Beric en Harbaoui iets pinder dan hem, dat zegt toch al wel veel.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:26
    Ik dacht eventjes dat we terug in de tijd waren gegaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:34
    Is een oud item hier .
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:36
    Heb je het over het onderwerp of over mij 😄
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:53
    En omdat het een keer niet gelukt is, mogen we vanaf nu geen Roemenen meer kopen voor zoveel geld. Beetje kortzichtig niet? Een Pool gaan we dan nu ook niet meer mogen kopen want Teo valt door de mand. Bruno bakte er niets van, dus ook geen Belgen meer huren. Stanciu is wel zeker een degelijke speler, maar als je die amper kansen geeft en geen vertrouwen in hem hebt, dan kan hij zich niet bewijzen. Zet Gerkens uit de ploeg en zet Stanciu op zijn plaats, dat zou al een pak schelen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:30
    Sorry, maar als je een grapje niet kan plaatsen, ik beweer helemaal niet dat we geen Roemenen meer mogen kopen. Ik zag parallellen met Stanciu en maakte een opmerking...zonder iets te bedoelen! Was trouwens een grapje omdat we vorig jaar genoeg gepalaverd hebben over Stanciu. Laten we zeggen dat stanciu niet de juiste coaches (in zijn geval hé) is tegengekomen
    Vind ik leuk
    Gheintje +224
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:28
    Gewoon een makelaar die zijn speler wil verkopen en wat reclame maakt. Nada más
    Vind ik leuk
    Frutos +13
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:37
    Tja... stanciu 2.0?
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3479
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:41
    10-12 milj..zot als ze dat doen!
    Vind ik leuk
    Makke53 +277
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:51
    Ze zullen toch ne keer me wa geld moete smijten, willen ze iets serieus binnenhalen! Zeker ne goeie verdediger.
    Vind ik leuk
    Dan4red +457
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    doen, kopen die handel ;-))))
    Vind ik leuk
    Richaar +14
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    Laat diene medicamentenman toch doen me zijn geld...
    Vind ik leuk
    Bonanza +688
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:12
    Laat maar komen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws