Club Brugge heeft goudhaantje beet: 'Hij zal volgend seizoen al punten pakken'

    Club Brugge heeft goudhaantje beet: 'Hij zal volgend seizoen al punten pakken'

    woensdag 20 juni 2018 om 21:38

    Club Brugge heeft met Karlo Letica een nieuwe doelman binnengehaald. De Kroaat moet het keepersprobleem van Blauw-Zwart oplossen. Volgens zijn landgenoot Vedran Runje wordt dat echter geen enkel probleem.

    Runje is momenteel keeperstrainer bij Antwerp, maar was voordien nog aan de slag bij Hajduk Split, de ex-club van Letica. "Op basis van zijn prestaties, zijn leeftijd en zijn potentieel zeg ik: Club deed een hele goeie zaak. Ik denk dat hij volgend seizoen al punten voor hen zal pakken", vertelde Runje aan Sport/Voetbalmagazine.

    "Net als Kalinic is hij een indrukwekkende fysieke verschijning én een positief ingestelde jongen. Hij is heel groot, maar toch snel en flexibel; en hij is ook nog vrij jong, maar toch al matuur in het hoofd. Ik verwacht geen aanpassingsproblemen in Brugge, waar hij bovendien met Ivan Leko en Tomislav Rogic twee landgenoten in de staf zal treffen", besloot de Kroaat.

    Plaats een reactie

    baconske +13
    woensdag 20 juni 2018 om 22:00
    litican = remedie tegen de jeuk
    Vind ik leuk
    Goaltje +869
    woensdag 20 juni 2018 om 23:24
    Fout : remedie tegen overgeven.
    Vind ik leuk
    freeman +10147
    woensdag 20 juni 2018 om 22:54
    Allee, dit jaar eens kampioen met een goede keeper !
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    donderdag 21 juni 2018 om 06:35
    Het zal spanend worden voor de 2e plaats
    Vind ik leuk
    freeman +10147
    donderdag 21 juni 2018 om 08:30
    Denk ik ook ! Zelfde scenario als vorig seizoen ....?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2319
    donderdag 21 juni 2018 om 11:19
    Ik zag hem al eens aan het werk als ik mijn abo ging verlengen. Wat een verschijning,groot sterk en behoorlijk snel tegen de grond. Heeft ook goede voeten. Hopelijk geven de supporters hem veel vertrouwen want dat hij kan keepen is meer dan duidelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 11:54
    afwachten is de boodschap, lijkt me. Want alles wat ik hier lees, lazen we vorig jaar ook over Horvath. En we weten allemaal hoe zijn verhaal gelopen is... (al blijf ik er wel bij: ik ben blij dat ze hem gehouden hebben)
    Welke les trekken we hier uit? dat supporters een speler kunnen maken of kraken. Als Letica in zijn eerste drie matchen twee blunders maakt en er wordt op z'n kap gezeten, dan dreigt het een herhaling te worden van de Amerikaan. Maar willen de supporters hem wat krediet geven, dan kan ie even goed worden als Butina en Ryan.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2319
    donderdag 21 juni 2018 om 12:19
    Horvath straalt niks uit of mss wel......angst en dat was ook te zien aan zijn spel. Uitgooien of trappen was al een groot probleem en op hoge ballen een ramp wat wil je dan dat de supporters gaan juichen? Nee ik kan u verzekeren dat deze letica van een ander kaliber is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge heeft goudhaantje beet: 'Hij zal volgend seizoen al punten pakken'