Vadis over zijn keuze voor Gent: Kan hier mijn hoogtepunt als speler bereiken

    Vadis over zijn keuze voor Gent: "Kan hier mijn hoogtepunt als speler bereiken"

    woensdag 15 augustus 2018 om 22:15

    Geboren Gentenaar Vadis Odjidja speelt sinds enkele weken opnieuw voor de ploeg waar het voor hem allemaal begon. De 29-jarige middenvelder denkt echter niet aan uitbollen. Hij klinkt heel ambitieus.

    "Ik heb het gevoel dat ik hier mijn hoogtepunt kan bereiken als speler", vertelde Odjidja aan Het Nieuwsblad. "Ik voel me thuis in Gent, ben hier geboren ook. Spijtig genoeg heb ik nog wat tijd nodig om conditioneel in orde te geraken. Ik had andere aanbiedingen, maar ik koos voor Gent omdat ik onmiddellijk inzetbaar zou zijn en ook het emotionele aspect speelde mee."

    "Ik wou ook voetballen bij een stabiele club die AA Gent toch is. En Europees voetbal is ook belangrijk. Met Gent willen we zo ver mogelijk geraken. Eerst moeten we wel in de poulefase geraken. Beetje per beetje, maar eigenlijk zou Jagiellonia Bialystok ons geen probleem mogen opleveren. De kwalificatie moet mogelijk zijn, zeker met de kwaliteit die binnen ons team schuilt", besloot de middenvelder.

    Plaats een reactie

    RubenRSCL +215
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:29
    Groepsfase El moet wel haalbaar zijn als zal bordeaux wel moeilijk zijn maar zinder Malcolms toch veel verzwakt dus succes Genk en Gent 👍👍💪💪
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13373
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:55
    Dank, jullie ook succes in de EL groepsfase!
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:00
    Mss is EL wel beter kunt ge makkelijker puntte halen voor dan de CL en dan zijn alle Belgische clubs nodig dus ik gun het jullie van harte (en Genk ook)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13373
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:11
    Dat is zeker! Met 5 op 5 Belgische ploegen in Europa (en daarvan vier in de EL) zou onze coëfficiënt serieus deugd kunnen doen.

    Als Club dan nog een beetje geluk heeft met de loting, kunnen die met de 3de plek aan de haal gaan en zo in februari doorstromen in de EL.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:13
    Ja zoals 2 jaar gelede me Genk en Anderlecht in de kwart finale en Gent dan nog in de laatste 16 zou zeker goed zijn voor het coëfficiënt
    Vind ik leuk
    nico31 +209
    donderdag 16 augustus 2018 om 01:17
    Dacht dat dit de laatste ronde was?
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:44
    Nee als ze nu doorgaan moeten ze nog 1 ronde spele
    Vind ik leuk
    nico31 +209