'Hij heeft tegen zijn entourage gezegd dat hij absoluut weg wil bij Anderlecht'

    'Hij heeft tegen zijn entourage gezegd dat hij absoluut weg wil bij Anderlecht'

    donderdag 12 juli 2018 om 11:35

    Een vertrek van Adrien Trebel is nog steeds niet uitgesloten. De Fransman gaf aan zeker niet weigerachtig te staan tegenover een langer verblijf, maar dat lijkt niet helemaal juist te zijn.

    Zo weet Sport/Voetbalmagazine dat de Fransman zijn zinnen nog steeds heeft gezet op een vertrek bij de Brusselaars. Een contractverlenging komt er dus ook niet.

    'Luc Devroe toonde zich in mei nog zegezeker over een contractverlenging van de Franse middenvelder, maar sindsdien is het helemaal stil. Tegen een aantal mensen in zijn entourage zou Trebel al gezegd hebben dat hij absoluut weg wil', geeft het weekblad aan.

    De middenvelder was in de vriendschappelijke wedstrijd tegen PSV niet van de partij. Hij zou ziek geweest zijn. Inmiddels is er nog steeds interesse van clubs uit Frankrijk en Italië.

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 11:42
    Die gaan ze missen
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:23
    Veel fans zien dit misschien als een aderlating, ik niet. Weet je, hij speelt altijd met het mes tussen de tanden. Mensen zien dat graag. Maar wat brengt het op? Hoeveel goals en assist heeft hij dit seizoen gemaakt/gegeven? Op 50 wedstrijden bij Anderlecht 2 goals en 8 assists. Dus ik denk dat je gemakkelijk een vervanger kan vinden die hetzelfde kan verwezenlijken hoor.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3889
    donderdag 12 juli 2018 om 12:27
    Een goede voetballer is niet perse die met hoge stats. Casimero en kanté worden ook niet alom geroemd vanwege hun goals en assist maar ze zijn wel zo goed als onmisbaar bij hun team.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:29
    Da's waar kante was belangerijk in de recuperatie dees wk
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3889
    donderdag 12 juli 2018 om 12:34
    punt is ge moet spelers beoordelen voor de positie en de taak ze op het plein staan, trebel is niet de man die voor de doelpunten en assist moet zorgen, maar eerder stofzuigen, gaten dichtlopen en een verbindingspunt zijn tussen defence, midfeld en aanval. Dat is zijn positie op het veld en zijn taak, en daar is trebel op jpl niveau 1 van de beste. ik schat marvelous net iets hoger in. Tegen fcb vrienden had ik meteen verteld dat ze een topper hadden binnengehaald, en zo geschiede
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:21
    Nee, maar op die positie mag het wel wat meer zijn vind ik. Trebel zal vlug vergeten zijn als hij weg is hoor...
    Vind ik leuk
    WBs +1178
    donderdag 12 juli 2018 om 13:18
    Iedereen is vervangbaar ! En Trebel zit al maanden met een transfer in zijne kop ! En het is niet omdat hij vorig seizoen goed was dat dit opnieuw zo zal zijn ! Zo rap mogelijk wegdoen !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3889
    donderdag 12 juli 2018 om 13:30
    tuurlijk een speler tegen zijn zin houden moet je nooit doen
    Vind ik leuk
    vanhimst +910