Club-fans niet allemaal tevreden: 'Trekt op niks, te veel champagne gedronken?'

    Club-fans niet allemaal tevreden: 'Trekt op niks, te veel champagne gedronken?'

    maandag 21 mei 2018 om 20:45

    Club Brugge heeft op de kampioenenviering ook zijn uitshirt voor komend seizoen voorgesteld. Dat shirt krijgt rode strepen om de band met de stad Brugge te accentueren. De meningen zijn duidelijk verdeeld.

    Poll

    Heeft Club een mooi uitshirt?

    (345 stemmen)

    Plaats een reactie

    jericho666 +1623
    maandag 21 mei 2018 om 21:04
    En bij ons mr zagen over zalmroze
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:17
    Hoe komen ze erop! Rood wit zijn NIET onze kleuren!!
    Vind ik leuk
    mauveboy +23
    maandag 21 mei 2018 om 21:46
    die hebben te vroeg gelachen met ons nu hoor ik niemand meer lachen over onze zalm t shirts wie kent er dat woord ? wie het laatst lacht best lacht
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2110
    maandag 21 mei 2018 om 22:26
    We lachen ons nog altijd krom om die belachelijke koraalkleurige truitjes, geen zorgen maken... Google anders eens het wapenschild van Stad Brugge en je zal de link naar deze truitjes wel snappen....
    Rood-wit horizontale strepen is de achtergrond van het wapenschild, welke connectie heeft dat wijvekleurke met jullie stad of ploeg? Juist, helemaal niks...
    Vind ik leuk
    freeman +10947
    maandag 21 mei 2018 om 23:45
    " Zalm in blik " ha ha !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:59
    Het is niet “dat woord” maar wel “dat gezegde” , simpele mauve !!!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:28
    Ik was op de kampioenenviering en iedereen vond ze mooi. Smaken verschillen. Het zalmshirt van anderlecht werd ook niet warm onthaald maar blijkt nu toch te verkopen. Dus ja wat voor de ene mooi is geldt niet voor de andere.
    Vind ik leuk
    Boerken +6830
    maandag 21 mei 2018 om 22:06
    Tzijn de kleuren van de stad brugge
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2110
    maandag 21 mei 2018 om 22:23
    Prachtige uitshirts, mooie verwijzing naar het wapenschild van Stad Brugge, shirts waar een idee achter zit, niet nummertje zoveel uit de catalogus in één of ander pastelkleurke die toevallig goed verkoopt...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:57
    Belachelijk en lelijk ! Heeft totaal niets met Club te maken. Hopelijk worden ze nooit gedragen , zou er nog geen vijf euro aan geven !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club-fans niet allemaal tevreden: 'Trekt op niks, te veel champagne gedronken?'