Club Brugge presenteert nieuwe shirts: ''Club is Brugge, Brugge is Club!''

    Club Brugge presenteert nieuwe shirts: ''Club is Brugge, Brugge is Club!''

    maandag 21 mei 2018 om 16:11

    Club Brugge en zijn supporters vieren momenteel het grote kampioensfeest op de Markt. Blauw-Zwart had nog een extra verrassing in petto voor de aanwezige supporters, want het stelde ook de nieuwe tenues voor 2018/19 voor. Even later waren ze ook op de officiële kanalen te bewonderen.

    Bij het thuistenue zitten de verschillen vooral in de details. 'Een nieuwe zwarte polo kraag met achteraan aan de binnenkant #BLUVNGOAN, twee blauwe mouwen, een effen zwarte rug. Onder het Club-logo zit nog een embossed Club-logo. De tenue wordt aangevuld met zwarte short met blauwe strepen en zwarte sokken met een verticale blauwe lijn en daarop 1891', legt de landskampioen online uit.

    Kledingsponsor Macron brengt met het away-shirt een ode aan de stad zelf. 'De stadskleuren en de vlag van Brugge waren duidelijke inspiratiebronnen voor het design van het shirt. De hals is V-vormig met lichtblauwe randen en de gebreide randen van de witte mouwen zijn blauw. Op de achterkant van het shirt verschijnt in reliëfopdruk de Vlaamse leeuw, een van de symbolen van stad Brugge. De leeuw is ook vooraan nog eens embossed onder het Club-logo terug te vinden.'

    Met dit uittenue wil Club Brugge ook een uithangbord van de stad zijn. 'Zo kan Club, als internationale ambassadeur van Stad Brugge, niet enkel de Clubkleuren, maar ook de stadskleuren vertegenwoordigen in de Champions League en de vaderlandse competitie.'

    Plaats een reactie

    Boerken +6365
    maandag 21 mei 2018 om 16:22
    Allezins beter geslaagd dan dat zalmkleurtje
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7504
    maandag 21 mei 2018 om 18:27
    Het gaat over de truitje van Brugge dacht ik! Ik vind trouwens die zalmgevallen niet zo mis, in Zuid-Europa zou niemand daar over vallen! Ik vind trouwens de uitshirts van Brugge helemaal niet lelijk, maar blijkbaar houden mensen niet van verandering!
    Vind ik leuk
    Boerken +6365
    maandag 21 mei 2018 om 19:40
    Sorry, ik weet dat het over Anderlecht gaat, maar deze en de roze van vroeger vond ik echt niet mooi. Ik zou de uittruitjes van Brugge ook minder mooi kunnen vinden maar de band let de kleuren van de stad Brugge maken het mooi.trouwens hoor ik van vele anderlechtfans toch ook niet goed bevonden
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7504
    maandag 21 mei 2018 om 19:49
    Klopt, zoals ik al zeg, verandering vinden mensen moeilijk, blijkbaar!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:25
    Mooi en traditie blijft belangrijk.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2832
    maandag 21 mei 2018 om 16:27
    Dat rood-wit is echt lelijk....
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:32
    Alsof we een andere reactie hadden verwacht.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3283
    maandag 21 mei 2018 om 16:37
    Tja, wie brengt hier het uit-shirt van RSCA weer ter sprake...
    Thuis-shirt van Brugge vind ik mooi! Het uit-shirt iets minder maar ik snap de symboliek wel.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2832
    maandag 21 mei 2018 om 16:51
    Vind je dat nu echt mooi? Komaan.....

    .
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:46
    Als bruggeling doet het deugd dat we de stadskleuren gebruiken.
    Vind ik leuk
    ekakia +321
    maandag 21 mei 2018 om 16:52

    Ik hoop zo hard dat Anderlecht en Brugge beide in hun uit-truitjes tegen elkaar spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:37
    Allez, daar gaan we weer.Rood en Wit???
    Wie haalt het nu in zijn hoofd om in de kleuren van de vijand te spelen?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:49
    Tja, dan geen geel , zwart,wit,blauw,groen,oranje,enz want zit altijd bij iemand. En de tijd van vroeger met 1 truitje is ook voorbij :anders heb je geen kledingsponsor meer dus wat is je voorstel?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:56
    Zoek het niet te ver: die witte met blauw-zwarte strepen van dit jaar waren wel geslaagd.
    Vind ik leuk
    vampire81 +901
    maandag 21 mei 2018 om 18:24
    zie deze truitjes zeker niet zitten, ik hou niet echt van de kleur rood en dan zit dat er nog zo veel in, echt verschrikkelijk voor mij
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:44
    Waar is Wally hahaha!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge presenteert nieuwe shirts: ''Club is Brugge, Brugge is Club!''