Belgische fans en Lineker niet blij met Franse hulp: 'Blauwe, witte en rode strik'

    Belgische fans en Lineker niet blij met Franse hulp: 'Blauwe, witte en rode strik'

    Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 17:53zo 15-07-2018 om 17:53

    Frankrijk mag gaan rusten met een 2-1 voorsprong tegen Kroatië. Beide Franse goals kwamen er na een stilstaande fase. Heel wat mensen vonden dat Les Blues wel heel veel hulp kregen van de ref.

    Lees ook: GOAL: Scheidsrechter geeft Frankrijk penalty na bekijken videobeelden

    Poll

    Was het een strafschop?

    (636 stemmen)

    Plaats een reactie

    Wim1966 +1346
    zondag 15 juli 2018 om 18:08
    Hoe erg ik ook voor Kroatië supporter, de hand gaat duidelijk gestuurd naar de bal en dus terecht strafschop.
    De vrije trap bij het eerste doelpunt is onterecht en eigenlijk verdient Griezman geel voor schwalbe.
    Lelijkste winnaar in de geschiedenis van het wk... als de Fransen het halen
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    zondag 15 juli 2018 om 18:15
    Perfecte analyse!
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1346
    zondag 15 juli 2018 om 18:20
    Dank voor die bloemen ;)
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    zondag 15 juli 2018 om 18:20
    Zie, je bent niet mis wat betreft de hand. Die maakt een beweging.
    Waar je echter wel heel fout bent is het feit dat het geen 'terechte' strafschop is.
    De scheids beslist geen penalty, en dat was absoluut nooit in geen enkele wereld of dimensie een 'clear error'
    resultaat: geen penalty

    Niettemin, frankrijk zal wel winnen, en we zullen voor eeuwig ons erbij moeten neerleggen datd e beste ploeg van dit WK slechts brons heeft gehaald
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    zondag 15 juli 2018 om 18:23
    De regels in voetbal zijn nu eenmaal simpel een goal meer scoren als den tegenstander...
    Vind ik leuk
    Brick +801
    zondag 15 juli 2018 om 18:58
    Nee beste ploeg lag er uit tegen de ploeg die brons heeft gehaald ;)
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    zondag 15 juli 2018 om 18:29
    Hebde gy ne bril nodig ofwa?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1346
    zondag 15 juli 2018 om 18:32
    Helemaal niet maar jij hebt duidelijk lessen Nederlandse spelling nodig.
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    zondag 15 juli 2018 om 18:35
    Dat is sms taal? Precies nog nooit van gehoord?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1346
    zondag 15 juli 2018 om 18:40
    Sms taal bestaat niet of het wordt aangehaald door jongeren die geen correct Nederlands meer kunnen schrijven.
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    zondag 15 juli 2018 om 18:42
    Ik kan wel nog correct nl schrijven maar ik gebruik gewoon afkorting. Mag da misschien niet ? Of is dat te moeilijk voor u?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1346
    zondag 15 juli 2018 om 18:49
    Correct Nederlands schrijven is dus te moeilijk voor jou of je bent te lui. Proficiat!
    Neem het van mij aan, jij kan niets bedenken wat te moeilijk is voor mij. En laat de beleefdheidsvorm maar achterwege want dat past niet bij je.
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    zondag 15 juli 2018 om 19:08
    Amai ? Meneer is lang naar school geweest zeker? Lui? Jaja ik speel nog altyd voetbal vanaf 5 jaar en ben nu 17 dat is al 12jaar dat noemde ge dan lui?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    zondag 15 juli 2018 om 20:15
    Het is 'altijd' en niet 'altyd'
    Het is 'dat noem je dan lui ?'
    Vind ik leuk
    RD +807
    zondag 15 juli 2018 om 20:44
    Perisic' hand gaat naar beneden op het moment dat hij zijn hoogte verliest = normale fysieke beweging. Umtiti raakt de bal niet goed en zo arriveert hij tegen de hand van Perisic. Geen penalty dus in mijn ogen. Maar ja, discussie zal er altijd zijn over zo'n fases.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 18:23
    Op zo'n fractie van een seconde kan je geen beweging maken, ook vrije trap was onterecht. Ik vrees dat de fifa weer duidelijke orders heeft gegeven
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    zondag 15 juli 2018 om 18:26
    Vrije trap had niet mogen vallen.... Volgens mij zijn ze van de fifa tijdens de rust gaan zegge tege de kroaten da ze moesten stoppe met voetballen
    Vind ik leuk
    Rdken +393
    zondag 15 juli 2018 om 19:38
    Die orders waren in de halve finale tegen onze rode duivels al duidelijk! Frankrijk moest wereldkampioen worden....
    Triest.
    En hazard geen speler van het wk???
    Ik was blij dat lloris die fout maakte, zo konden ze moeilijk die glove aan lloris geven.
    Courtois terecht gewonnen!
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    zondag 15 juli 2018 om 19:33
    Het was Offside van Pogba bij de eerste goal. Waar zat de var dan. Hij neemt duidelijk deel aan het spel bij de owngoal
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    maandag 16 juli 2018 om 00:18
    Platini Wk is het!! Zwakke leiding die duidelijk was, als je begrijpt wat ik bedoel!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 01:11
    Die penaltyfase was duidelijk geen “clear error” de scheids en lijnrechter hadden het niet gezien, de scheids moest die fase 6 tot 7 keer opnieuw bekijken en dan nog kan je erover blijven discussiëren dus de VAR had moeten zwijgen, maar het was in het voordeel van de Fransen (Platini 🤔) dan weet je genoeg ... de winnaar van dit WK is “ un petit champion” ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws