'Transfer nummer acht is zo goed als binnen voor Anderlecht'

    'Transfer nummer acht is zo goed als binnen voor Anderlecht'

    maandag 18 juni 2018 om 12:00

    Anderlecht gaat heel binnenkort een nieuwe transfer voorstellen. La Dernière Heure weet namelijk dat de Brusselaars helemaal rond zijn in het dossier van Ognjen Vranjes.

    Vranjes is eigendom van AEK Athene, waarmee hij vorig seizoen nog Club Brugge uitschakelde in de Europa League. De Bosnische international zou als alles goed is deze week nog worden voorgesteld bij paars-wit.

    Vranjes is niet de eerste keuze van Anderlecht, maar Chancel Mbemba is geen haalbare piste. Hein Vanhaezebrouck drong daarom vooral aan op de komst van Vranjes. Die zou wel tussen 3,2 en 3,5 miljoen euro moeten kosten. Momenteel leggen de spelers van Anderlecht medische proeven af, donderdag beginnen de trainingen. Is nieuwkomer Vranjes er dan al bij?

    Plaats een reactie

    AzEz86 +5746
    maandag 18 juni 2018 om 12:11
    "Vranjes is niet de eerste keuze van Anderlecht"
    Waren ze niet van plan om zowel Mbemba als Vranjes te halen?
    Om nog maar te zwijgen van het feit dat Vranjes vorige winter al op interesse kon rekenen van RSCA.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:38
    Achteraf gebleken bleek dat de manier van aanpakken van Herman toch niet zo slecht was. In onderling overleg hebben ze dan maar Herman zijn stappenplan overgenomen: plan A, Plan B ja zelfs C en D
    Vind ik leuk
    Diego A M +3187
    maandag 18 juni 2018 om 12:16
    Vranjes staat volgens vp al drie weken op het punt om te tekenen.
    Geeft iemand deze man een pen zodat hij contract kan tekenen en we geen weken meer hetzelfde artikel moeten lezen
    Vind ik leuk
    Crusader +1574
    maandag 18 juni 2018 om 12:21
    Door de extreme hitte in Griekenland droogt de inkt zeer vlug op :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Watcher +890
    maandag 18 juni 2018 om 12:37
    Coucke in maart "we halen spelers waar we een meerwaarde kunnen bij creëren" Speler van, bijna, 29jaar. AEK maakt, onverwacht, serieuze winst
    Vind ik leuk
    hoekschop +1628
    maandag 18 juni 2018 om 13:05
    Je moet altijd voor een combinatie van ervaring en jeugd gaan.
    En dat ze geen 8 a 9 mio voor Mbemba geven begrijp ik wel. Veel meerwaarde zou er op die transfer ook niet te halen zijn.
    Vind ik leuk
    dakcota +4339
    maandag 18 juni 2018 om 13:33
    precies, ik zou blij zijn als deze transfer erdoor komt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:10
    Top! Goede transfer zondermeer
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:11
    Zolang Mbemba nergens getekend heeft kan een spelletje van de makelaars en Newcastle zijn
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:01
    Niet kopen als ik Anderlecht was. Zeker niet als die meer dan 3 miljoen moet kosten. Bij Dortmund hebben ze hem weggejaagd. Beperkte speler, veel te traag en blessuregevoelig.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3187
    maandag 18 juni 2018 om 15:07
    Ik vind nergens terug dat hij bij Dortmund gespeeld heeft?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:44
    Lol.
    Heeft in Bosnië en Herzegovina, Servië, Moldavië, Rusland, Turkije, Spanje en Griekenland gespeeld. Dus zeker niet in Duitsland. Ik begrijp ook niet waar hij dat vandaan haalt.
    Heeft trouwens de laatste 2 jaar maar 8 wedstrijden gespeeld dus wel een riskante transfer opnieuw...
    Vind ik leuk
    freeman +10147
    maandag 18 juni 2018 om 15:59
    Inderdaad reeds bij heel wat ploegen gespeeld ( echter niet bij Dortmund) . Weinig positieve referenties , mogelijks door het te weinig speelkansen wegens blessures . We zien wel wat hij brengt .... dus hem zijn kansen geven !
    Vind ik leuk
    ROBSON +2319
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:23
    Transfer nr 8.......en nog steeds in de breedte.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Transfer nummer acht is zo goed als binnen voor Anderlecht'